Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی انتخابات هیات رئیسه شورای پنجم شهر اراک پس از سه مرتبه تعویق برگزار شد و مرتضی سورانه به جایگاه ریاست رسید.

برای انتخابات ریاست شورای شهر اراک در سال چهارم، مرتضی سورانه و محمدحسین فدایی اعلام آمادگی کردند که در نهایت مرتضی سورانه با هفت رای از ۱۱ رای ماخوذه به عنوان رئیس شورای شهر برای سال پایانی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به منظور انتخاب نایب رییس شورا، فرزانه رحمتی به عنوان تک نامزد اعلام آمادگی کرد که با کسب هفت رای از ۱۱ رای ماخوذه نایب رییس دوره چهارم شورای شهر پنجم شهر اراک شد. در حین انتخاب نایب رییس، علیرضا مرادی صحن را ترک کرد و چهار رای نیز سفید داده شد.

ایرج رضایی و محمدحسین فدایی برای جایگاه دبیری هیات رئیسه شورا اعلام کاندیداتوری کردند که رضایی با هفت رای از ۱۱ ماخوذه به عنوان دبیر انتخاب شد.

ایرج رضایی نیز به عنوان تنها نامزد، با کسب هفت رای از ۱۱ رای ماخوذه نیز به عنوان خزانه دار انتخاب شد و مرادی در زمان اخذ رای در صحن حضور نداشت و چهار رای نیز سفید اعلام شد.

برای جایگاه سخنگوی هیات رییسه سعید نادری اعلام آمادگی کرد که از ۱۱ رای ماخوذه هفت رای را کسب کرد و چهار رای نیز سفید اعلام شد.

به گزارش ایسنا؛ در ادامه انتخابات کمیسیون های شورا برگزار شد.

در این راستا دکتر کاوه فلک افلاکی به جهت ریاست کمیسیون نظارت و پیگیری اعلام آمادگی کرد که هشت رای را کسب کرد و یک رای از 9 آراء ماخوذه سفید اعلام شد.

در ادامه طوفان محمدی با هفت رای به عنوان رییس کمیسیون خدمات شهر، سلامت و محیط زیست، ایرج رضایی با هفت رای به عنوان رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی، سعید نادری با هفت رای به عنوان رییس کمیسیون فنی، عمران و ترافیک و فرزانه رحمتی با هفت رای به عنوان رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر انتخاب شدند.

به گزارش ایسنا، علیرضا مرادی و حامد آجرلو در جریان انتخابات روسای کمیسیون ها در صحن حضور نداشتند و انتخابات با 9 رای ماخوذه و تنها با یک کاندیدا انجام گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شوراي شهر اراك هفت رای به عنوان اعلام آمادگی شورای شهر انتخاب شد شهر اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

به گزارش حوزه  استانهای خبرگزاری تقریب، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد