Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران پوسه روز دوشنبه در جمع خبرنگاران شهردیر افزود: انسجام و اتحاد بین اعضای شورای اسلامی و اصحاب رسانه برای خدمات دهی مطلوب و بموقع به شهروندان مورد توجه است و این رویه را در این دوره شورا مورد تاکید است.

وی اضافه کرد: مشورت با مردم و تعامل با مسئولان برای یاری‌گری به این نهاد در انجام کارها برای توسعه و زیبایی شهر و رفع گره‌های موجود در سر راه امور مردم مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر دیر گفت: در زمان حاضر در شهر پروژه‌های نیمه کاره وجود دارد که باید با رایزنی و تعامل با مسئولان شهرستان و استان بتوانیم آنها را به سرانجام برسانیم تا رضایت مندی مردم فراهم شود.

پوسه ادامه داد: برای امیدواری به مردم و انعکاس خدمات شهرداری و شورای شهر تور خبرنگاران در سطح شهر و گزارش کار و سامانه پیامکی شورا راه اندازی خواهیم  شد تا مردم در جریان کارهای صورت گرفته توسط خدمتگزاران خود در این نهاد باشند.

وی در ارتباط با پروژه‌های در دست اجرای شهرداری دیر اظهارداشت: ساحل سازی، طرح خلیج فارس، ورودی شرقی و کانال آبی و میدان ورودی غربی شهر دیر در دست اجرا است و در آینده نزدیک طرح بزرگ دهکده گردشگری به وسعت ۱۰۰ هکتار در محدوده این شهر و راه‌اندازی بازار میوه و تره بار در فضای ۱۳ هزار مترمربع در دستور کار قرار دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر دیر گفت: طرح دفع پسماند بصورت اصولی به دلیل نبود زمین در محدوده شهر رها شد.

محمد خاکی افزود: این طرح با یک شرکت بزرگ برای اجرای به توافق رسیدیم و چند محل را برای جانمایی آن در نظر گرفتیم و مجوز محیط زیست و منابع طبیعی هم اخذ شد اما اداره امور آب به دلیل قرارگرفتن محل طرح در آبراه همکاری نکرد و طرح رها شد.

وی گفت: برای راه‌اندازی این چاره‌ای نداریم که مسئولان همکاری کنند و زمین در اختیار شورا و شهرداری قرار دهند زیرا مزیت این طرح برای شهرستان موثر است.

در این نشست خبرنگاران تعامل شورا با مسئولان شهرستان و اصحاب رسانه، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر، ترمیم نقاط حفاری شده معابر، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرداری، اجرای برنامه‌های اولویت دار، راه‌اندازی سایت اطلاع رسانی شورای شهر، استفاده از ظرفیت خبرنگاران، کلاس آموزش خبرنگاری و ایجاد اتاق خبرنگار در شهر دیر را مورد تاکید قرار دادند.

برچسب‌ها شورای شهر برنامه توسعه بندردیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر برنامه توسعه بندردیر شورای شهر برنامه توسعه بندردیر راه اندازی شورای شهر شهر دیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌: بعد از حمله به اسرائیل دلار تسلیم شد و افزایش نیافت

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه «وعده صادق» خروجی دانشگاه‌های ماست، گفت: اگر دانشگاه قوی و موشک قوی داشته باشیم؛ حتی اقتصاد هم تسلیم می‌شود.   به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی رستمی در سی و یکمین آیین نکوداشت استاد برگزیده کشوری که امروز در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی در حال برگزاری است با تبریک روز معلم با تاکید بر اینکه «وعده صادق» خروجی دانشگاه های ماست، اظهار کرد: روند اتفاقات بعد از عملیات وعده صادق ثابت کرد که اگر دانشگاه قوی و موشک قوی داشته باشیم؛ حتی اقتصاد هم تسلیم می‌شود.   وی در ادامه افزود: در شرایطی که نرخ دلار با هر خبری تغییر می‌کرد، به دلیل قوی بودن اقتصاد کشور، دلار هم تسلیم شد و افزایش نیافت.   رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه باور قطعی این است که که اگر بناست کشور حرکت رو به جلو داشته باشد، با تکریم استاد و دانشمند رقم می‌خورد، گفت: افتخارات امروز در کشور و بازدارندگی که ایحاد شده همه محصول تلاش دانشمندان ایران اسلامی است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه
  • نگرانی از کاهش سطح دینداری و افزایش بی اعتمادی در جامعه در یادداشت عباس عبدی
  • خود را مکلف به دفاع از حقوق عامه کسانی می‌دانیم که زبان شکایت ندارند
  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌: بعد از حمله به اسرائیل دلار تسلیم شد و افزایش نیافت
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود