Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@02:07:16 GMT

آخرین وضعیت هافبک استقلال برای دیدار مقابل تراکتور

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۲۴۶۵

آخرین وضعیت هافبک استقلال برای دیدار مقابل تراکتور

‍‍‍‍‍‍

هافبک مصدوم تیم فوتبال استقلال از امروز در تمرینات شرکت کرده تا تکلیفش برای دیدار با تراکتور در فینال جام حذفی مشخص شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آرش رضاوند، هافبک تیم فوتبال استقلال در جریان دیدار با پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال مصدوم شد و جای خود را به بازیکن دیگری داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن که روزهای گذشته در کلینیک مشغول مداوای خود بوده است، درباره آخرین وضعیتش برای حضور در فینال جام حذفی گفت: کمی درد دارم و این مدت فیزیوتراپی کرده‌ام. قرار است با شروع تمرینات از امروز وضعیتم بررسی شود که می‌توانم بازی کنم یا نه.

به گزارش تسنیم، دیدار استقلال - تراکتور در فینال جام حذفی فوتبال پنجشنبه هفته جاری ساعت 18:15 در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

معاون باشگاه استقلال: مجیدی سرمربی تیم در آسیا است و از او حمایت می‌کنیم/ برخی‌ شیطنت کردند

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تراکتور تبریز استقلال بیشتر بخوانید... جلسه هیئت مدیره استقلال امروز برگزار می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جلسه هیئت مدیره استقلال امروز برگزار می‌شود واژه های کاربردی مرتبط تراکتور تبریز استقلال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ تلاش یوونتوس برای تحقق رؤیای هم‌تیمی شدن مسی و رونالدو/ بارسلونا با تیم حقوقی لئو قطع همکاری کرد ۲ واکنش پهلوان به شایعه حضورش در پرسپولیس ۳ ادعای اسکای؛ استقلال با قراردادی یک ساله و حقوقی چشمگیر به دنبال بازگرداندن استراماچونی ۴ درخواست ترابی برای فسخ قراردادش با پرسپولیس ۵ رادوشویچ از پرسپولیس کنار گذاشته می‌شود؟ ۶ قول و قرار سعادتمند و مجیدی برای دیدار حضوری/ آشتی‌کنان یا خداحافظی و بحران جدید؟ ۷ حق‌وردی: برانکو و مجیدی من را برای پرسپولیس و استقلال می‌خواستند/ با درایت گرشاسبی و ویسی از بحران خارج شدیم ۸ پیشنهاد ۲۴ میلیاردی یک مربی برای یک فصل به تیم ناکام مهمترین اخبار ورزشی پیشنهاد ۲۴ میلیاردی یک مربی برای یک فصل به تیم ناکام بازگشت مجیدی به تمرین استقلال + عکس درخواست ترابی برای فسخ قراردادش با پرسپولیس واکنش فدراسیون فوتبال به نامه فیفا و AFC؛ خود را ملتزم به رعایت قوانین ایران می‌دانیم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: توسعه روابط راهبردی با همسایگان بویژه در حوزه اقتصادی از اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است ماجرای قتل فجیع یک کارمند توسط "نوید افکاری"/دروغ شکنجه چطور برملا شد؟ گزارش|چشم‌انداز تشکیل دولت جدید لبنان پس از توافق درباره نخست‌وزیری «مصطفی ادیب» دستور رئیسی برای رسیدگی سریع به پرونده رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی/ مدیران بانکی خلف وعده کردند اختصاصی|متن طرح مجلس برای ساماندهی فضای مجازی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتور تبریز استقلال تراکتور تبریز استقلال جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دو دیدار بسیار مهم بین تیم‌های پرسپولیس - سپاهان و تراکتور - استقلال تهران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پیگیری می‌شود. در حال حاضر، استقلال تهران با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جدول قرار دارند و برای قهرمانی و همچنین کسب سهمیه آسیایی با یکدیگر رقابت دارند.

در سایر بازی‌های این هفته تیم‌های هوادار با صنعت نفت، مس رفسنجان با گل گهر، ذوب آهن با نساجی، استقلال خوزستان با ملوان و آلومینیوم با فولاد دیدار خواهند کرد.  

در نخستین بازی هفته بیست و پنجم هم سه شنبه ۱۱ اردیبهشت شمس آذر قزوین ۲ - یک مهمانش پیکان را شکست داد. پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۰ و حسین گودرزی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم برای شمس آذر گلزنی کردند و تک گل پیکان را حامد پاکدل دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.

در جدول استقلال با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.  

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید