Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ترابی اعلام کرد در صورتی که مشکلش حل شود در پرسپولیس خواهد ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی رسول پناه با حضور در برنامه فوتبال برتر با تاکید بر حفظ کادر فنی فعلی تیم گفت: از یحیی گل‌محمدی، کادر فنی و بازیکنان حمایت می‌کنیم. ایشان به ما لیست داده‌ و زمان نقل و انتقال بعد از ششم شهریور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بازیکنان مدنظر گل‌محمدی تماس گرفتیم و بعد از تاسوعا و عاشورا وارد مذاکره شدیم. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با همراهی کارگزار به درآمد پایداری رسیدیم و بیشتر تعهدات خود را عملی کردیم. کارگزار تا پایان تیر ماه 40 میلیارد پرداخت کرد تا بتوانیم بخشی از بدهی‌ها را بپردازیم. پس از 50 سال سند ورزشگاه درفشی فر به نام پرسپولیس شد و ورزشگاه شهدای گمنام هم به ما رسید. املاکی هم در  چیذر داشتیم که مربوط به دوران مدیریت رویانیان بود. این موضوع را هم حل کردیم و در روزهای آینده مالکیت این بخش هم به پرسپولیس می‌رسد.

وی با اشاره به اقدام مهدی ترابی برای فسخ قراردادش با پرسپولیس، عنوان کرد: قرارداد ترابی در گذشته امضا شده و متاسفانه بندی در قرارداد او وجود دارد که ما را در شرایط خاص قرار داده است. اگر 90 درصد مبلغ قرارداد تا یک بازی قبل از پایان لیگ به ترابی پرداخت نشود او حق فسخ دارد. با این حال ما توانستیم 80 درصد این قرارداد را پرداخت کنیم.

رسول‌پناه افزود: 5 بازیکن ما بندی در قراردادشان دارند که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی با پرداخت عدد یا درصدی، پرسپولیس را ترک کنند.  بند دیگری هم وجود دارد که اگر دریافتی‌شان به درصد خاصی نرسد، می‌توانند فسخ کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس باشگاهی است که بالاترین پرداختی را داشته و پاداش‌ها و معوقات هم پرداخت شده است. پرداختی به برخی بازیکنان بیشتر هم بوده است؛ مثلاً به بشار رسن برای این فصل ٩٢ درصد پرداخت شده است. 

رسول‌پناه درباره احتمال جدایی ترابی یادآور شد: مشکل اصلی او خانوادگی بوده و قول داده اگر مشکلش برطرف شود به پرسپولیس برگردد. او گفت اگر مشکلم در یکی دو روز آینده حل شود قطعا در پرسپولیس خواهم ماند. ترابی هنوز قراردادش را فسخ نکرده و فعلاً درخواست فسخ را در سازمان لیگ ثبت کرده است. مثل این است شما از یکی شکایت داشته باشید، اول شکایت را ثبت می‌کنید و بعد باید دید این شکایت وارد است یا خیر. 

وی درباره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: در حال رایزنی با 5 بازیکن مد نظر یحیی هستیم و انشالله تا آخر هفته آینده کار جذب آنها قطعی خواهد شد. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اتمام قرارداد بشار رسن، تصریح کرد: بشار یکی از بازیکنان با غیرت پرسپولیس و باعث افتخار تیم است. با مدیر برنامه‌های ایشان توافق اولیه  انجام دادیم. مطالبات سال گذشته او را باید پرداخت کنیم و می‌توانیم تمدید کنیم. مشکلی هم از بابت قانون عدم جذب بازیکن و مربی خارجی هم نداریم، چون او بازیکن ما بوده است.

رسول پناه عنوان کرد: یکی از بحث‌های اصلی ما علیپور است، چون قراردادش تمام شده و امیدوارم او زودتر بیاید و با توافق منطقی ادامه دهیم. فقط بشار و علیپور قرارداد ندارند ولی 5 بازیکن بند جدایی در قراردادشان هست و می‌توانند جدا شوند. 

وی درباره عدم پرداخت یک و نیم میلیارد تومان به علیرضا بیرانوند، گفت: او در قراردادش متممی داشت که در سازمان لیگ ثبت نشده بود و برای همین اجازه پرداخت به او نداشتیم. برای همین با استعلام از سازمان بازرسی قرار شد قانونی پیگیری شود تا بتوانیم به بیرانوند پرداخت داشته باشیم. 

ادامه دارد

R7878/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس بیشتر بخوانید... اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شدند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شدند واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ تلاش یوونتوس برای تحقق رؤیای هم‌تیمی شدن مسی و رونالدو/ بارسلونا با تیم حقوقی لئو قطع همکاری کرد ۲ درخواست ترابی برای فسخ قراردادش با پرسپولیس ۳ خواهش هواداران استقلال از سعادتمند / استقلال با استراماچونی پیشرفت می‌کند ۴ جلسه رسول‌پناه با گل‌محمدی در تمرین پرسپولیس + عکس ۵ واکنش پهلوان به شایعه حضورش در پرسپولیس ۶ اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شدند ۷ زنوزی، ماشین‌سازی را واگذار می‌کند ۸ رادوشویچ از پرسپولیس کنار گذاشته می‌شود؟ مهمترین اخبار ورزشی پژمان‌فر: با مشخص شدن ابعاد پرونده ویلموتس فیفا از مبارزه با فساد در فوتبال ایران حمایت ‌خواهد کرد سعادتمند: اگر در جام حذفی نتیجه نگیریم، سراغ گزینه‌های دیگر می‌رویم/مجیدی را دعوت کردم، اما درگیر بود و نیامد اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شدند پیشنهاد ۲۴ میلیاردی یک مربی برای یک فصل به تیم ناکام مهمترین اخبار تسنیم حمله موشکی رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق/ ۹ نیروی ارتش سوریه شهید و مجروح شدند تخت روانچی: آمریکا صلاحیت استفاده از مکانیسم بازگشت خودکار تحریم‌ها را ندارد پیش‌بینی وقوع وضعیت متفاوت در تهران قبل از پیک کرونا در پاییز وزیر آموزش و پرورش : اولویت با آموزش حضوری دانش‌آموزان است ماجرای قتل فجیع یک کارمند توسط "نوید افکاری"/دروغ شکنجه چطور برملا شد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس سرپرست باشگاه پرسپولیس رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد

کاپیتان شیاطین سرخ اعتراف کرد که هیچ تضمینی برای ماندنش در این تیم برای فصل آینده وجود ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان؛ برونو فرناندز با اظهارنظری غیرمنتظره که اشاره‌ای غیرمستقیم به احتمال خروجش از اولدترافورد داشت، هواداران منچستریونایتد را غافلگیر کرد.

فرناندز 29 ساله بدون شک یکی از بهترین بازیکنان منچستریونایتد در 5 فصل حضورش در این تیم و موفق‌ترین خرید قرمزهای منچستر از زمان بازنشستگی سرالکس فرگوسن در سال 2013 بوده است. با این وجود در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مدیراجرایی جدید باشگاه جیم رتکلیف، آماده فروش تمام بازیکنان منچستریونایتد به استثنای سه بازیکن است که فرناندز در میان آنها جایی ندارد. گویا این خبر به مذاق ستاره پرتغالی خوش نیامده است.

هافبک پیشین اسپورتینگ لیسبون در گفت‌و‌گویی با شبکه DAZN به نوعی فاش کرد که دیگر دل و قلبش با شیاطین سرخ نیست و ممکن است پس از یورو 2024 از این تیم جدا شود. او اظهار داشت: مسلماً ماندن یا نماندنم دیگر به من بستگی ندارد، دارد؟ یک بازیکن همیشه باید خودش بخواهد که در یک تیم باشد اما در عین حال باشگاه هم باید او را بخواهد. در حال حاضر من احساس می‌کنم که این خواستن دوطرفه است.

ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ 3 بازیکن فروشی نیستند

فرناندز افزود: زیاد به آینده فکر نمی‌کنم، حداقل فعلاً  که فصلی مطلوب را چه از نظر فردی، چه از نظر تیمی سپری نکرده‌ام. راستش را بگویم، اگر مجبور شوم به ادامه ندادن به بازی در لیگ برتر فکر کنم، این اتفاق تا بعد از یورو رخ نخواهد داد؛ چون هیچ چیز نمی‌تواند تمرکز مرا از فینال جام حذفی و یورو بردارد و این‌ها مهمترین اهداف من در حال حاضر هستند.

فرناندز ماه ژانویه سال 2020 با قراردادی که رقم نهایی آن به 68 میلیون پوند رسید به من‌یونایتد پیوست و دو سال دیگر از قراردادش با این تیم باقیست، ضمن اینکه باشگاه این اختیار را دارد که قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کند. با این حال از زمان سپرده شدن امور فوتبالی باشگاه به جیم رتکلیف برنامه‌های مربوط به نقل و انتقالات دستخوش تغییر و تحولاتی شده است. فرناندز در فصل جاری 45 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده که در آنها 15 گل زده و 11 پاس گل داده است. او یکی از بازیکنان بسیار محبوب نزد هواداران منچستریونایتد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان