Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم شمال استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه مغان در حوزه کشاورزی ظرفیت بالایی دارد اما در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی در جایگاه پایین قرار دارد و باید مورد توجه دستگاه های اجرایی مربوطه قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عباس جهانگیرزاده شامگاه امروز در جریان بازدید معاون وزیر صمت از ناحیه صنعتی روح کندی شهرستان بیله سوار اظهار داشت: مشکلات و مطالبات منطقه در حوزه سرمایه‌گذاری باید با توجه جدی و ویژه از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت و در نهایت با برنامه‌ریزی دقیقی حل و تعیین و تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نواحی شمالی استان اردبیل را مستعد سرمایه گذاری دانست و افزود: منطقه مغان و به ویژه شهرستان بیله‌سوار از نظر ظرفیت و منابع لازم، مستعد سرمایه گذاری است اما موانع موجود باعث دفع سرمایه گذار و بالتبع اتلاف سرمایه در منطقه می‌شود که باید با راه حل‌های مناسب این مشکل اساسی از میان برداشته شود.

جهانگیرزاده با بیان اینکه مغان به عنوان قطب کشاورزی شناخته می‌شود تصریح کرد: مغان قطب کشاورزی و دامپروری کشور است و در سال‌های اخیر به دلیل افزایش کشت محصولات زراعی در منطقه به عنوان سیلوی محصولات استراتژیک کشاورزی کشور نیز شناخته می‌شود اما توجهات و امکانات اختصاصی به آن در تراز با قابلیت و شأن مغان نیست.

معاون وزیر صمت: 35 هزار واحد تولیدی در نواحی صنعتی کشور ایجاد می‌شودمعاون وزیر صمت: زیرساخت‌های شهرک های صنعتی استان اردبیل توسعه می‌یابدزیرساخت‌های مخابراتی و اینترنتی برای واحدهای صنعتی فارس مناسب نیست

نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضعف منطقه در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی بیان کرد: با وجود ظرفیت‌های بالای کشاورزی و دامپروری و موقعیت منحصر به فرد منطقه، در زمینه ایجاد صنایع تبدیلی هیچ اقدامی صورت نگرفته است و این مطالبه و کمبود اصلی منطقه مغان است که باید مورد توجه دستگاه‌های اجرایی مربوطه قرار گیرد.

عضو کمسیون‌ تخصصی کشاورزی، آب و خاک مجلس شورای اسلامی وزارت صمت را موظف به توسعه شهرک‌های صنعتی دانست و اظهار دانست: وزرات صمت و در کنار آن سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور باید در راستای توسعه  زیرساخت‌های نواحی و شهرک های صنعتی مناطق مختلف کشور به ویژه مناطقی همچون مغان اقدامات لازم را عملیاتی کند.

انتهای پیام/146/ش

R41374/P/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... صنایع بزرگ و صاحب برند استان قزوین احیا می‌شود حمایت بسیج سازندگی فارس از توسعه صنایع تبدیلی؛ اشتغالزایی براساس فاکتورهای بومی انجام می‌شود‌ طرح انتقال آب از خلیج فارس به صنایع یزد و کرمان به‌زودی به بهره برداری می‌رسد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... صنایع بزرگ و صاحب برند استان قزوین احیا می‌شود حمایت بسیج سازندگی فارس از توسعه صنایع تبدیلی؛ اشتغالزایی براساس فاکتورهای بومی انجام می‌شود‌ طرح انتقال آب از خلیج فارس به صنایع یزد و کرمان به‌زودی به بهره برداری می‌رسد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۲ ‌مراسم روز عاشورا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای خوزستان برگزار شد + تصاویر ۳ ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود ۴ عضو کمیسیون آموزش مجلس: تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان مجددا کلید خورد / ‌مانده‌ایم چرا فرهنگیان سهام ندارند ۵ خبر خوش کرونایی از استان بوشهر / شدت ابتلا به کرونا کاهش یافت + فیلم‌ ۶ رحمتی رسما به عنوان سرمربی شهر خودرو معارفه شد + تصویر‌ ۷ رحمتی: اگر گلری جذب نشود، خودم در لیگ آتی ‌به میدان خواهم‌ رفت‌/ تا روزی که بتوانم بازی می‌کنم ۸ آژیر خطر کرونا در کهگیلویه و بویراحمد کشیده شد مهمترین اخبار استانها فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) سپاه: آمریکایی‌ها جرأت نزدیک شدن به ایران را ندارند / داعش قصد ورود به ایران را داشت ‌مانع‌تراشی دولت در ترخیص مواد اولیه کارخانجات از گمرکات / کلی مواد اولیه کارخانجات در گمرک‌ دپو‌‌ست عضو کمیسیون آموزش مجلس: تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان مجددا کلید خورد / ‌مانده‌ایم چرا فرهنگیان سهام ندارند آل‌هاشم: پدافند هوایی با ‌هوشیاری در برابر هرگونه تجاوز و تحرکات هوایی دشمنان موفق عمل کرده است مهمترین اخبار تسنیم روحانی: توسعه روابط راهبردی با همسایگان بویژه در حوزه اقتصادی از اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است پیش‌بینی وقوع وضعیت متفاوت در تهران قبل از پیک کرونا در پاییز وزیر آموزش و پرورش : اولویت با آموزش حضوری دانش‌آموزان است ماجرای قتل فجیع یک کارمند توسط "نوید افکاری"/دروغ شکنجه چطور برملا شد؟ سخنرانی رهبر انقلاب در افتتاحیه اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرک های صنعتی استان اردبیل صنایع تبدیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو

هاشم علایی گفت: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد صادراتی کشور محسوب می‌شود که نمایندگان تجاری بیش از ۱۰۰ کشور دنیا برای بازدید از آن حضور دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی است تا تولیدکنندگان ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، نسبت به استفاده از ظرفیت بازارهای جدید و توسعه بازارهای صادراتی موجود اقدام کنند.

به گفته او، در نمایشگاه ایران اکسپو از حضور و بازدید ۱۲ واحد تولیدی استان حمایت مالی شده که با این نوع حمایت‌ها تلاش می‌کنیم ضمن کمک به ارتقای دانش و فناوری تولیدکنندگان ، زمینه‌های شناسایی ، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنها نیز فراهم شود.

علایی گفت: پارسال از حضور ۱۷۹ واحد تولیدی در نمایشگاه‌ها حمایت مالی شد که ۳۸ مورد از آن مربوط به نمایشگاه‌های خارجی بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار افزایش می یابد
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • ایران به دنبال رابطه برد-برد با آفریقا است/ نگاه برابر داریم
  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • آمادگی ایران برای همکاری صنعتی با آفریقا/ رابطه برد_برد می‌خواهیم
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور