Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@03:10:44 GMT

معاون سیاسی استانداری کرمانشاه منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۳۶۵۳

معاون سیاسی استانداری کرمانشاه منصوب شد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- استاندار کرمانشاه با صدور حکمی حسین خوش اقبال را به‌ عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، پس از بازنشستگی محمدابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، خوش اقبال در این سمت منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی وزیر امور خارجه با استاندار خراسان رضوی دیدار کردمعاون سیاسی استاندار اردبیل در مورد ویروس کرونا هشدار داددلایل تغییر فرمانداران دزفول و خرمشهر از زبان معاون سیاسی فرماندار خوزستان

حسین خوش اقبال از مدیران با سابقه کرمانشاهی است پیش از این معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان بود و در کارنامه کاری خود مسئولیت فرمانداری شهرستان‌های کرمانشاه، پاوه، سنقروکلیایی، قصرشیرین، کنگاور، صحنه و اسلام‌آباد غرب را نیز دارد و از امروز به عنوان سرپرست معاونت رسماً کار خود را در کرمانشاه آغاز می‌کند.

انتهای پیام/831/ش

R41380/P/S6,68/CT11 واژه های کاربردی مرتبط زلزله کرمانشاه استانداری کرمانشاه بیشتر بخوانید... استانداری کرمانشاه به "نون.خ" کمک مالی نکرده است مدیرکل امور بانوان استانداری کرمانشاه: جنبش فکری عاشورا جهان را متوجه عظمت جهان اسلام نموده است ایجاد اشتغال و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت استانداری کرمانشاه است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... استانداری کرمانشاه به "نون.خ" کمک مالی نکرده است مدیرکل امور بانوان استانداری کرمانشاه: جنبش فکری عاشورا جهان را متوجه عظمت جهان اسلام نموده است ایجاد اشتغال و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت استانداری کرمانشاه است واژه های کاربردی مرتبط زلزله کرمانشاه استانداری کرمانشاه پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ‌مراسم روز عاشورا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای خوزستان برگزار شد + تصاویر ۲ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۳ ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود ۴ خبر خوش کرونایی از استان بوشهر / شدت ابتلا به کرونا کاهش یافت + فیلم‌ ۵ گزارش|تجمع انبوه زباله‌ و بوی بسیار بد‌ در محلات سنندج/ کسبه و ساکنان به ستوه آمده‌اند+تصاویر ۶ روایت تسنیم از روحیات ایثارگرانه شهیده گیلانی مدافع سلامت / "مامایی" که سلامت بیماران را به بیماری‌اش ترجیح داد + فیلم ۷ عضو کمیسیون آموزش مجلس: تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان مجددا کلید خورد / ‌مانده‌ایم چرا فرهنگیان سهام ندارند ۸ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از شور و شعور حسینی در هیئات عزاداری / پرچم عزای امام حسین(ع) بر زمین نماند مهمترین اخبار استانها فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) سپاه: آمریکایی‌ها جرأت نزدیک شدن به ایران را ندارند / داعش قصد ورود به ایران را داشت عضو کمیسیون آموزش مجلس: تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان مجددا کلید خورد / ‌مانده‌ایم چرا فرهنگیان سهام ندارند معاون وزیر صمت: ۳۵ هزار واحد تولیدی در نواحی صنعتی کشور ایجاد می‌شود برنامه عزاداری حرم حضرت معصومه(س) در دهه دوم محرم اعلام شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: توسعه روابط راهبردی با همسایگان بویژه در حوزه اقتصادی از اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است ماجرای قتل فجیع یک کارمند توسط "نوید افکاری"/دروغ شکنجه چطور برملا شد؟ امارات|سه کشته در انفجارهای «ابوظبی» و «دبی» / پیام به هیئت آمریکایی صهیونیستی! گزارش|چشم‌انداز تشکیل دولت جدید لبنان پس از توافق درباره نخست‌وزیری «مصطفی ادیب» دستور رئیسی برای رسیدگی سریع به پرونده رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی/ مدیران بانکی خلف وعده کردند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زلزله کرمانشاه استانداری کرمانشاه زلزله کرمانشاه استانداری کرمانشاه استانداری کرمانشاه معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۳۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان شامگاه پنج شنبه (۱۳ اردیبهشت) در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت:در اکثر نقاط استان شاهد بارش باران بوده ایم که در برخی مناطق میزان بارش به ۱۰۰ میلی متر رسید.

محمد خانچی افزود: در مناطقی از جمله دزفول و اندیمشک آب به صورت محدود آب وارد منازل شد که با آمادگی دستگاه‌های مختلف که از قبل داشته اند به سرعت این مشکل برطرف شد.

وی ادامه داد:با تلاش مجموعه راهداری بیشتر محور‌های روستایی و عشایری که بر اثر بارش‌های شدید مسدود شده بود، بازگشایی شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت محور بخش سردشت به دزفول اظهار کرد: به دلیل حجم بالای بارندگی اعزام امدادگر به برخی از مناطق وجود نداشت ولی ارتباط با مردم آن مناطق برقرار شده است و جای نگرانی وجود ندارد.

خانچی گفت: هم اکنون نیرو‌های امدادی، خدماتی و تمامی دستگاه‌ها در حال آماده باش هستند.

دیگر خبرها

  • اندیشکده آمریکایی بررسی کرد؛ رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • چرا ایران هسته ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • چرا ایران دارای سلاح هسته‌ ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال