Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اداره فرودگاه بین المللی صنعاء بیانیه‌ای را در پی پایان یافتن مشتقات نفتی صادر و در آن هشدار به تعطیلی این فرودگاه بین المللی داده است. تاریخ انتشار: 22:18 - 10 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۱۸۱۸

خبرگزاری میزان - اداره فرودگاه بین المللی صنعا گفت که با ادامه توقیف کشتی‌های حامل مشتقات نفتی یمنی‌ها توسط ائتلاف سعودی، سوخت مورد نیاز برای ارائه خدمات به هواپیما‌های سازمان ملل و نهاد‌های بشردوستانه در شرف اتمام است و این فرودگاه تا چند روز دیگر تعطیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش شبکه المسیره، اداره فرودگاه بین المللی صنعاء با هشدار نسبت به عدم توانایی خود در ارائه خدمات ناوبری هوایی در جهت استقبال از هواپیما‌های سازمان ملل و سازمان‌های بشردوستانه و امدادی در روز‌های آتی به دلیل در شرف پایان بودن ذخایر مشتقات نفتی، مدعی شد: در صورتی که ائتلاف سعودی مشتقات نفتی را آزاد نکند تا چند روز دیگر مجبور به تعطیلی است.

براساس این بیانیه، در پی اقدامات خودسرانه اعمال شده توسط کشور‌های ائتلاف متجاوز در جلوگیری از ورود کشتی‌های حامل مشتقات نفتی، ذخیره گازوئیل و نفت این فرودگاه در شرف اتمام است و مقادیر موجود نیز تنها برای چند روز نیاز کاری را پوشش خواهد داد.

این بیانیه می‌افزاید: در صورتی که کشتی‌های حامل مشتقات نفتی که ائتلاف متجاوز بیش از ۵ ماه است آن را توقیف کرده، آزاد نشوند این امر سبب خواهد شد که فرودگاه به صورت کامل برای پرواز‌های بین المللی و سازمان‌های بشردوستانه بسته شود.

بیشتر بخوانید: صنعاء از بی مسئولیتی سازمان ملل در توقف حملات سعودی به یمن انتقاد کرد

اداره فرودگاه بین المللی صنعاء در این بیانیه از سازمان ملل و نهاد‌های بین المللی درخواست کرده است تا به منظور تهیه مشتقات نفتی برای اطمینان از ادامه کار در فرودگاه بین المللی صنعاء و ارائه خدمات به هواپیما‌های بین المللی و سازمان‌های وابسته به آن و سایر نهاد‌های بشردوستانه فعال در یمن، مداخله فوری کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صنعاء متجاوزان سعودی مشتقات نفتی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد

در ادامه برنامه عملیاتی وارسی پروازی سامانه های ناوبری و کمک ناوبری فرودگاه های شمال شرق و شمال کشور ، بررسی دوره‎ای سامانه کمک ناوبری ILS /DME  فرودگاه بین المللی گرگان  جهت ارزیابی معیارهای استاندارد ایمنی پرواز و  اطمینان از صحت عملکرد  این سامانه با موفقیت انجام شد.  
شایان ذکر است؛  این عملیات وارسی  پروازی با تلاش و همکاری گروه متخصصین وارسی پرواز  ( فلایت چک )، متخصصان الکترونیک هواپیمایی (ATSEP) و کارشناسان کنترل ترافیک هوایی و همچنین سایر مسئولین فرودگاه بین المللی گرگان به انجام رسید.

دیگر خبرها

  • هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا
  • رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد