Web Analytics Made Easy - Statcounter

 در حالی که استقلال روز پنجشنبه در فینال جام حذفی مسابقه حساسی با تراکتور را برگزار خواهد کرد، جنگ رسانه ای احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه و فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها ادامه دارد.


اگرچه مجیدی بعد از وساطت وریا غفوری و مجید نامجومطلق تصمیم گرفت به کارش در استقلال ادامه دهد و بعد اعلام کرد فینال حذفی آخرین حضورش روی نیمکت آبی پوشان است، امروز هم بدون هیچ حاشیه ای در تمرین استقلال حضور یافت و در صحبتی که با بازیکنان داشت، از آنها خواست با اتحاد و یکدلی برای کسب عنوان قهرمانی کار را جلو ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود  رفتار حرفه ای مجیدی اما دوشنبه شب سعادتمند بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال مصاحبه ای بلندبالا را با خبرنگاران انجام داد و طی آن اعلام کرد که اگر استقلال در فینال نتیجه لازم را نگیرد، با گزینه های دیگر برای قبول هدایت تیمش وارد مذاکره می شود.

این صحبت ها در شرایطی که آبی ها کمتر از 72 ساعت دیگر باید در فینال حذفی به میدان بروند، به مذاق خیلی ها و از جمله فرهاد مجیدی خوش نیامده است.

سرمربی استقلال که مدت زیادی است سکوت پیشه کرده الان هم علاقه زیادی به صحبت درباره موضوعات ندارد و می خواهد همه چیز را به بعداز فینال حذفی موکول کند اما وقتی صحبت های سعادتمند را شنید، جملاتی را در این خصوص بیان کرد.

*شنیده اید که آقای سعادتمند اعلام کردند اگر در فینال حذفی نتیجه لازم کسب نشود، با گزینه های دیگر برای سرمربیگری مذاکره می کنند؟
من می‌خواهم به آقای سعادتمند بگویم که اگر قهرمان جام حذفی شدیم، بازهم به گزینه دیگری فکر کند. چون اگر بخواهم در استقلال باشم با مجموعه‌ای کار می‌کنم که صداقت داشته باشند. به احترام هواداران، همکاران و بازیکنانم فقط به خاطر فینال جام حذفی برگشتم و بعد از این بازی حتی یک لحظه هم حاضر به همکاری با این این افراد نیستم و تا روزی که این مدیریت در استقلال حضور دارد، تحت هیچ عنوان به این تیم برنمی‌گردم. بچه پنج ساله هم از  مصاحبه امشب ایشان می‌تواند به راحتی تشخیص دهد که این مدیریت علاقه‌ای به موفقیت تیم استقلال در این مقطع ندارد. آنها می‌خواهند با این مصاحبه‌ها به تیم من در آستانه فینال ضربه بزنند

*پس تصمیم تان برای خداحافظی از استقلال بعد از فینال حذفی قطعی است؟
متاسفم که مدیریت پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا نصیب کسانی شده که بویی از صداقت نبرده‌اند. برای حفظ آرامش تیم قصد نداشتم تا بعد از بازی فینال حرفی بزنم اما مصاحبه امشب ایشان باعث شد تا در مقام پاسخگویی بربیایم. به صورت مفصل همه چیز را بعد از بازی فینال به هواداران و رسانه‌ها خواهم گفت و اینجا یادآورم شوم که مسؤولیت هرگونه اتفاق ناخوشایندی در روز پنج‌شنبه برعهده مدیریتی است که با کارشکنی به تیم استقلال قبل از دربی ضربه زده است و این هفته هم با بازار شایعاتی که درباره نیمکت تیم استقلال به راه انداختند، حاشیه‌های تازه‌ای به وجود آوردند اما می‌خواهم به هواداران استقلال بگویم که به فکر حمایت از تیمی باشند که در هر حالت با این همه حاشیه در طول این فصل شایسته تقدیر هستند.

*ظاهرا آقای سعادتمند ظهر دوشنبه شما را به ناهار دعوت کردند و شما نپذیرفتید. درست است؟
من تا صد سال دیگر هم با این افراد ناهار نمی‌خورم. هیچ کاری هم در آن ساعت نداشتم اما دوره این نمایش‌های تبلیغاتی گذشته است.

*فکر نمی کنید در فاصله کمتر از 72 ساعت تا فینال حذفی این حواشی به استقلال لطمه می زند؟
شما ببینید فوتبال را به چه روزی انداخته اند که چنین آدم هایی اینطور درباره سرمربی تیم شان حرف می زنند. ببینید فوتبال ایران چقدر بدبخت شده است. ببینید فوتبال دست کسانی افتاده که اینطور با تیمی که 72 ساعت بعد باید در فینال حذفی به میدان برود، رفتار می کنند.

*نمی خواهید به طور شفاف تر درباره مسائل موجود حرف بزنید؟
من الان فقط می گویم که مشکلات زیادی در این مدت داشتم. شاید فکر نمی کردند در طول 6 ماه استقلال با سرمربیگری من نایب قهرمان لیگ برتر شود و در آستانه قهرمانی حذفی قرار بگیرد و حالا می خواهند با درست کردن حواشی جام را از ما بگیرند. با این حال من اصلا این افراد نیستم و ترجیح می دهم الان حرف دیگری نزنم. انشاالله بعد از فینال حذفی با حضور در یک برنامه تلویزیونی به طور مفصل با هواداران فهیم استقلال مسائل را مطرح می کنم.

*حرف پایانی؟
از هواداران عزیزمان تشکر می کنم که همواره حامی مان بودند. من تصمیمم را برای رفتن گرفته بودم اما اگر برگشتم و خواستم تا بازی فینال کنار تیم باشد فقط به این بود که دوست نداشتم هواداران عزیزمان مکدر شوند. همانطور که گفتم به زودی همه چیز را خواهم گفت. فقط این را هم بگویم استقلال خانه ما بود ولی آقایان نگذاشتند در خانه خودمان احساس امنیت و آرامش کنیم.

255 41

کد خبر 1427565

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۴۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم

ایسنا/آذربایجان شرقی مربی تراکتور می‌گوید با حذف تیم های بزرگ می‌توانیم در اینجا دوباره خودی نشان دهیم و به آسیا برسیم.

به گزارش ایسنا، محمد نصرتی بعد از برد تراکتور مقابل ذوب آهن و صعود این تیم به جمع ۸ تیم پایانی جام‌حذفی اظهار کرد: بازی دشواری بود ولی خدا را شکر به شیرینی برای تراکتور به پایان رسید. اول از همه به همه هواداران عزیزمان تبریک می‌گویم و امیدوارم گوشه‌ای از دل‌شان را شاد کرده باشیم. من در جریان بازی هم متوجه شدم که دو نفر از هواداران دچار مشکل قلبی شدند و امیدوارم مشکلی برای آن دو هواداری هم که حال نامساعدی داشتند پیش نیامده باشد و سلامت باشند.

مربی تراکتور اضافه کرد: به بازیکنان‌مان هم تبریک می‌گویم که در این شرایط پر استرس خیلی خوب کار کردند. نکته‌ای که می‌خواهم به آن اشاره کنم این است که تاثیر حضور هواداران و انرژی‌ای که می‌فرستند بسیار موثر است. امروز دیدیم وقتی هواداران پورحمیدی را تشویق کردند چقدر او روحیه گرفت و در جریان بازی یک موقعیت جدی را از حریف گرفت.

او ادامه داد: شما خودتان را جای بازیکن بگذارید. واقعا همه بچه‌ها خوب کردند و استرس هم باعث می‌شود انرژی بازیکنان از دست برود و دیدیم که محمد نادری و مهدی شیری که بازی خوبی هم داشتند تحت تاثیر استرس بودند. درود به شرف هواداران که می‌دانستند بازی حذفی است و آمدند. دیدید که چقدر انرژی مثبت به ما دادند و کمک کردند این روند ادامه داشته باشد. بازیکنان ما هم با یک انرژی و تلاش بیشتری پا به زمین گذاشتند و فوتبال است.

نصرتی گفت: بعد از بازی لیگ که آن اتفاق افتاد، یک حادثه بود و این بازی هم پیش آمد. پورحمیدی بعد از آن بازی در رختکن گریه می‌کرد و گریه‌اش بند نمی‌آمد و می‌خواستم بیاورمش تا مصاحبه کند ولی گفت نمی‌توانم. به او هم گفتم که حسین جان پیش می‌آید و این باعث می‌شود بزرگتر شوی. ما می‌خواستیم همه کنار هم جمع شویم.

او درباره حضور حمید مطهری در تراکتور مطرح کرد: حمید مطهری در دوران فوتبالش دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست به عنوان فوتبالیست زیاد بازی کند. ایشان خودشان هم گفتند که در این مقطع باید دست به دست یکدیگر بدهیم و به تیم بزرگ تراکتور کمک کنیم. الان شرایط به گونه‌ای است که ما باید کمک کنیم. الان استقلال و پرسپولیس از حذفی حذف شدند و این شرایط خوبی است. من در مصاحبه قبل هم گفتم واقعا از آسیا که حذف شدیم من غم بزرگی در سینه داشتم. فکر می‌کنم با حذف تیم های بزرگ می‌توانیم در اینجا دوباره خودی نشان دهیم و به آسیا برسیم. امیدوارم که این اتفاق دوباره رخ دهد و نماینده‌ی ایران در آسیا باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • پرافتخارترین تیم های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند
  • پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم
  • خوشحالی هواداران اراکی پس از پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم