Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- درحالی امروز انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر اراک بالاخره برگزار شد و در واقع شاهد رقابت لیست امیدی‌ها با یکدیگر در رای‌گیری درون حزبی بودیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، شورای کلانشهر اراک عصر امروز در نشست صحن علنی خود پس از کش و قوس‌های فراوان هفته‌های اخیر برای سال آخر برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه انتخابات برگزار کرد و اعضای این هیئت شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالیست که در هفته‌های اخیر با آبستراکسیون اعضای اصولگرای شورا که اقلیت شورای شهر اراک هستند و به روند فعالیت اعضای لیست امید که به گفته این اعضای اصولگرا، رفتار غیرشورایی لیست امید نام گرفته بود و از سویی عدم حضور برخی اعضای لیست امیدی شورا از حد نصاب قانونی افتاد و در واقع قابلیت برگزاری انتخاباتی هم برای آن مفروض نبود.

عصر امروز نشست صحن علنی شورای شهر اراک تشکیل و در آن موضوع انتخاب هیئت رئیسه سال چهارم شورای پنجم شهر اراک در دستور کار قرار گرفت، که در نهایت رئیس، نائب رئیس، دبیر و سخنگوی شورای شهر اراک در سال آخر کاری انتخاب شوند.

در ابتدا اعضای شورا برای انتخاب رئیس دست به کار شدند که در این بخش "حسین فدایی" رئیس پیشین شورا در سال سوم مجلس پنجم و "مرتضی سورانه" از اعضای حزب سیاسی اتحاد ملت و حامیان و کسی که به گفته بسیاری کارشناسان از اصلی‌ترین مسببین اصلی شهردارشدن شفیعی بوده کاندیدا شدند که در نهایت در این رقابت که به نوعی رقابتی درون حزبی بین لیست امیدی‌های اصلاح طلب- اعتدالی بود سورانه با 7 رای در برابر 4 رای فدایی به عنوان رئیس شورای شهر اراک انتخاب شد.

رای‌گیری برای نائب رئیسی شورای شهر اراک درحالی صورت گرفته که فرزانه رحمتی به تنهایی تک نامزد این منصب بود که در نهایت با 7 رای اعضای شورا و 4 رای سفید به عنوان نائب رئیس شورای شهر اراک انتخاب شد.

بازداشت 2 عضو شورای شهر صدرا / متهمان به دلیل تخلفات مالی در بازداشت به سر می‌برند2 نفر از اعضای فعلی شورای شهر «صدرا» در استان فارس بازداشت شدندسریال ادامه‌دار حواشی شورای پنجم شهر اراک/ بازهم انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر اراک لغو شد

در روزی که روز فدایی نبود، ایرج رضایی و محمدحسین فدایی در رای گیری برای سمت دبیر هیئت رئیسه وارد صحنه رقابت و رای‌گیری شدند که رضایی با 7 رای در مقابل 4 رای فدایی به عنوان دبیر هیئت رئیسه مجلس پنجم شورای شهر اراک در آخرین سال فعالیتی انتخاب شد.

در انتخاب خزانه‌دار شورا هم رضایی تک نامزد بود که در نهایت در رقابت 7 رای با 4 رای سفید توانست به عنوان خزانه‌دار شورای کلانشهر اراک در سال پایانی انتخاب شود.

در نهایت هم اعضای شورای شهر اراک با 7 رای سعید نادری که از 23 ترماه امسال رئیس شورای اصلاح طلبان استان مرکزی انتخاب شده در این تقسیم سمت‌های درون حزبی به عنوان سخنگوی شورای شهر اراک انتخاب شود.

