Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده جهت مقابله با همه گیری بیماری در اجرای ویژه برنامه های ماه محرم بیان کرد: امسال با رعایت دستورالعمل‌های برگزاری مراسم سوگواری از سوی همه مردم و عزاداران حسینی، شکوه آیین‌های عاشورایی دوباره جلوه گر شد  به گزارش جنوب نیوز؛ استاندار گیلان با قدردانی از برگزاری مراسم عزاداری حسینی که با رعایت توصیه های بهداشتی انجام شد؛ بر لزوم توسعه صنایع بسته بندی پیشرفته و بازارپسند محصولات کشاورزی با نگاه صادرات محور تأکید کرد و گفت: باید بدون تعارف مقابل رویکردهای غیراصولی تغییرکاربری اراضی ایستادگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر ارسلان زارع صبح امروز( دوشنبه) در جلسه شورای اداری لاهیجان که با موضوع تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید این شهرستان برگزار شد، با تسلیت ایام محرم گفت: این ماه و نهضت عاشورا برای همه آزادگان جهان، یادآور ارزش‌هایی است که جامعه را به اخلاق و آزادگی هدایت می کند؛ از اینرو بازخوانی این حماسه نشان‌گر راه رستگاری است و بر همین اساس انسان ها با هر مرام و اندیشه‌ای از این واقعه بزرگ تاریخی درس می آموزند.

وی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده جهت مقابله با همه گیری بیماری در اجرای ویژه برنامه های ماه محرم بیان کرد: امسال با رعایت دستورالعمل‌های برگزاری مراسم سوگواری از سوی همه مردم و عزاداران حسینی، شکوه آیین‌های عاشورایی دوباره جلوه گر شد و سینه‌زنی ها در فضای باز ، با نظم و فاصله ، افتخاری دیگر از شور و شعور حسینی را در تاریخ ثبت کرد که از برگزارکنندگان این مجالس، هیأت‌های مذهبی و سوگواران حضرت سیدالشهدا قدردانی می کنم.

 وی با اشاره به افتتاح یک هزار و ۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۳۸۷ میلیارد تومان در نقاط مختلف استان طی هفته دولت امسال و رشد ۵۵ درصد این میزان اعتبار نسبت به سال قبل  و نیز اینکه از مجموع اعتبارات این پروژه‌ها یک هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان مربوط به بخش خصوصی است؛ تحقق این دستاورد مهم را نشان از تلاش دولتمردان برای آبادانی گیلان و مشارکت فعالانه بخش خصوصی دانست.

وی افزود: بهره برداری از این طرح ها در شرایطی امکان پذیر شده که کشورمان تحت شدیدترین فشارهای تحریمی است ولی رشد اعتباری پروژه‌ها طی سالجاری و نیز مشارکت فعالانه بخش خصوصی، بیانگر عزم و اراده جدی برای حرکت شتابان در مسیر توسعه استان است.

 دکتر زارع خاطرنشان کرد: تجربه مقابله با کرونا و نیز مدیریت کشور در مقطعی که با فشارهای بی سابقه ظالمانه استکبار جهانی مواجه هستیم؛ نشان می‌دهد هرجا با انسجام و وحدت برای پیشبرد امور همت گمارده ایم حرکت هایی همراه با موفقیت داشته ایم و این امر، از تاکیدات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب نیز است و گفتمان اصلی ما در استان نیز بر همین محور بنا شده است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه در زمان اوج همه‌گیری بیماری کویید ۱۹، اقشار مختلف مردم اعم از گروه های جهادی و تولیدگران گام در عرصه نهادند ، تصریح کرد: امسال که به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده؛ باید بیش از پیش زمینه نقش‌آفرینی مردم در اقتصاد و تولید فراهم شود.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: برگزاری مراسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در متن پیام مسئولان اشکذر آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ». (سوره مبارکه آل‌عمران؛ آیه۱۶۹)
ذات اقدس الهی را شکرگزار هستیم که در این برهه از زمان به ما فرصت داد؛ تا در آئین استقبال، وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر #شهید_گمنام که فضای شهرمان را عطرآگین نمود شرکت کنیم.
بر هیچ کسی پوشیده نیست همان قدر که شهدا در میان خاکیان گمنام هستند در پیشگاه افلاکیان شناخته شده‌اند.
امروز در آیین تشییع پیکر شهید گمنام، به چشمِ دل دیدیم که شهدا زنده‌اند و در قهقهۀ مستانه‌شان عند ربهم یرزقون اند. نام و یاد آنها در دل‌ها برای همیشه جاویدان است و آحاد و اقشار مختلف مردمی با نام و یاد و مرام شان مأنوس هستند.
آفرین به مردم بصیر، ولایتمدار، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان اشکذر و شهرستان‌های همجوار که به حق با حضور چشمگیرشان از این میهمان گرانقدر، میزبانیِ خوبی کردند و خالق عظمتی سترگ در صفحات کتاب قطور تاریخ انقلاب اسلامی شهرستان و حتی استان شده، موجبات یاس و ناامیدی نظام سلطه و دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی و نیز شادمانی دلدادگان انقلاب و رهبری فراهم آوردند.
برخود لازم دانستیم از همۀ اقشار مختلف مردمی، ائمه جمعه و جماعات، موسسات قرآنی، هیأت امنای مساجد وحسینیه‌ها، هیأت‌های مذهبی، ادارات و نهاد‌ها، نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیحیان همیشه در صحنه، صاحبان صنایع و؛ که به نوعی در خلق این حماسۀ به یادماندنی سهیم بودند کمال تشکر را داشته و امیدواریم همواره در عمل به مکتب امام خمینی رحمت الله علیه، منویات رهبر معظم انقلاب و پیمودن مسیری که شهدا برایمان ترسیم نمودند پایدار باشیم.
انشاء الله 
محمد رضا طالبیان امام جمعه اشکذر
روح الله ردایی فرماندار شهرستان اشکذر
سرهنگ پاسدار حسین هاتفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر

دیگر خبرها

  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • برگزاری مراسم عزاداری در ساوجبلاغ
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر
  • برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مهردشت +فیلم