Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@04:49:24 GMT

نخستین هنرستان دخترانه هنرهای زیبا قشم هنرجو می‌پذیرد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۲۱۳۶

نخستین هنرستان دخترانه هنرهای زیبا قشم هنرجو می‌پذیرد

گروه استان‌ها – مدیرکل فرهنگ و ارشاد سازمان منطقه آزاد قشم از ثبت نام و پذیرش هنرجو در نخستین هنرستان دخترانه هنرهای زیبا منطقه آزاد قشم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، به نقل از منطقه آزاد قشم، علیرضا کمساری با بیان این مطلب اظهارداشت: این هنرستان از میان علاقه‌مندان به تحصیل در سه رشته‌ نقاشی، نمایش و موسیقی (پایه 10) به صورت محدود دانشجو می‌پذیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فرهنگ غنی مردم جزیره قشم و جایگاه والای هنر بخصوص موسیقی و نمایش در این فرهنگ، زمینه توسعه این رشته‌ها را حتی در مقاطع بالاتر فراهم خواهد آورد.

44 هنرستان هنرهای زیبا و موسیقی در کشور فعال استرشته بورس در هنرستان‌های اردبیل تدریس می‌شودتمدید اجرای برخی رشته‌های هنرستان‌ها برای سال تحصیلی آینده

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، مهلت ثبت نام در این هنرستان تا 14 شهریورماه جاری است و علاقه‌مندان جهت اطلاع بیشتر از نحوه ثبت نام می‌توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل با شماره تلفن 07635252118 تماس بگیرند.

شایان ذکر است که برای نخستین بار یک نمایش از ساخته‌های هنرمندان  قشم در جشنواره سراسری تئاتر فجر 97 پذیرفته شد و یک استودیو مدرن و مجهز نیز برای ضبط آهنگ‌های موسیقی در محل کانون هنر قشم وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم راه‌اندازی شده است و برخی از آهنگ‌های خواننده‌های مشهور کشوری نیز در این استودیو تدوین می‌شود.

انتهای پیام/7558/ش

R7558/P/S6,1433/CT12 بیشتر بخوانید... معاون استاندار تهران: هنرستان آموزش مهارت‌های موردنیاز صنایع در ری احداث شود ۱۳ رشته از هنرستان‌ها حذف میشود ضرورت حضور بخش خصوصی برای نزدیک شدن مهارت دانش‌آموزان هنرستان‌ به نیاز بازار کار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... معاون استاندار تهران: هنرستان آموزش مهارت‌های موردنیاز صنایع در ری احداث شود ۱۳ رشته از هنرستان‌ها حذف میشود ضرورت حضور بخش خصوصی برای نزدیک شدن مهارت دانش‌آموزان هنرستان‌ به نیاز بازار کار پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود ۲ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۳ تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ریشتری علامرودشت/ استقرار تیم‌های امدادی در منطقه/ زلزله خسارتی نداشت ۴ ‌مراسم روز عاشورا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای خوزستان برگزار شد + تصاویر ۵ مراسم روز تاسوعای حسینی مطالبه‌گران اهوازی در روستای ابوالفضل اهواز برگزار شد + تصاویر ۶ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۷ گزارش| مصائب دانش‌آموزان روستاهای مرزی "بم پشت" / ‌آموزش با فاصله و در فضای باز مدرسه ۸ تغییر حریم تالاب بین‌المللی انزلی/ زندگی روستاییان در مخاطره حریم دریا و تالاب قرار گرفته است مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از شور و شعور حسینی در هیئات عزاداری / پرچم عزای امام حسین(ع) بر زمین نماند خبر خوش کرونایی از استان بوشهر / شدت ابتلا به کرونا کاهش یافت + فیلم‌ حمیداوی: از رحمتی قاطعانه حمایت می‌کنیم /‌ از وی توقعاتی بلندمدت داریم/ هواداران نگران نباشند پاسخ علمای اهل سنت خراسان شمالی به شبهات وهابیت / قیام امام حسین(ع) برای «اصلاح امت اسلام» بود + فیلم‌ مهمترین اخبار تسنیم گزارش|چشم‌انداز تشکیل دولت جدید لبنان پس از توافق درباره نخست‌وزیری «مصطفی ادیب» دستور رئیسی برای رسیدگی سریع به پرونده رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی/ مدیران بانکی خلف وعده کردند اختصاصی|متن طرح مجلس برای ساماندهی فضای مجازی قدردانی وزیر بهداشت از برگزارکنندگان مراسم عزاداری به‌دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی گزارش| چهاردهه بلاتکلیفی؛ چرا سرنوشت پرونده‌ی «امام موسی صدر» مشخص نمی‌شود؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه آزاد قشم هنرستان ها ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن زنگنه در تذکری گفت: نمایندگان تا ساعت ۲۳ امشب فرصت طرح پیشنهاد درباره بودجه را دارند، اما موضوع عجیبی اتفاق افتاده است، دوستان کمیسیون تلفیق اصل گزارش بودجه را ارائه نکردند و ما باید در خلأ پیشنهاد دهیم، نباید برخورد با مجلس به گونه‌ای باشد که بعد‌ها اگر کسی خواست خلاف آیین‌نامه اقدامی انجام دهد، زبان ما بسته باشد. در فایل مربوط به گزارش فقط نوشته شده مبلغ پیشنهادی کسر می‌شود و اضافه می‌شود.

  نماینده مردم تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس ماده ۱۸۲ آیین‌نامه داخلی، کمیسیون تلفیق باید گزارش را به نمایندگان ارائه دهد، با این شرایط ما چگونه می‌توانیم پیشنهادات خود را ارائه دهیم؛ به عنوان مثال بنده اگر به دنبال طرح پیشنهادی درباره درآمد‌های اختصاصی استانم باشم باید از وضعیت سایر استان‌ها اطلاع داشته باشم.   وی با بیان اینکه کمیسیون تلفیق فایلی به ما نمی‌دهد، تصریح کرد: طی این ۴ سال، امسال اوج غیرشفاف بودن بودجه است. آقای مفتح که پیشنهاد اصلاح آیین‌نامه را مطرح کردند با این هدف بود که نمایندگان نسبت به جداول اشراف داشته باشند. اکنون ما اصلاً جدولی نمی‌بینیم. نمی‌دانیم کمیسیون تلفیق چه اقدامی انجام داده است. ما منتظر هستیم تا جداول را بارگذاری کنند و ما پس از ملاحظه این جداول پیشنهادات خود را مطرح کنیم.   زنگنه افزود: خواهش می‌کنم به دوستان تذکر دهید در ساعات باقی مانده فایل جداول را برای نمایندگان ارسال کنند تا ما بدانیم چه اتفاقی در تلفیق رخ داده است.   محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: خواهش من این است که اگر نقدی هم دارید این نقد را منصفانه بیان کنید. در چهل و اندی سال گذشته چه زمانی جداول بودجه در صحن مجلس بررسی شده و نمایندگان تک به تک به جداول رأی داده‌اند که شما امروز می‌فرمایید غیرشفاف‌ترین بودجه است.   رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید به مجلس ظلم شود، بیان کرد: مجلس ماده ۱۸۲ آیین نامه را تصویب و بند (الف) و (ب) برای آن در نظر گرفت؛ هیچ زمانی تک تک نمایندگان جداولی که تصویب می‌شود را نمی‌دیدند و کمیسیون تلفیق به تنهایی این کار را انجام می‌داده، در تاریخ مجلس شورای اسلامی نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان گذاشته است که اگر نمایندگان پیشنهادی دارند مطرح کنند. از یک طرف بیان می‌کنند که هیأت رئیسه به مجلس بها نمی‌دهد، مهمترین بها همین اقدام است.   وی افزود: البته مجلس این تصمیم را گرفت و هیأت رئیسه نیز با آن همراهی کرد، برخی از دوستان نیز با این اقدام که جداول در صحن بررسی شود مخالف هستند و در حال حاضر پیشنهاد اصلاح مجدد این موضوع مطرح شده است؛ بنابراین از واژه غیرشفاف استفاده نکنید.   رئیس قوه مقننه با بیان اینکه بند (ب) ماده (۱۸۲) آیین نامه داخلی مجلس فقط درباره جداول بودجه است، بخش مربوط به احکام و تبصره‌ها تصویب شده و به قانون تبدیل شده است و در اختیار شما قرار دارد، ادامه داد: جداول بر اساس احکام تنظیم شده است؛ من امروز به صورت خاص گزارش را نگاه می‌کنم که اگر اشکالی وجود داشته باشد این نقد را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی