Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@13:09:46 GMT

روند استفاده روستاییان از خدمات بیمه سلامت

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۴۰۹۸

روند استفاده روستاییان از خدمات بیمه سلامت

معاون بیمه‌ای سازمان بیمه سلامت گفت: بیمه شدگان روستایی برای دریافت خدمات سطح یک، ابتدا به پزشک خانواده مراجعه کنند و در صورت تشخیص پزشک خانواده ارجاع داده خواهند شد.

به گزارش ایمنا، کوروش فرزین افزود: بیمه سلامت در خصوص جمعیت روستایی مبلغ سرانه خدمات سطح یک را به دانشگاه علوم پزشکی پرداخت کرده است، از این رو بیمه شده برای دریافت خدمات باید به پزشک خانواده مراجعه کند و در صورت نیاز از طریق پزشک خانواده به سایر تخصص‌ها ارجاع داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در صورتی که بیمه شده روستایی به اورژانس بیمارستان مراجعه کند و مشکل اورژانسی داشته باشد، حتی بدون رعایت سیستم ارجاع در تمام بیمارستان‌های دانشگاهی طرف قرارداد یا بیمارستان‌های غیر دانشگاهی که با صندوق روستاییان قرارداد دارند، هزینه خدمات ارائه شده طبق ضوابط در تعهد سازمان خواهد بود.

به گزارش مهر، معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: روستاییان در اورژانس بیمارستان‌ها تنها می‌توانند از خدمات اورژانسی استفاده کنند و نمی‌توانند از خدمات معاینه پزشک عمومی با بیمه استفاده کنند.

کد خبر 441757

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بیمه روستائیان بيمه بیمه سلامت سازمان بیمه سلامت دفترچه بیمه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پزشک خانواده بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: پزشکان و موسسه‌های تشخیصی-درمانی بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، داروخانه ها، آزمایشگاه ها، کیلینیک‌ها و پاراکلینیک‌ها طرف قرارداد در هر شرایطی ملزم به ارائه خدمت با رعایت کامل تعهدات و پوشش بیمه‌ای به بیمه شدگان هستند.
محمدحسین صفاری افزود: در زمانی که سامانه‌های بیمه به هر دلیلی دچار اختلال موقت شوند و یا نسخه نویسی الکترونیک امکان پذیر نباشد، این مراکز موظفند نسخ را به شکل کاغذی ثبت و پذیرش، و به بیمه شدگان خدمات ارائه دهند.
مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: بیمه شدگان تخلف پزشکان و موسسه‌ها را در این خصوص را می‌توانند در سامانه شکایات سازمان بیمه سلامت به آدرس shekayat.ihio.gov.ir ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