به گزارش تسنیم، حال باید دید در سال پایانی و در نهایت شورای پنجم که حواشی آن کم هم نبوده چه عملکردی برای مردم و شهر اراک خواهند داشت؟

انتهای پیام/711/ش

R7980/P/S6,73/CT7 بیشتر بخوانید... رئیس شورای شهر شهرکرد انتخاب شد رئیس شورای شهر کرج در سمت خود ابقا شد در شورای شهر امروز بیان شد: از کوتاهی در رفع مشکل هنرمندان تا وضعیت نامناسب ورودی‌های شهر اصفهان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رئیس شورای شهر شهرکرد انتخاب شد رئیس شورای شهر کرج در سمت خود ابقا شد در شورای شهر امروز بیان شد: از کوتاهی در رفع مشکل هنرمندان تا وضعیت نامناسب ورودی‌های شهر اصفهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود ۲ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۳ تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ریشتری علامرودشت/ استقرار تیم‌های امدادی در منطقه/ زلزله خسارتی نداشت ۴ ‌مراسم روز عاشورا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای خوزستان برگزار شد + تصاویر ۵ مراسم روز تاسوعای حسینی مطالبه‌گران اهوازی در روستای ابوالفضل اهواز برگزار شد + تصاویر ۶ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۷ گزارش| مصائب دانش‌آموزان روستاهای مرزی "بم پشت" / ‌آموزش با فاصله و در فضای باز مدرسه ۸ تغییر حریم تالاب بین‌المللی انزلی/ زندگی روستاییان در مخاطره حریم دریا و تالاب قرار گرفته است مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از شور و شعور حسینی در هیئات عزاداری / پرچم عزای امام حسین(ع) بر زمین نماند خبر خوش کرونایی از استان بوشهر / شدت ابتلا به کرونا کاهش یافت + فیلم‌ حمیداوی: از رحمتی قاطعانه حمایت می‌کنیم /‌ از وی توقعاتی بلندمدت داریم/ هواداران نگران نباشند پاسخ علمای اهل سنت خراسان شمالی به شبهات وهابیت / قیام امام حسین(ع) برای «اصلاح امت اسلام» بود + فیلم‌ مهمترین اخبار تسنیم گزارش|چشم‌انداز تشکیل دولت جدید لبنان پس از توافق درباره نخست‌وزیری «مصطفی ادیب» دستور رئیسی برای رسیدگی سریع به پرونده رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی/ مدیران بانکی خلف وعده کردند اختصاصی|متن طرح مجلس برای ساماندهی فضای مجازی قدردانی وزیر بهداشت از برگزارکنندگان مراسم عزاداری به‌دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی گزارش| چهاردهه بلاتکلیفی؛ چرا سرنوشت پرونده‌ی «امام موسی صدر» مشخص نمی‌شود؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر اراک رئیس شورای شهر شهر اراک لیست امیدی ترین اخبار هیئت رئیسه انتخاب شد برگزار شد درون حزبی رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالحسین روح‌الامینی معاون استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در بخشی از مصاحبه خود در برنامه سپهر سیاست خبرگزاری فارس درباره انتخابات در شهر ری گفت: ماجرای ری تلخ بود. در شهر ری اقبال مجمع با آقای یزدی خواه بود که عملکردی مثبتی داشت.

وی ادامه داد: ما یک تصمیم جمعی داشتیم که عده ای موافق بودند و عده ای هم مخالف، اما به هرحال تصمیم جمع بود و آن اشتراک صفر بود. یعنی اگر کسی به این لیست آمد، به لیست های دیگر نرود. این بحثی بود که در انتخابات سال ۱۳۹۸ به صورت جدی پای آن وایستادیم. در انتخابات شوراها هم بحث بده و بستان و لیست مشترک با شورای وحدت بود که دوباره اشتراک صفر شد و لیست انتلاف برنده شد.

روح الامینی تصریح کرد: در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم لیست شورای ائتلاف ۱۶ نفره است و منعی ندارد که افراد وارد لیست های دیگر شوند. اما در دور اول انتخابات که تنوع لیست بود و چند هزار کاندیدا وجود داشت، تصمیم جمع این بود که فرد باید اردوگاهش را مشخص کند.

وی افزود: آقای یزدی خواه به این تصمیم احترام گذاشت. من خودم واسطه بودم و شهادت می دهم که وی با سربرگ و مهر و امضای خود نوشت که من متعلق به لیست ائتلاف هستم و با بقیه کاری ندارم. اما متاسفانه در ائتلاف این پذیرفته نشد که این اشتباه ائتلاف بود و مردم ری به آن واکنش نشان داده و یزدی خواه را انتخاب کردند و نام وی در لیست های دیگر رفت.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900133

دیگر خبرها

  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود