Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، مهدی رسول پناه با حضور در برنامه فوتبال برتر با تاکید بر حفظ کادر فنی فعلی تیم گفت: از یحیی گل‌محمدی، کادر فنی و بازیکنان حمایت می‌کنیم. ایشان به ما لیست داده‌ و زمان نقل و انتقال بعد از ششم شهریور بود. با بازیکنان مدنظر گل‌محمدی تماس گرفتیم و بعد از تاسوعا و عاشورا وارد مذاکره شدیم. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با همراهی کارگزار به درآمد پایداری رسیدیم و بیشتر تعهدات خود را عملی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگزار تا پایان تیر ماه 40 میلیارد پرداخت کرد تا بتوانیم بخشی از بدهی‌ها را بپردازیم. پس از 50 سال سند ورزشگاه درفشی فر به نام پرسپولیس شد و ورزشگاه شهدای گمنام هم به ما رسید. املاکی هم در  چیذر داشتیم که مربوط به دوران مدیریت رویانیان بود. این موضوع را هم حل کردیم و در روزهای آینده مالکیت این بخش هم به پرسپولیس می‌رسد.

وی با اشاره به اقدام مهدی ترابی برای فسخ قراردادش با پرسپولیس، عنوان کرد: قرارداد ترابی در گذشته امضا شده و متاسفانه بندی در قرارداد او وجود دارد که ما را در شرایط خاص قرار داده است. اگر 90 درصد مبلغ قرارداد تا یک بازی قبل از پایان لیگ به ترابی پرداخت نشود او حق فسخ دارد. با این حال ما توانستیم 80 درصد این قرارداد را پرداخت کنیم.

رسول‌پناه افزود: 5 بازیکن ما بندی در قراردادشان دارند که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی با پرداخت عدد یا درصدی، پرسپولیس را ترک کنند.  بند دیگری هم وجود دارد که اگر دریافتی‌شان به درصد خاصی نرسد، می‌توانند فسخ کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس باشگاهی است که بالاترین پرداختی را داشته و پاداش‌ها و معوقات هم پرداخت شده است. پرداختی به برخی بازیکنان بیشتر هم بوده است؛ مثلاً به بشار رسن برای این فصل ٩٢ درصد پرداخت شده است. 

رسول‌پناه درباره احتمال جدایی ترابی یادآور شد: مشکل اصلی او خانوادگی بوده و قول داده اگر مشکلش برطرف شود به پرسپولیس برگردد. او گفت اگر مشکلم در یکی دو روز آینده حل شود قطعا در پرسپولیس خواهم ماند. ترابی هنوز قراردادش را فسخ نکرده و فعلاً درخواست فسخ را در سازمان لیگ ثبت کرده است. مثل این است شما از یکی شکایت داشته باشید، اول شکایت را ثبت می‌کنید و بعد باید دید این شکایت وارد است یا خیر. 

وی درباره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: در حال رایزنی با 5 بازیکن مد نظر یحیی هستیم و انشالله تا آخر هفته آینده کار جذب آنها قطعی خواهد شد. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اتمام قرارداد بشار رسن، تصریح کرد: بشار یکی از بازیکنان با غیرت پرسپولیس و باعث افتخار تیم است. با مدیر برنامه‌های ایشان توافق اولیه  انجام دادیم. مطالبات سال گذشته او را باید پرداخت کنیم و می‌توانیم تمدید کنیم. مشکلی هم از بابت قانون عدم جذب بازیکن و مربی خارجی هم نداریم، چون او بازیکن ما بوده است.

رسول پناه عنوان کرد: یکی از بحث‌های اصلی ما علیپور است، چون قراردادش تمام شده و امیدوارم او زودتر بیاید و با توافق منطقی ادامه دهیم. فقط بشار و علیپور قرارداد ندارند ولی 5 بازیکن بند جدایی در قراردادشان هست و می‌توانند جدا شوند. 

وی درباره عدم پرداخت یک و نیم میلیارد تومان به علیرضا بیرانوند، گفت: او در قراردادش متممی داشت که در سازمان لیگ ثبت نشده بود و برای همین اجازه پرداخت به او نداشتیم. برای همین با استعلام از سازمان بازرسی قرار شد قانونی پیگیری شود تا بتوانیم به بیرانوند پرداخت داشته باشیم.

منبع: الف

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود

سرمربی منچسترسیتی آماده جدایی ستاره پرتغالی‌اش در تابستان است.

به گزارش ایسنا، برناردو سیلوا یکی از بهترین بازیکنان منچسترسیتی در فصل جاری بوده است و نمایش بسیار خوبی در سیتی داشته و فصل قبل سهم به‌سزایی در قهرمانی این تیم در قهرمانی‌های سه‌گانه داشت. این بازیکن پیشنهادهای بسیار خوبی از لیگ عربستان دارد و دو تیم الهلال و النصر و البته پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا هم سخت به دنبال این بازیکن‌اند.

به نوشته اسپورت، اگر بازیکن پرتغالی بخواهد به بارسلونا برود، گواردیولا مانعی برای این بازیکن نخواهد بود. هنوز مشخص نیست آیا بارسلونا حاضر به پرداخت ۶۰ میلیون یورو بند فسخ برناردو است یا خیر ولی چیزی که مشخص است تمایل این بازیکن به جدایی از سیتی است. سیلوا با پپ گواردیولا درباره پذیرش انتقالش به اسپانیا صحبت کرد اما سرمربی اسپانیایی به هیات‌مدیره تیمش اطلاع داد بارسلونا باید پیشنهاد خوبی برای این بازیکن ارائه دهد.

برناردو آماده انتقال به نوکمپ در تابستان پیش رو است و سران بارسلونا باید ۶۰ میلیون یورو برای خرید او هزینه کنند. سیلوا پس از هفت سال حضور در سیتی، در تابستان پیش رو به دنبال یافتن تیم جدیدی است.

منچسترسیتی هم‌اکنون با یک بازی کمتر در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده است و رقابت سختی با آرسنال و لیورپول برای رسیدن به عنوان قهرمانی دارد. سیتی باید یکشنبه در زمین ناتینگهام‌فارست به میدان برود. هیچ تیمی در تاریخ لیگ برتر نتوانسته چهار سال پیاپی قهرمانی در لیگ برتر را به دست بیاورد و سیتی تلاش می‌کند بتواند به این رکورد مهم دست یابد. سیتیزن‌ها همچنین در فینال جام حذفی نیز حضور دارند و باید اوایل خرداد در ورزشگاه ومبلی برابر یونایتد قرار بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!