Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نشست بررسی پنج پروژه بزرگ قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با حضور فرمانده این قرارگاه و سایر مسئولان در رشت برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، نشست بررسی پنج پروژه بزرگ قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) عصر امروز با حضور سعید محمد فرمانده قرارگاه، استاندار گیلان، فرمانده سپاه قدس گیلان، شهردار رشت، چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر رشت و سایر مسئولان در رشت برگزار شد و چگونگی اجرای این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسلان زارع استاندار گیلان در این نشست با اشاره به ضرورت ساماندهی رودخانه‌های شهر رشت اظهار داشت: با توجه به اینکه به پایان دولت یازدهم نزدیک می‌شویم دولت نیز برای ساماندهی رودخانه‌های رشت، توجه و حمایت مالی لازم را خواهد داشت.

 ناصر حاج‌محمدی شهردار رشت نیز در این نشست به توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اشاره کرد و بیان داشت: پروژه‌های قابل اجرا توسط این قرارگاه در شهر رشت می‌تواند تحولات اساسی در این شهر ایجاد کند.

مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) در ساخت پروژه ریلی رشت به آستارا / تجهیز کارگاه آغاز شدقرارگاه خاتم‌الانبیاء در پروژه‌های شهری اردبیل 500 میلیارد مشارکت می‌کنداستاندار گلستان: قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) زیرساخت‌های مجتمع میگوی گمیشان را یک ساله ایجاد می‌کند

به گزارش تسنیم، پروژه پل روگذر میدان نیروی دریایی، پل راستگرد و چپگرد میدان امام حسین(ع)، زیر گذر میدان مصلی، زیرگذر میدان شهرداری، پل روگذر ولی‌عصر، ساماندهی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود و پروژه تراموا از جمله پروژه‌های قابل اجرا توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در رشت هستند.

قرار شد برای ساماندهی رودخانه گوهررود اقداماتی از جمله تعیین حریم، تملک و آزادسازی حریم بستر، اجرای کلکتور جمع‌آوری فاضلاب، ساماندهی جداره رودخانه‌ها با حمایت دولت انجام شود و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) نیز اجرای آن‌ها را بر عهده خواهد داشت و در نهایت پروژه‌ها با کارفرمایی شهرداری رشت پیگیری و اجرایی شود.

همچنین پس از بحث و بررسی در زمینه پل زیرگذر میدان شهرداری رشت قرار شد اقداماتی نظیر اجرای تونل‌های شمال به جنوب، تونل شرق به غرب و میدان زیرسطحی برای دسترسی به بازار رشت با ایجاد پارکینگ‌های طبقاتی و تاسیسات بهداشتی، مکانیکی و فضاهای تجاری و گردشگری زیرسطحی به روش EPC به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) واگذار شود.

اعضای شورای اسلامی شهر رشت و روسای کمیسیون‌های حمل و نقل و ترافیک و عمران نیز در این نشست هرکدام نظرات خود را بیان کردند و از شهرداری رشت خواستند تا با قید فوریت تمام امکانات شهرداری را برای تامین منابع مالی جهت تسریع در اجرای پروژه‌ها به‌ کار گیرد و شورای شهر رشت نیز آمادگی خود را برای همکاری با شهرداری جهت مصوب کردن پروژه‌ها اعلام کردند.

انتهای پیام/612/ش

R7877/P/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... قرارداد استخراج و بهره‌برداری نفلین سینیت سراب با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء‌(ص) به امضاء رسید استاندار گلستان: قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) زیرساخت‌های مجتمع میگوی گمیشان را یک ساله ایجاد می‌کند تکمیل طرح توسعه بیمارستان خاتم‌الانبیاء نطنز بعد از ۸ سال/۳۰۰ میلیارد ریال به طرح اختصاص یافت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... قرارداد استخراج و بهره‌برداری نفلین سینیت سراب با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء‌(ص) به امضاء رسید استاندار گلستان: قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) زیرساخت‌های مجتمع میگوی گمیشان را یک ساله ایجاد می‌کند تکمیل طرح توسعه بیمارستان خاتم‌الانبیاء نطنز بعد از ۸ سال/۳۰۰ میلیارد ریال به طرح اختصاص یافت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ‌مراسم روز عاشورا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای خوزستان برگزار شد + تصاویر ۲ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۳ ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود ۴ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس‌: طرح جاماندگان سهام عدالت به‌زودی در صحن علنی مجلس ارائه می‌شود ۵ تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ریشتری علامرودشت/ استقرار تیم‌های امدادی در منطقه/ زلزله خسارتی نداشت ۶ مراسم روز تاسوعای حسینی مطالبه‌گران اهوازی در روستای ابوالفضل اهواز برگزار شد + تصاویر ۷ رحمتی فصل آینده سرمربی شهر خودروست / دستیار ایتالیایی در بازی‌های آسیایی هدایت تیم را برعهده می‌گیرد ۸ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز مهمترین اخبار استانها فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) سپاه: آمریکایی‌ها جرأت نزدیک شدن به ایران را ندارند / داعش قصد ورود به ایران را داشت عضو کمیسیون آموزش مجلس: تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان مجددا کلید خورد / ‌مانده‌ایم چرا فرهنگیان سهام ندارند برنامه عزاداری حرم حضرت معصومه(س) در دهه دوم محرم اعلام شد رحمتی: اگر گلری جذب نشود، خودم در لیگ آتی ‌به میدان خواهم‌ رفت‌/ تا روزی که بتوانم بازی می‌کنم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: توسعه روابط راهبردی با همسایگان بویژه در حوزه اقتصادی از اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است ماجرای قتل فجیع یک کارمند توسط "نوید افکاری"/دروغ شکنجه چطور برملا شد؟ امارات|سه کشته در انفجارهای «ابوظبی» و «دبی» / پیام به هیئت آمریکایی صهیونیستی! گزارش|چشم‌انداز تشکیل دولت جدید لبنان پس از توافق درباره نخست‌وزیری «مصطفی ادیب» دستور رئیسی برای رسیدگی سریع به پرونده رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی/ مدیران بانکی خلف وعده کردند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ص ساماندهی رودخانه قرارگاه خاتم رودخانه ها ترین اخبار پروژه بزرگ برگزار شد پروژه ها شهر رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۳۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شهرگاه» فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری است

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان «شهرگاه» را فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری دانست و گفت: در نشست شهرگاه با موضوع حمل‌ونقل و ترافیک، دانشگاه با بررسی تجارب بین‌المللی، موضوعاتی همچون تعمیر و نگهداری زیرساخت‌های حمل‌ونقل و حمل‌ونقل همگانی را برای بررسی بیشتر توسط مدیریت شهری مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین حق‌شناس امروز _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ در حاشیه نشست شهرگاه (هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری) با موضوع حمل‌ونقل و ترافیک اظهار کرد: دو موضوع با عناوین مدیریت تعمیر و نگهداری زیرساخت‌های حمل‌ونقل و مدیریت حمل‌ونقل همگانی براساس داده هایی که در سیستم وجود دارد، در این نشست مطرح شد.

وی افزود: این دو موضوع باتوجه به مشکلاتی که در اجرای آن وجود دارد، معمولاً ممکن است از دید مدیران اجرایی مغفول بماند و به خوبی به آن توجه نشود، از این‌رو اساتید دانشگاه به دلیل اینکه فراغت بیشتری در این زمینه دارند، می‌توانند به بررسی تجارب بین‌المللی و درنهایت به انتخاب موضوع مناسب بپردازند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: موضوع مدیریت تعمیر و نگهداری زیرساخت‌های حمل‌ونقل شامل راه، پل و مترو می‌شود که بسیار هزینه‌بر نیز است و شهرداری علاوه بر ایجاد باید به تعمیر و نگهداری آن‌ها نیز توجه داشته باشد.

حق‌شناس ادامه داد: موضوع حمل‌ونقل همگانی، تصمیم‌گیری براساس داده‌ها است که با کمک دانشگاه می‌تواند به خوبی در شهر اجرا شود.

وی «شهرگاه» را فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری دانست و اضافه کرد: جلسات شهرگاه موضوع‌بندی و زمان‌بندی شده است و هر موضوعی براساس تخصص دانشگاه مورد نظر برگزار خواهد شد؛ از این‌رو موضوع حمل‌ونقل در دانشگاه صنعتی، موضوع محیط زیست در دانشگاه علوم پزشکی و نشست گردشگری در دانشگاه هنر اصفهان بررسی و برگزار خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: این نخستین نشست شهرگاه با موضوع حمل‌ونقل است و می‌توان گفت که موضوعات دانشگاهی زمان‌بر بوده و سریع به اجرا نخواهد رسید، چراکه در این نشست‌ها بُعد پژوهشی نسبت به بُعد اجرایی از اهمیت بیشتری برخوردار است و به مرور زمان به سیستم حمل‌ونقل ورود پیدا خواهد کرد.

کد خبر 749494

دیگر خبرها

  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • «شهرگاه» فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری است
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • بررسی انسداد «میدان جی» در شورای تأمین تهران
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها