Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@23:27:19 GMT

راه‌اندازی تیم‌های پایه باشگاه نفت مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۴۸۶۴

راه‌اندازی تیم‌های پایه باشگاه نفت مسجدسلیمان

ایسنا/خوزستان سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان از راه‌اندازی تیم‌های پایه این باشگاه برای اولین بار خبر داد.

هدایت یزدی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص راه‌اندازی تیم‌های پایه باشگاه نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: در جهت توسعه ورزش فوتبال مسجدسلیمان و استان ‌خوزستان و با هدف کشف استعدادها، آموزش و هدایت آن‌ها به سمت تیم‌ بزرگسالان، به زودی تیم‌های پایه باشگاه نفت مسجدسلیمان راه‌اندازی و مدیر آن نیز معرفی خواهد ‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که این اقدام طی سال‌های آینده می‌تواند به فوتبال مسجدسلیمان و خوزستان کمک شایانی داشته باشد، افزود: در گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نمی‌توانست از سهمیه بازیکنان جوانان و امید خود استفاده کند، ضمن این‌که فضا برای ورزشکاران جوان و مستعد منطقه  فراهم نمی‌شد زیرا در باشگاه نفت مسجدسلیمان، تیم‌های پایه‌ وجود نداشت ولی با تشکیل تیم های پایه، این امکان برای جوانان شهر و استان مهیا شده تا توانایی های خود را در این ویترین فوتبالی و مستطیل سبز به نمایش بگذارند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان همچنین ضمن تبریک روز داور و تشکر از زحمات مربیان، پیشکسوتان و دست اندرکاران فوتبال مسجدسلیمان و استان خوزستان، تاکید کرد: استعداد و پتانسیل خوبی در شهرستان و استان وجود دارد که باید در تیم‌های پایه رشد و خود را به فوتبال  کشور معرفی کنند که هدف گذاری مهم ما و یکی از دلایل اصلی قبول مسئولیتم نیز در باشگاه نفت مسجدسلیمان همین بود.

 وی خاطر نشان کرد: با معرفی مدیر تیم های پایه و راه‌اندازی آن با استفاده از تمام ظرفیت های موجود، بسیار امیدوار هستیم که این مهم بتواند طی سال‌های آتی در بهتر شدن روند تیم بزرگسالان باشگاه پرطرفدار نفت مسجدسلیمان و استان خوزستان نیز تاثیر بگذارد و مطمئنا در فوتبال روز دنیا داشتن آکادمی‌ها و فوتبال پایه نقش بسزایی در موفقیت آن باشگاه و تیم بزرگسالان آن دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان باشگاه نفت مسجدسلیمان تیم های پایه راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیگی: به ارونوف باختیم نه پرسپولیس

مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران مدعی است این تیم در دیدار هفته گذشته مقابل پرسپولیس به مهاجم ازبک سرخپوشان باخته نه تیم تحت هدایت اوسمار. - اخبار ورزشی -

سعید بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: ما در شروع بازی شرایط خوبی نداشتیم و گلی زودهنگام خوردیم، اما به مرور زمان توانستیم خودمان را در زمین مسابقه پیدا کنیم. در نیمه دوم فشار زیادی به پرسپولیس وارد کردیم، ولی متأسفانه گل دوم را خوردیم. من معتقدم ما به پرسپولیس نباختیم بلکه به ارونوف باختیم. او بازیکن باکیفیتی است و بالاتر از سطح آسیا فوتبال بازی می‌کند. ارونوف در این فصل چه در پرسپولیس و چه در باشگاه قبلی‌اش در لیگ قهرمانان، خیلی تیم ما را اذیت کرد.

بازیکن نساجی: روی اتفاقات فوتبالی به پرسپولیس باختیم

 

مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران راجع به بازی بعدی تیمش که مقابل استقلال خوزستان خواهد بود، خاطر نشان کرد: این بازی را می‌توان فینال فینال‌ها نام‌گذاری کرد و در واقع یک بازی مرگ و زندگی است. ما باید با تمرکز بالا بازی کنیم. امیدوارم در دیدار برابر استقلال خوزستان که در نیم‌فصل دوم قوی‌تر شده است، نتیجه لازم را بگیریم.

بیگی در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ برتر می‌ماند یا خیر، اظهار داشت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، ولی ما حس خوبی به تیم‌مان داشته و این اطمینان را داریم که در لیگ برتر می‌مانیم. اگر جلوی استقلال خوزستان نتیجه بگیریم 85 درصد راه را رفته‌ایم. ما واقعاً امسال نتایج خوبی نگرفتیم و از این بابت شرمنده هواداران نساجی هستیم. امیدوارم در چهار بازی پایانی آنها را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیگی: به ارونوف باختیم نه پرسپولیس
  • صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر فوتبال جوانان 
  • مسجدسلیمان میزبان تیم فوتبال استقلال آبی پوشان ملاثانی
  • روحیه بازیکنان طوری بود که از برکناری خطیر خوشحال بودند
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم
  • گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • برگزاری امتحانات نهایی با حضور ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!