Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@10:27:40 GMT

اخبار مشروح ۲۰ دوشنبه ۱۰ شهریور ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۴۰۰۱

‍‍‍‍‍‍

تاکید بر تشکیل کلاس حضوری دانش آموزان در مناطق سفید و احتمال پیک زودرس کرونا در تهران از اهم خبرهای این ساعت است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، اصل بر تشکیل کلاس حضوری در سال تحصیلی جدید. وزیر آموزش و پرورش با اعلام این موضوع گفت: البته تصمیم گیر نهایی درباره نحوه برگزاری کلاس‌ها ستاد ملی مبارزه با کرونا ست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



**
رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران هم به سوالی درباره برگزاری حضوری یا غیر حضوری کلاس‌های مدارس تهران اینطور پاسخ داد.
دکتر زالی درباره تاثیر سفر‌های اخیر به وضعیت کرونایی کشور بویژه استان تهران هم ابراز نگرانی کرد.

**
متاسفانه ۱۰۹ هموطن دیگه در شبانه روز گذشته بر اثر کرونا جان باختن ... کرونا تاکنون جان ۲۱ هزار و ۵۷۱ نفر از هموطنانمون رو گرفته ... هزار و ۶۴۲ بیمار جدید کرونایی هم در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شد که ۵۷۳ نفرشون بستری شدن ... ۲۸ استان همچنان در وضعیت قرمز یا هشدار قرار دارند.

**
صورت جلسه گردانی باید متوقف بشه ... رئیس دستگاه قضا در جلسه مسئولان عالی قضایی از دادستان‌ها و روسای دادگستری‌ها خواست مادامی که جلسه‌ای برگزار نمی‌شه نباید صورتجلسه‌ای رو امضا ء کنن.
رئیس دستگاه قضا درباره قرارداد‌های بانکی با سود بیش از نرخ مصوّب هم گفت قوه قضاییه ضمانت اجرایی برای این قرارداد‌ها نیست.

**
در نشست توسعه همکاری با همسایگان راه‌های تقویت روابط با کشور‌های همسایه بررسی شد ... رئیس جمهور توسعه و تقویت روابط راهبردی با همسایگان بویژه در زمینه تجاری و اقتصادی رو از اولویت‌های دولت دونست و گفت: گسترش هر چه بیشتر همکاری‌های اقتصادی با کشور‌های همسایه می‌تونه نقش مهمی در عبور از مشکلات ایفا کنه ... آقای روحانی از همه وزارتخانه‌ها خواست برای گسترش روابط خارجی وارد عرصه بشن

**
جلسه ستاد تنظیم بازار با تصویب مصوبه افزایش ذخایر کالا‌های اساسی، و برخورد با متخلفان بازار لاستیک و سیمان.

**
دستگیری ۶ متهم به کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد تومنی از ۱۲۳ شاکی در شهرکرد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی روز پر نوسان بورس همراه با پایان سبز ... شاخص کل بازار سرمایه ساعات ابتدایی معاملات با صعود چشمگیر آغاز بکار کرد و حدود چهل هزار واحدی رشد داشت ...، اما در میانه راه کمی نزولی شد و در نهایت با رشد ۹ هزار واحدی به یک میلیون و ۷۲۷ هزار واحد رسید.
**
«مصطفی ادیب» مأمور تشکیل کابینه جدید لبنان شد ... ۱۲ فراکسیون لبنان برای انتخاب مأمور تشکیل کابینه با میشل عون رئیس جمهور رایزنی کرده بودند.

**
هزاران صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی در اعتراض به ناکارآمدی و فساد مالی نتانیاهو تظاهرات کردن ... معترضان برکناری نتانیاهو رو خواستارن.

**
رنگِ همت و شعور حسینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ابتکارات جالب، عزاداری‌های امسال رو پرشور و متفاوت‌تر از سال‌های قبل کرد.
**
آمار مبتلایان به کرونا در برخی کشورها:
شمار مبتلایان در هند با افزوده شدن ۷۹ هزار نفر دیگه به ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار نفر رسیده ... هند چند روزیه که رکورد ابتلای روزانه جهان رو میشکنه ... ۶۵ هزار نفر هندی هم جونشون رو از دست دادن.
در آمریکا یکی دیگر از کانون‌های شیوع کرونا مجموع مبتلایان به حدود ۶ میلیون و ۱۸۰ هزار نفر رسیده ... آمریکا بیش از ۱۸۷ هزار فوتی داره ... ایالت‌های آیووا، داکوتای شمالی و جنوبی و مینه سوتا رکورد دار موارد جدید ابتلا هستن.
شبکه سی ان بی سی از حال بد اقتصاد امریکا گزارش داده: در ۶ ماه گذشته ۳ هزار شرکت به علت کرونا متحمل زیان‌های سنگین مالی شدن ... دستکم ۲۶ هزار رستوران هم در امریکا تعطیل شدن.
در برزیل از مجموع ۳ میلیون و ۸۶۲ هزار مبتلا ۱۲۱ هزار نفر فوت کردن ... در اروپا کرونا در موج جدید همچنان میتازه ... در فرانسه در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵۰۰ ابتلای جدید گزارش شده.

در انگلیس هم آمار روزانه ابتلا در حال افزایشه. سازمان آمار دولتی ترکیه اعلام کرده: اقتصاد این کشور تحت تاثیر کرونا حدود ۱۰ درصد کوچک شده.
**
با اوج گیری دوباره اعتراض‌ها ضد بی عدالتی ساختاری در امریکا چندین شهر کانون تظاهرات شدن. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: خبر 20

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبر 20 هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم

رئیس بازرسی پلیس استان گفت: جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم هفدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در تداوم برگزاری جلسه‌های ارتباط مستقیم مردمی در سال ۱۴۰۳ جلسه ارتباط مستقیم مردم با فرمانده انتظامی استان به همراه، رئیس پلیس راهور و معاون نیروی انسانی روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۳:۳۰ در محل دفتر نظارت همگانی بازرسی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند موضوعات خود را از طریق شماره شماره تلفن‌های ۱۹۷، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۵، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۱۲، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۹ و ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۳۶ و یا مراجعه حضوری به محل دفتر نظارت همگانی واقع در کرمان- خیابان شهید ناصر فولادی (شهید عباس صباحی) با مسئولان انتظامی استان مطرح کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کاهش تلفات جاده‌ای و رفع نقاط حادثه‌خیز از اولویت‌ها است
  • شهرداری تهران کارهای ارزنده‌ای در ۳ سال گذشته انجام داده است
  • گوترش: حمله اسرائیل به رفح غیرقابل تحمل خواهد بود
  • ماکرون: فرانسه در وضعیت جنگی با روسیه قرار ندارد
  • اردوغان: اسرائیل توافق آتش‌بس در غزه را بپذیرد
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم