Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا مراسم معارفه سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی و امنیتی استانداری کرمانشاه عصر امروز با حضور معاونین استاندار و فرمانداران در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.
الهی تبار که از سال ۹۶ به عنوان معاون سیاسی و امینتی استاندار کرمانشاه مشغول به فعالیت شده بود، به افتخار بازنشستگی نایل شد و حسین خوش اقبال که پیش از این سمت معاونت سیاسی و امنیتی استاندار کردستان را بر عهده داشت به عنوان جانشین وی حکم سرپرستی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خوش اقبال که از مدیران با سابقه کرمانشاهی است و در کارنامه کاری خود مسوولیت فرمانداری شهرستان‌های کرمانشاه، پاوه، سنقروکلیایی، قصرشیرین، کنگاور، صحنه و اسلام‌آبادغرب را نیز دارد از امروز رسماً کار خود را در کرمانشاه آغاز کرد.
استاندار کرمانشاه در این مراسم در رابطه با تغییرات ایجاد شده گفت: آقای الهی تبار از سال ۹۸ به دلیل مسایل شخصی پیگیر بازنشستگی خود بود اما بنا به دلایل مختلف با آن مخالفت می شد.
هوشنگ بازوند افزود: آقای الهی تبار منشا خیر برای کرمانشاه بود و خدمات ارزنده ای در این استان انجام داد که از خاطر مردم نخواهد رفت.
وی در رابطه با انتصاب خوش اقبال به سمت سرپرستی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی اظهار داشت: آقای خوش اقبال نیز از مدیران توانمند کرمانشاهی است که سابقه درخشانی در کارنامه خود دارد و می‌تواند منشا رخدادهای خوب در آینده باشد.
خداحافظی الهی تبار
الهی تبار در این مراسم ضمن خداحافظی با همکاران خود در استانداری کرمانشاه به فراز و نشیب های دوران مسوولیتش در این استان پرداخت.
وی به بازگشایی مرز خسروی به عنوان یک موفقیت سیاسی یاد کرد و گفت: در سال های اخیر با وجود گذر بیشترین زائر از استان کرمانشاه کمترین آسیب را داشتیم.
معاون پیشین استاندار کرمانشاه، مدیریت کرنا در استان را مطلوب ارزیابی کرد و اظهارداشت: سند مدیریت ویروس کرونا برای نخستین بار در کشور در کرمانشاه تدوین شد و توانست الگویی برای کشور باشد؛ اکنون نیز برای رویارویی با کرونا در فصل های پاییز و زمستان آماده ایم و می توانیم این بیماری را مدیریت کنیم.
الهی تبار به رشد شاخص های اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت: زمانی که ما روی کار آمدیم کرمانشاه بیشترین نرخ تورم در کشور را داشت اما اکنون جزو استان های ارزان است.
وی با تاکید بر اینکه باید همه کمک کنیم تا کرمانشاه در مسیر توسعه قرار گیرد، افزود: این درست نیست که استان ثروتمندی همچون کرمانشاه این چنین وضعیت نامناسبی از نظر اقتصادی داشته باشد.
معاون پیشین استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در مدتی که کرمانشاه بودم به هیچ عنوان احساس غربت نکردم و امروز نیز که بازنشسته می شوم باز هم دلم در گرو این استان است.
الهی تبار اضافه کرد: در مدت فعالیتم ۲ بار تقاصای استعفا کردم، یکی به دلیل مسایل سیاسی در نخستین دوره‌ای که آقای احمدی نژاد به عنوان رییس جمهوری انتخاب شد و دیگری در یک سال و نیم اخیر به دلیل مسایل شخصی.
وی عنوان کرد: در طول دوران خدمت دفاع از نظام را بر خود واجب می دانستم زیرا انقلاب و نظام ما به سادگی به دست نیامده است و ما موظف هستیم از آن دفاع کنیم.
معاون پیشین استاندار کرمانشاه گفت: تاکنون هیچ‌چشم داشتی به بیت المال نداشتم؛ به هیچ وجه وارد فعالیت های اقتصادی نشدم و اکنون نیز ۲ فرزندم بیکار هستند.
الهی تبار ادامه داد: به هیچ وجه ارزش های نظام را برای خودم هزینه نکردم و همیشه در تلاش بودم خودم را برای افزودن سرمایه به نظام هزینه کنم.
وی تصریح کرد: من از سمت امروزم بازنشسته شده ام اما به طور قطع از رسالت دفاع از کشور و انقلاب بازنشسته نخواهم شد؛ من همیشه نگران بودم که نظام و انقلاب به دست نااهلان نیفتند.
چهار ماه رایزنی برای آمدن به کرمانشاه
سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه نیز در این نشست در رابطه با آمدنش به این استان گفت: از چهار ماه گذشته بحث آمدن من به کرمانشاه آغاز شد و امروز به صورت رسمی کار خود را آغاز کردم.
خوش اقبال توضیح داد: آمدن من به کرمانشاه براساس انتخاب و توصیه آقای الهی تبار انجام شد و ایشان در این امر نقش بسزایی داشت.
وی توضیح داد: با وجود تحریم ها، شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی مردم کشور شرایط دشواری را دارند از این رو امیدواریم بتوانیم در این‌ شرایط در زمینه اجرای سیاست های دولت موفق ظاهر شویم.
سرپرست معاونت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: امیدواریم در یک سال پایانی دولت بتوانیم کارهای مانده را به ثمر برسانیم و فضایی را ایجاد کنیم که کارها با صداقت به پیش برود.
براساس آنچه در نشست امروز مطرح شد، خوش اقبال در هفته آینده در نشست شورای اداری به صورت رسمی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه وزارت کشور کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه وزارت کشور کرمانشاه استانداری کرمانشاه وزارت کشور کرمانشاه استانداری کرمانشاه استاندار کرمانشاه امنیتی و اجتماعی معاونت سیاسی الهی تبار خوش اقبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۳۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی نهادهای برگزارکننده، غرفه استان یزد به‌عنوان غرفه برتر این نمایشگاه معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، هم‌زمان با روز پنجم و پایانی ششمین نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) از معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استاندار و دستیار استاندار و مجری طرح توسعه زنجیره‌های ارزش راهبردی استان یزد به‌عنوان مدیر برتر در طرح توسعه زنجیره‌های راهبردی و همچنین برای کسب عنوان غرفه برتر این نمایشگاه، با اهدای لوح، تقدیر شد.

کد خبر 749892

دیگر خبرها

  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • روانسازی ترافیک به عنوان یکی از ضروریات کلانشهر کرمانشاه
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • حمایت از طرح نور یک تکلیف و وظیفه همگانی است
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • معاون سیاسی استانداری اصفهان در مدرسه دوران تحصیل خود حضور یافت
  • مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود