Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@10:24:42 GMT

توافق ۷۲ میلیون پوندی چلسی و بایرلورکوزن برای خرید هاورتس

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۵۰۲۴

توافق ۷۲ میلیون پوندی چلسی و بایرلورکوزن برای خرید هاورتس

‍‍‍‍‍‍

باشگاه چلسی برای خرید هافبک تهاجمی آلمانی بایرلورکوزن پیشنهادی داده که مورد موافقت سران این باشگاه واقع شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد سرمربی تیم فوتبال چلسی در آستانه ثبت ششمین خرید بزرگش در این تیم قرار دارد چرا که آبی‌های لندن با پیشنهادی 72 میلیون پوندی توانسته‌اند نظر باشگاه بایرلورکوزن را برای فروش کای هاورتس جلب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیتر بُس سرمربی لورکوزن اخیراً اعلام کرد که امیدی به بازگشت هاورتس به تمرینات این تیم ندارد و اکنون به نظر می‌رسد که ناامیدی او بی‌دلیل نبوده است. هاورتس قرار است به زودی عازم انگلیس شود تا پس از هفته‌ها مذاکره با باشگاه چلسی سرانجام تست پزشکی این باشگاه را انجام بدهد و پس از آن قراردادی که ارزش آن با احتساب پاداش‌ها می‌‌تواند به 90 میلیون پوند برسد را امضا کند.

چلسی با جذب هاورتس نه تنها رقم کل خریدهای تابستانی‌اش را به 200 میلیون پوند افزایش می‌دهد بلکه رکوردی جدید در تاریخ خود برای خرید یک بازیکن به ثبت می‌رساند. رکورد قبلی گران‌ترین خرید در چلسی متعلق به کپا آریسابالاگا دروازه‌بان اسپانیایی تیم است که سال 2018 با قراردادی 71.6 میلیون پوندی از تیم اتلتیک بیلبائو راهی چلسی شد.

تساوی برایتون و چلسی در حضور 28 دقیقه‌ای علیرضا جهانبخش

 

تیمو ورنر ستاره سابق لایپزیگ و حکیم زیاش بازیکن سابق آژاکس دو خرید مهم دیگری هستند که لمپارد در تابستان اسال انجام داده است. بن‌چیلول از لسترسیتی، تیاگو سیلوا از پاری‌سن‌ژرمن و مالانگ سار از تیم نیس فرانسه هم دیگر بازیکنانی بوده‌اند که تابستان امسال به آبی‌های لندن ملحق شده‌اند.

پاتریک شیک هافبک اهل جمهوری چک تیم فوتبال رم که به صورت قرضی در لایپزیگ بازی می‌‌کند، دیگر بازیکنی است که گفته می‌شود چلسی قصد دارد در بازار تابستانی امسال به خدمت بگیرد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بایرلورکوزن چلسی بیشتر بخوانید... چلسی به دنبال معاوضه کِپا با دوناروما تیاگو سیلوا رسماً به چلسی پیوست چلسی دفاع چپ لسترسیتی را به خدمت گرفت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... چلسی به دنبال معاوضه کِپا با دوناروما تیاگو سیلوا رسماً به چلسی پیوست چلسی دفاع چپ لسترسیتی را به خدمت گرفت واژه های کاربردی مرتبط بایرلورکوزن چلسی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ تلاش یوونتوس برای تحقق رؤیای هم‌تیمی شدن مسی و رونالدو/ بارسلونا با تیم حقوقی لئو قطع همکاری کرد ۲ خواهش هواداران استقلال از سعادتمند / استقلال با استراماچونی پیشرفت می‌کند ۳ جلسه رسول‌پناه با گل‌محمدی در تمرین پرسپولیس + عکس ۴ واکنش پهلوان به شایعه حضورش در پرسپولیس ۵ درخواست ترابی برای فسخ قراردادش با پرسپولیس ۶ زنوزی، ماشین‌سازی را واگذار می‌کند ۷ سعادتمند: اگر در جام حذفی نتیجه نگیریم، سراغ گزینه‌های دیگر می‌رویم/مجیدی را دعوت کردم، اما درگیر بود و نیامد ۸ اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شدند مهمترین اخبار ورزشی پژمان‌فر: با مشخص شدن ابعاد پرونده ویلموتس فیفا از مبارزه با فساد در فوتبال ایران حمایت ‌خواهد کرد سعادتمند: اگر در جام حذفی نتیجه نگیریم، سراغ گزینه‌های دیگر می‌رویم/مجیدی را دعوت کردم، اما درگیر بود و نیامد اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شدند پیشنهاد ۲۴ میلیاردی یک مربی برای یک فصل به تیم ناکام مهمترین اخبار تسنیم حمله موشکی رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق/ ۹ نیروی ارتش سوریه شهید و مجروح شدند تخت روانچی: آمریکا صلاحیت استفاده از مکانیسم بازگشت خودکار تحریم‌ها را ندارد پیش‌بینی وقوع وضعیت متفاوت در تهران قبل از پیک کرونا در پاییز وزیر آموزش و پرورش : اولویت با آموزش حضوری دانش‌آموزان است ماجرای قتل فجیع یک کارمند توسط "نوید افکاری"/دروغ شکنجه چطور برملا شد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرلورکوزن چلسی بایرلورکوزن چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل فلورین ویرتز به آاس رم روی اشتباه کارسدورپ (آاس رم 0-1 بایرلورکوزن)

فلورین ویرتز گل اول لورکوزن را به ثمر رساند.

دانلود (4.1MB)

دیگر خبرها

  • شانس بالای رم برای خرید آزمون؛ رونمایی از ۲ مشتری دیگر ستاره ایرانی
  • دست بالای رُم برای پایین آوردن رقم بند خرید آزمون
  • خلاصه بازی آاس رم ۰-۲ بایرلورکوزن (لیگ اروپا 2023/24)
  • گل زیبای آندریش به آاس رم (آاس رم 0-2 بایرلورکوزن)
  • گل فلورین ویرتز به آاس رم روی اشتباه کارسدورپ (آاس رم 0-1 بایرلورکوزن)
  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید