Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها -امام جمعه تبریز گفت: پدافند هوایی در ایجاد آسمان امن و حفظ و تقویت بازدارندگی و توانمندی دفاعی کشور نقش حساس و حیاتی داشته و دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در دیدار فرماندهان، کارکنان و پیشکسوتان یگان‌های نمونه مستقر ارتش در تبریز با گرامیداشت دهم شهریور روز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) اظهار داشت: پدافند هوایی در ایجاد آسمان امن و حفظ و تقویت بازدارندگی و توانمندی دفاعی کشور نقش حساس و حیاتی داشته و دارد و تنها در عملیات والفجر هشت بیش از 70 فروند هواپیمای عراقی را ساقط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: پدافند هوایی در زمان 8 سال دفاع مقدس 24 هزار  و 863 مورد حمله هوایی به مناطق جنگی و عملیاتی را نیز خنثی و 600 فروند هواپیمای عراقی را منهدم کرده است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه پدافند چشم بیدار نیرو‌های مسلح است گفت: پدافند هوایی نقش راهبردی و تأثیر بسیار بالا در اجرای موفق ماموریت‌های نیرو‌های مسلح داشته ‌و با هوشمندی و هوشیاری در برابر هرگونه تجاوز و تحرکات هوایی دشمنان با به‌کارگیری سامانه‌های پیشرفته و تجهیزات و تاکتیک‌های نوین توانسته ‌در مدت زمان کوتاهی به پیشرفت‌ها و دستاورد‌های خیره کننده نائل شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به عملیاتی‌هایی همچون دستگیری عبدالمالک ریگی، فرونشاندن هواپیما‌های بدون سرنشین آمریکایی و انگلیسی و دستگیری ملوان‌های آمریکایی گفت: انجام ماموریت‌های حساس و غرور آفرین و رصد و رهگیری لحظه به لحظه هرگونه تحرکات هوایی غیرمجاز در آسمان کشور و اخطار‌های به موقع و تاثیرگذار به بیگانگان، حاصل هماهنگی، تعامل و هم افزایی کامل بین نیرو‌های مسلح از جمله پدافند هوایی یکپارچه و نفوذناپذیر کشور  است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: روند رو به رشد دستیابی به فناوری‌های خیره کننده بومی در سامانه‌های پدافندی متناسب با جغرافیای کشور و ماهیت تهدید‌های دشمن و طراحی و اجرای طرح‌های جامع پدافند هوایی و دستیابی به توان دفاعی یکپارچه از سوی این نیروی راهبردی در راستای تحقق فرامین و تدابیر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است.

امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی استفرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور: ‌صدها کیلومتر فراتر از مرزهای هوایی آسمان ایران را رصد می‌کنیم ‌وزیر دفاع: به پیشرفت‌های خوبی در حوزه ضدکروز دست یافته‌ایم/ تجهیز شناورها به سیستم‌های جدید پدافند هوایی

وی گفت: رهبر فرزانه انقلاب پدافند را اولویت اول کشور می‌دانند از این رو در سایه منویات معظم له، جان بر کفان این عرصه با احاطه بر معابر نفوذی و تاکتیک‌ها و روش‌های نفوذ دشمن، تهدید‌های آنان در فضای کشور را با چالش و موانع جدی و غیرقابل پیش بینی مواجه ساخته‌اند.

‌آل‌هاشم خاطر نشان کرد: به همت و تلاش متخصصان و کارشناسان جوان در صنایع داخلی سامانه‌های پدافندی پیشرفته بومی در ساختار دفاعی کشور به کار گرفته شده ‌که در تراز استاندار‌های جهانی و حتی در برخی از ویژگی‌ها فراتر از تجهیزات پدافندی قدرت‌های نظامی دنیا قلمداد می‌شوند.

انتهای پیام/115/ش

R7887/P/S6,47/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سامانه‌های پدافندی آذربایجان شرقی بیشتر بخوانید... بازدید فرمانده کل ارتش از ستاد نیروی پدافند هوایی امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور: ‌صدها کیلومتر فراتر از مرزهای هوایی آسمان ایران را رصد می‌کنیم ‌ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بازدید فرمانده کل ارتش از ستاد نیروی پدافند هوایی امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور: ‌صدها کیلومتر فراتر از مرزهای هوایی آسمان ایران را رصد می‌کنیم ‌ واژه های کاربردی مرتبط سامانه‌های پدافندی آذربایجان شرقی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ‌مراسم روز عاشورا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای خوزستان برگزار شد + تصاویر ۲ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۳ ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود ۴ خبر خوش کرونایی از استان بوشهر / شدت ابتلا به کرونا کاهش یافت + فیلم‌ ۵ گزارش|تجمع انبوه زباله‌ و بوی بسیار بد‌ در محلات سنندج/ کسبه و ساکنان به ستوه آمده‌اند+تصاویر ۶ روایت تسنیم از روحیات ایثارگرانه شهیده گیلانی مدافع سلامت / "مامایی" که سلامت بیماران را به بیماری‌اش ترجیح داد + فیلم ۷ عضو کمیسیون آموزش مجلس: تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان مجددا کلید خورد / ‌مانده‌ایم چرا فرهنگیان سهام ندارند ۸ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از شور و شعور حسینی در هیئات عزاداری / پرچم عزای امام حسین(ع) بر زمین نماند مهمترین اخبار استانها فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) سپاه: آمریکایی‌ها جرأت نزدیک شدن به ایران را ندارند / داعش قصد ورود به ایران را داشت عضو کمیسیون آموزش مجلس: تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان مجددا کلید خورد / ‌مانده‌ایم چرا فرهنگیان سهام ندارند معاون وزیر صمت: ۳۵ هزار واحد تولیدی در نواحی صنعتی کشور ایجاد می‌شود برنامه عزاداری حرم حضرت معصومه(س) در دهه دوم محرم اعلام شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: توسعه روابط راهبردی با همسایگان بویژه در حوزه اقتصادی از اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است ماجرای قتل فجیع یک کارمند توسط "نوید افکاری"/دروغ شکنجه چطور برملا شد؟ امارات|سه کشته در انفجارهای «ابوظبی» و «دبی» / پیام به هیئت آمریکایی صهیونیستی! گزارش|چشم‌انداز تشکیل دولت جدید لبنان پس از توافق درباره نخست‌وزیری «مصطفی ادیب» دستور رئیسی برای رسیدگی سریع به پرونده رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی/ مدیران بانکی خلف وعده کردند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سامانه های پدافندی آذربایجان شرقی سامانه های پدافندی آذربایجان شرقی قرارگاه پدافند هوایی سامانه های پدافندی فرمانده قرارگاه آذربایجان شرقی امام خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه شرق این نیرو از سایت شهید علایی گناباد بازدید و توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت شهید علایی گناباد، سامانه های پدافندی این سایت را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر سرتیپ علیرضا الهامی در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت پدافندی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، توان رزم خود را افزایش می دهد.
وی خاطرنشان کرد: این پیام را به مردم شریف کشور عزیزمان می‌دهیم که فرزندان جان بر کفشان در نیروی پدافند هوایی ارتش با تمام توان از مرزهای هوایی کشور حراست و پاسداری می کنند.
جانشین نیروی پدافند هوایی افزود: با توجه به تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح به ویژه پدافند هوایی سرافراز امنیت خوبی در تمامی مرزهای هوایی کشور برقرار است.
امیر سرتیپ الهامی در پایان از اقدامات قابل توجه و جهادیِ این سایت پدافندی در حوزه طرح های عمرانی، رفاهی و خدماتی قدردانی کرد

دیگر خبرها

  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد