Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-03@04:42:10 GMT

پدافند هوایی به خودباوری و استقلال رسیده است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۳۲۳۲

خرداد: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور گفت: پدافند هوایی در بخش‌های مختلف به خودباوری و استقلال رسیده است.
به گزارش خرداد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز افزود: پدافند هوایی چهار مأموریت اصلی کشف، شناسایی، رهگیری و درگیری را دارد.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور با اشاره به اینکه با همکاری با شرکت‌های دانش بنیان در سال‌های اخیر به پیشرفت‌های زیادی رسیده‌ایم، بیان‌کرد: پدافند هوایی تجهیزات محور است و در بخش‌های مختلف مأموریتی به خود باوری و استقلال رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرویز افزود: بنابر گفته مقام معظم رهبری پدافند هوایی در خط مقدم دفاع از حیثیت، موجودیت و آبروی کشور است که این یک مدال افتخارآمیز برای ما محسوب می‌شود.
وی گفت: حوزه پدافند هوایی شرق کشور شامل استان‌های خراسان‌جنوبی، جنوب خراسان رضوی، سه چهارم سیستان و بلوچستان و بخش‌هایی از استان کرمان است.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نگذاشتیم که ذره‌ای از انجام مأموریت‌های خود قصور داشته باشیم.
سرتیپ دوم پرویز بیان‌کرد: چه در سیل اخیر در خراسان‌جنوبی و چه در بحث کمک‌های مؤمنانه، پدافند هوایی شرق کشور کمک‌ها و خدماتی بسیار ارزنده‌ای را نسبت به آسیب دیدگان به ویژه در روستاهای محروم خراسان‌جنوبی داشته است.
وی ادامه‌ داد: در روزهای آتی به نیت ۳۱۳ نفر یاران امام زمان (عج) بسته‌های کمک معیشتی و لوازم التحریر را تقدیم جامعه هدف در مناطق مرزی و محروم خواهیم کرد.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور یادآور شد: نخواهیم گذاشت کوچک‌ترین پرنده‌ای بدون رعایت استاندارد قانونی بین‌المللی وارد حریم هوایی ایران اسلامی شود. برچسب ها: پدافند هوایی ، استقلال

منبع: خرداد

کلیدواژه: پدافند هوایی استقلال فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۳۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ الهامی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این منطقه پدافندی از آمادگی دفاعی و بخش‌های مختلف این منطقه بازدید و توان رزمی این منطقه را مورد ارزيابی قرار داد.

وی با حضور در جمع فرماندهان این منطقه با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ارتش اظهار داشت: با وجود تحریم‌‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، اما ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی که در اوج آمادگی به سر می‌برد، ارتشی که منظم، استوار و مجهز به تجهیزات نوین است.

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه ارتش در همه حوداث، همواره در کنار مردم و خدمتگزار آن‌‌ها بوده است، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

دیگر خبرها

  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید
  • تصاویر لحظه فعال‌ شدن پدافند هوایی در بندر اشغالی ایلات + ویدئو
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است