Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: ساعت ۱۰ صبح مورخه دوم شهریورماه سال جاری مرد میانسالی با مراجعه به کلانتری ۱۱۸ ستارخان از ربایش برادرش به نام صفر ۵۰ ساله توسط ۴ نفر سرنشین یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نقره‌ای رنگ با چراغ گردان در محدوده ستارخان به مأموران کلانتری اعلام شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش باشگاه خبرنگاران وی افزود: پرونده‌ای با موضوع آدم ربایی تشکیل شد و به جهت رسیدگی تخصصی به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم معاونت مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: برادر شاکی با حضور در اداره یازدهم به کارآگاهان گفت: برادرم کارخانه‌ای در جنوب تهران دارد و در روز حادثه پس از خارج شدن از منزل در خیابان ستارخان توسط ۴ نفر سرنشین یک دستگاه خودوری پژو ۴۰۵ ربوده شده و طی تماس تلفنی آدم ربایان در قبال آزادی برادرم درخواست ۱۳۰ میلیارد تومان وجه نقد یا معادل آن ارز یا جواهرات کرده‌اند.

این مقام ارشد پلیس پایتخت گفت: کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات شاکی بلافاصله راهی محل وقوع جرم شدند که با انجام اقدامات پلیسی و کارآگاهی ردی از تبهکاران در یکی از شهرستان‌های غربی تهران به دست آمد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه تحقیقات جنایی خود با بهره گیری از روش‌های علمی کشف جرم مخفیگاه آدم ربایان را در محدوده غرب استان تهران شناسایی کردند.

وی افزود: با در اختیار گذاشتن اطلاعات به دست آمده به بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران دستور دستگیری تبهکاران صادر شد.

سردار لطفی افزود: کارآگاهان در مورخه ششم شهریور ماه طی یک عملیات پلیسی و ضربتی موفق شدند سه نفر آدم ربا را دستگیر و فرد ربوده شده را از چنگال تبهکاران آزاد کنند و در ادامه عملیات با بازرسی از مخفیگاه یک قبضه کلت کمری به همراه فشنگ جنگی، گاز اشک آور، شوکر و سه قبضه چاقو کشف و ضبط شد.

سردار لطفی با بیان اینکه تبهکاران در تحقیقات صورت گرفته به جرم خود معترف شدند، اظهار داشت: آدم ربایان در ادامه تحقیقات تخصصی انگیزه را کسب مال عنوان داشتند و گفتند، با توجه به شناختی که از شاکی داشتیم با طرح ریزی نقشه و با جعل عنوان مأمور مسیر حرکت وی را گرفتیم و بلافاصله او را ربودیم و طی تماس با خانواده اش در خواست ۱۳۰ میلیارد تومان کردیم که به مقصودمان نرسیدیم و دستگیر شدیم.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: با تلاش همکارانم در بخش معاونت جرایم جنایی که منجر به کشف این پرونده شد، تبهکاران نیز با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی هستند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پلیس آگاهی تهران باند آدم ربایی علیرضا لطفی صراط رئیس پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی افزود: چندی قبل زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ رفت و گفت، سه روز قبل از شهر خود به تهران آمدیم؛ همسرم که نیما نام دارد برای دیدار برادرش از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشت و تلفن همراهش خاموش شد. ساعتی پیش شماره ناشناسی به موبایلم زنگ زد و مدعی شد که همسرم را ربوده است و با تهدید به قتل او برای آزادی‌اش رمز ارز تتر به‌ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال را درخواست کرد.

وی ادامه داد: تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با اقدامات اطلاعاتی پی بردند که نیما قبل از اینکه به دیدار برادرش برود به‌خاطر اقدامات پزشکی به‌سمت بیمارستان رسول اکرم (ص) رفته بوده است که در آنجا تلفن همراهش خاموش شده است.

سردار گودرزی افزود: تیم جنایی در گام بعدی راهی محل موردنظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف بیمارستان متوجه شدند که ۳ مرد جوان با یک خودروی پژ و۴۰۵ ناگهان جلوی پای نیما توقف کرده و با ایجاد ضرب‌وشتم اقدام به آدم‌ربایی کرده‌اند که در ادامه هویت یکی از متهمان شناسایی شد.

وی ادامه داد: تحقیقات تکمیلی حکایت از آن داشت که نیما با آدم‌ربایان اختلافات گسترده مالی داشته است و آنها یک دوست مشترک دارند که از درگیری آنها خبر دارد از سوی دیگر اقدامات فنی مشخص کرد خودروی پژ و۴۰۵ در محور "خاش به زاهدان" تردد کرده است.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات سراغ دوست مشترک نیما و آدم‌ربایان رفتند؛ او به تیم تحقیق گفت، نیما قرار بود که برای برطرف کردن حل مشکلات مالی که با آدم‌ربایان داشت ۵۰ میلیارد ریال تتر به حساب آنها واریز کند اما این کار را نکرد و زمانی که آن ۳ مرد جوان از دریافت پول ناامید شدند اقدام به آدم‌ربایی کردند.

وی افزود: در جریان تحقیقات جنایی هنگامی که متهمان متوجه شدند پلیس در یک‌قدمی بازداشت آنهاست گروگان را بدون دریافت پول آزاد کردند و هرکدام به‌سمتی متواری شدند که در ادامه نیما در سلامت کامل با اتوبوس میان‌شهری به تهران آمد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: پس از آزاد شدن گروگان تحقیقات تیم کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ برای دستگیری ۳ مرد آدم‌ربا همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6092508

دیگر خبرها

  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم