Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@17:21:28 GMT

غیبت لیونل مسی در اولین تمرین بارسا با کومان

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۴۶۱۹

غیبت لیونل مسی در اولین تمرین بارسا با کومان

لیونل مسی در اولین تمرین بارسلونا تحت نظر رونالد کومان غایب بود تا به جدایی او جدی تر از قبل شود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست مفتضحانه بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ، کیکه ستین از هدایت این تیم برکنار شد و جای خود را به رونالد کومان هلندی داد.



طی روزهای گذشته اما بحث جدایی لیونل مسی از بارسلونا بسیار داغ دنبال شده است و به نظر می رسد که سرمربی جدید این تیم نیز نتوانسته فوق ستاره آرژانتینی را برای ماندن در نوکمپ متقاعد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 


روز گذشته بود که بازیکنان بارسلونا برای انجام تست PCR در کمپ تمرینی باشگاه حاضر شدند. در حالی که گفته می شد لیونل مسی نیز با وجود تقاضا برای جدایی، در این تست شرکت خواهد کرد اما او این کار را انجام نداد تا نشان دهد که تصمیمش برای رفتن غیر قابل بازگشت است.



در واقع اختلاف بین بارسلونا و لیونل مسی هر روز وارد فاز جدیدی می‌شود؛ در همین رابطه امروز اولین جلسه تمرینی بارسلونا زیر نظر سرمربی جدید این تیم یعنی رونالد کومان انجام شد اما باز هم در آن خبری از حضور لیونل مسی نبود.

 

 

 



باشگاه بارسلونا فعلاً هیچ گونه اظهار نظری درباره مسائل پیش آمده و عدم حضور مسی در تمرینات انجام نداده است اما به گفته برخی منابع در صورت ادامه این روند آنها فوق ستاره آرژانتینی را با جریمه مالی روبرو خواهد کرد؛ جریمه‌ای که حتی می تواند به کاهش 25 درصدی حقوق ماهانه مسی نیز منجر شود.

رونالد کومان (سرمربی) لیونل مسی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رونالد کومان سرمربی لیونل مسی بارسلونا رونالد کومان لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه مونتجوئیک روبروی والنسیا قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-4 شکست دهد و سه امتیاز مهم این بازی را از آن خود کند.

لواندوفسکی ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد با به ثمر رساندن سه گل نقش مهمی را در پیروزی بارسلونا برابر والنسیا ایفا کند و پس از پایان بازی هم به نظر می‌رسید که از عملکردی که در ترکیب این تیم داشت و نمایشی که بازیکنان این تیم ارائه کردند راضی است.

این ستاره لهستانی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «مهمترین اتفاق برای ما این بود که بتوانیم کمترین فاصله را با حریفان حفظ کنیم. ما بارسلونا هستیم و باید فوتبالی هجومی ارائه کنیم و گل‌های بسیاری به ثمر برسانیم.

فکر می‌کنم عملکرد خوبی در نیمه دوم داشتیم و توانستیم به خوبی فضاهای مورد نیاز را پیدا کنیم. پیش از ضربه آزاد با فران تورس صحبت کردم و از او خواستم که به من اعتماد کند. حالا بی‌صبرانه منتظر بازی بعدی هستیم.»

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی