Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@20:18:16 GMT

حجت نظری: اختلاف مجیدی و سعادتمند جدی نیست

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۳۷۳۷

حجت نظری: اختلاف مجیدی و سعادتمند جدی نیست

عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید در خصوص مسائل مربوط به نیمکت استقلال بعد از استعفای مجیدی صحبت شده اما رسانه‌ای شدن آن به بعد از فینال حذفی برمی‌گردد.

به گزارش "ورزش سه"، حجت نظری عضو هیات مدیره استقلال پس از پایان جلسه هیات‌مدیره این باشگاه در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: اکنون در جلسه درباره موضوعات مختلف از جمله مباحث مربوط به فینال، منابع مالی، مشکلاتی که بابت حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده و مسائل مربوط به باشگاه صحبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در واکنش به خداحافظی مجیدی پس از فینال جام حذفی گفت: قرار بر این شد که در مورد این موضوعات پس از فینال حذفی باشد و تیم پیش از فینال به حاشیه نرود؛ قهری وجود نداشته و حضور مجیدی در تمرین تیم ارزشمند است. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که بهترین اتفاق یعنی قهرمانی جام حذفی برای تیم رخ دهد.

نظری درباره دعوت مجیدی به کمیته انضباطی هم گفت: هیچ موضوعی کتبا به کسی اعلام نشده است؛ موضوع کمیته انضباطی هم جدی نیست و الآن هم زمان پرداختن به آن نیست.

وی درباره حواشی ایجاد شده گفت: من فکر می‌کنم اختلافات آن قدری که در فضای مجازی مطرح شده بزرگ نیست و قابل حل است؛ ما هم سعی می‌کنیم به همه عزیزان کمک کنیم و فکر می‌کنم استقلال اکنون موقعیت خوبی دارد و امیدوارم در روزهای آینده به موفقیت برسیم.

 

نظری در پایان درباره برنامه دوم استقلال پس از فرهاد مجیدی گفت: درباره این موضوعات صحبت شده اما اکنون وقت پرداختن به آن نیست و بعد از فینال حذفی در خصوص آن صحبت خواهیم کرد.

استقلال تهران احمد سعادتمند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران احمد سعادتمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی امروز (دوشنبه) در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

بازی شماره 1: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره 2: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره 3: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره 4: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده‌ دیدار شماره 3 رودرروی برنده مسابقه شماره 4 می‌رود.

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • فینال جام حذفی در یک صورت خارج از کرمان برگزار می شود
  • برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!