Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@22:31:51 GMT

لواندوفسکی: از 26 سالگی‌ام هم آماده‌تر هستم

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۲۱۰۹

لواندوفسکی: از 26 سالگی‌ام هم آماده‌تر هستم

روبرت لواندوفسکی که از سوی نشریه آلمانی «کیکر» به عنوان بازیکن سال آلمان معرفی شد، در گفت‌وگو با همین نشریه گفت: اصلاً احساس نمی‌کنم که 32 ساله هستم. احساس بهتری نسبت به زمانی که 26 ساله بودم، دارم، نه‌تنها به لحاظ بدنی، بلکه به لحاظ توانایی فنی و فوتبالم هم حس بهتری دارم. در چند سال اخیر سخت کوشیده‌ام تا به اوج بازی‌ام برسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی خوشحالم که موفق به انجام این کار شدم و می‌توانم برای مدت بیشتری در بالاترین سطح فوتبال بازی کنم. هر کاری که بتوانم می‌کنم تا چند سال دیگر در این سطح بمانم.

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ که تا سال 2023 با این باشگاه قرارداد دارد و فصل اخیر با به ثمر رساندن 55 گل در 47 بازی از رقابت‌های مختلف به این تیم برای کسب سه‌گانه قهرمانی کمک کرد، در ادامه اظهار داشت: قرارداد کنونی‌ام، قرارداد آخر من نیست. می‌خواهم تا جایی که می‌شود، بازی کنم. می‌خواهم به دستاوردهای بیشتری برسم. هم‌تیمی‌هایم در بایرن هم چنین حسی دارند. پایان بردن دوران حرفه‌ای‌ام در بایرن مونیخ یک گزینه است اما هنوز سال‌های زیادی از فوتبالم باقی مانده و به بازنشستگی فکر نمی‌کنم.

لواندوفسکی که با کسب 276 رأی از کل 525 آرای روزنامه‌نگاران آلمانی برای اولین بار عنوان بازیکن سال آلمان را از سوی نشریه «کیکر» به خود اختصاص داد، در این باره نیز خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنم که این عنوان را به دست آوردم. انتظارات از من بیشتر و بیشتر می‌شود و سعی می‌کنم هر سال بهتر شوم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم

تین نیوز

گروه بهمن در حال حاضر تعداد قابل توجهی اتوبوس آماده تحویل دارد و در جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور آماده عقد قرارداد با شهرداری های استان هاست.

به گزارش تین نیوز، چهارمین مرحله تحویل اتوبوس های اسنا به شهرداری تهران انجام شد. در این مرحله ۲۲ دستگاه اتوبوس تحویل شهرداری تهران شد و تا کنون ۹۵ دستگاه از قرارداد ۵۰۰ دستگاهی اسنا با شهرداری تهران تحویل شده است.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • گزارش ناامیدکننده نشریه آلمانی درباره سردار آزمون
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم
  • ادعای جنجالی؛ رالف رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد!
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا