Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@20:39:45 GMT

تصمیم لیونل مسی برای جدایی غیر قابل بازگشت است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۳۳۷۶

تصمیم لیونل مسی برای جدایی غیر قابل بازگشت است

تونی فریکسا، نامزد ریاست باشگاه بارسلونا، جدایی لیونل مسی از این تیم را قطعی تلقی می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این که اعلام شد لیونل مسی به باشگاه بارسلونا خبر داده که دیگر قصد ندارد با پیراهن این تیم به میدان برود، گمانه‌زنی‌ها نیز درباره آینده این فوق ستاره آرژانتینی به اوج خود رسید.



گفته می شود که رئیس باشگاه بارسلونا یعنی جوزپ بارتومئو قصد دارد هر طور که شده نظر مسی را عوض کند اما حالا یکی از نامزدهای ریاست باشگاه کاتالانی مدعی شده که تصمیم وی غیر قابل بازگشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تونی فریکسا در این باره گفت: " بر اساس چیزی که از جاهای مختلف شنیده ام، تصمیم بازیکن غیر قابل بازگشت و قطعی است. من اعتقاد دارم که هیچ برگشتی در مورد این موضوع وجود ندارد."

 

 

 



فریکسا در ادامه گفت: " مسی بازیکنی است که تلاش می کند حداکثر موفقیت را به دست آورد. با این حال او هم نمی‌تواند به تنهایی این کار را انجام دهد و به یک تیم کامل احتیاج دارد. از زمان قهرمانی بارسلونا در سال سال 2015 لیگ قهرمانان اروپا این تیم هیچ توفیقی در این رقابت ها به دست نیاورده و همین موضوع مسی را نگران می‌کند. تصمیم او برای جدایی به دلیل پسرفت بارسلونا به لحاظ ورزشی طی سال های اخیر است."



فریکسا درباره احتمال حضور مسی در منچسترسیتی نیز گفت: " من فکر می‌کنم که این احتمال کاملاً وجود دارد. لیونل مسی با پپ بهترین دوران خود طی سال‌های اخیر را در بارسلونا تجربه کرد. اگر این دو نفر دوباره با هم همکاری کنند، در واقع یک اتفاق منطقی رقم خورده است. سیتی مانند تمام باشگاه های انگلیسی برای ساختن تیمی پیروز از منابع مالی خوبی برخوردار است.


البته رفتن مسی از بارسلونا می تواند آنها را به تیمی تبدیل کند که کمتر به یک فرد متکی هستند."

 

 

بارسلونا منچستر سیتی لیونل مسی پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا منچستر سیتی لیونل مسی پپ گواردیولا سرمربی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیونل مسی در آمریکا جایزه گرفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیونل مسی، مهاجم تیم فوتبال اینترمیامی و تیم ملی آرژانتین به عنوان بهترین بازیکن ماه در فصل عادی لیگ برتر فوتبال آمریکای شمالی (MLS) شناخته شد.

به گزارش تسنیم، در ماه آوریل، لیونل مسی در 4 بازی 6 گل به ثمر رساند و 4 پاس گل داد، از جمله 2 گل و دو پاس گل در بازی اخیر تیمش برابر نیوانگلند.

اینتر میامی با کسب 21 امتیاز از 11 بازی، صدرنشین جدول رده‌بندی کنفرانس شرق MLS است.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902304

دیگر خبرها

  • اشتباه لفظی ژاوی: جای لواندوفسکی امن است
  • افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی
  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است
  • راز بزرگ ژاوی سیمونز فاش شد / ژاوی به ژاوی می‌رسد!
  • لیونل مسی در آمریکا جایزه گرفت
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • نخستین تصویر از بازگشت حجازی به استقلال
  • تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی / فیلم
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد