Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد خیرخواهان رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم ضمن تسلیت و تعزیت ایام سوگواری و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، حضرت امام حسین علیه السلام را سفینه و باب نجات بشریت دانسته و اظهار کرد: باب رحمت واسعه الهی در ایام ماه محرم و صفر به روی همه‌ مخلوقات خداوند گشوده می‌شود تا بتوانند به اندازه وسع و تمسک به حب المتین انوار قدسیه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از فیوضات آن متنعم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی محرم و صفر را بهترین دانشگاه تعلیم و تربیت در سیستم تربیتی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دانست و بیان کرد: خروجی این نظام تربیتی انسان‌های کامل، موحد، متدین، آزاده، شجاع و بصیر است که نیاز امروز جامعه بشری را در راستای مقدمه‌ ظهور حضرت حجت ارواحنا له الفدا ان شاالله رقم خواهند زد.

رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم توفیق خدمتگزاری به ولی نعمتان نیازمند را رزق و روزی ارزانی شده از کرامات و الطاف الهی و توجهات کریمانه اهل بیت عصمت و طهارت دانسته و آن را موجب خشنودی بندگان خوب خدا و تقرب به پروردگار و همگان را دعوت به گام نهادن در این مسیر دعوت کرد.

وی با اشاره به اینکه طبخ و توزیع ۳۶۰۰ پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و توزیع ۱۱۰ بسته حمایتی اقلام خوراکی و غذایی به مناسبت عاشورای حسینی انجام شد، خاطر نشان کرد: از آغاز همه گیری ویروس کرونا در کشور تاکنون این مرکز توفیق داشته بیش از ۳۹۱۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در ۷ نوبت در میان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و متضررین از بحران کرونا و توزیع کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته های معیشتی کمک مومنانه پویش ایران همدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مسئول بسیج سازندگی حوزه حضرت ابوالفضل بخش مرکزی شهرستان آبادان گفت: به همت جهادگران حوزه بسیج حضرت ابوالفضل ابوشانک آبادان تعمیر و گازگیری کولر‌های گازی آغاز شد.
رسول قیم افزود: کار سرویس، تعمیر و گازگیری کولر‌های گازی ۵۰ خانواده‌های نیازمند در مناطق محروم شهرستان با همت خیران و با همکاری گرو‌های جهادی بسیج شهرستان آبادان آغاز شد و تا پایان تابستان امسال در سایر مناطق محروم ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود