Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:31:25 GMT

رییس انجمن اسکیت هاکی: سال آینده در آسیا می‌درخشیم

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۵۲۸۸

رییس انجمن اسکیت هاکی: سال آینده در آسیا می‌درخشیم

«کاوه صدقی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: نخستین تست انتخابی تیم ملی هاکی روی یخ زنان روز گذشته برگزار شد و این مسیر ٢٠ سال پیش روی اینلاین هاکی شروع شد و تیم بسیار خوبی در بخش زنان و مردان داریم که در مردان قهرمان آسیا و در زنان سومی قاره کهن را کسب کردیم.

وی افزود: با این ظرفیتی که وجود داشت و زیرساختی که در بازار بزرگ ایران داریم توانستیم عضو فدراسیون جهانی هاکی روی یخ شویم و اردیبهشت ماه اولین حضور رسمی را در چلنج کاپ آسیا در بخش زنان در فیلیپین و در بخش مردان در سنگاپور خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس انجمن اسکیت هاکی عنوان کرد: تیم ما برای اعزام به این رقابت‌ها ٢٣ نفره خواهد بود و از بین ٤٠ نفر از بهترین‌ها که امروز در انتخابی شرکت کرده‌اند تنها ٣٠ نفر به اردو دعوت می‌شوند. محدویت‌های جدی به خاطر کرونا داریم اما همه تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین بازی را در آسیا ارایه دهیم. کرونا به رقبای اصلی ما چون تایوان ضربه‌ای نزده اما ما از این قضیه ضربه می‌خوریم و امیدوارم با رعایت پروتکل بهداشتی و حتی تمرینات آنلاین بتوانیم سال آینده با مدال خوشرنگ در این ورزش در آسیا بدرخشیم.

وی ادامه داد: این رشته به جهت پوششی که در آن است برای زنان ایرانی بسیار جذاب خواهد بود و در آینده دختران بیشتری سمت آن خواهند آمد. صد البته نه تنها باعث شادی و سلامتی آنان می‌شود بلکه سبب افتخارآفرینی هم خواهند شد.

برچسب‌ها فدراسیون هاکی اختصاصی ایرنا هاکی روی یخ تایوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون هاکی اختصاصی ایرنا هاکی روی یخ تایوان فدراسیون هاکی اختصاصی ایرنا هاکی روی یخ تایوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین قهرمانی متوالی بارسلونا در لیگ زنان اسپانیا؛ شکست ناپذیران جور تیم مردان را می‌کشند

تیم زنان بارسلونا باز هم جام قهرمانی لیگ را بالای سر برد.

طرفداری | تیم زنان بارسلونا در فاصله 4 هفته تا پایان فصل، قهرمان لیگ زنان اسپانیا شد.

تیم زنان بارسلونا در هفته 26 فصل 24-2023 لیگ زنان اسپانیا به مصاف گرانادا رفت و با نتیجه 4-1 پیروز شد. بدین ترتیب تیم زنان بارسلونا در فاصله 4 هفته به پایان فصل، با 25 پیروزی، یک تساوی و بدون شکست با 76 امتیاز قهرمان فصل 24-2023 لیگ زنان اسپانیا شد. آن ها در 26 بازی 118 گل زده و تنها 9 گل دریافت کرده اند. گفتنی است تنها شکست فصل تیم زنان بارسلونا مقابل چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا بوده و آن ها در رقابت های داخلی در فصل جاری شکستی را تجربه نکرده اند. این نهمین قهرمانی تیم زنان بارسلونا در لیگ زنان و پنجمین قهرمانی متوالی آن هاست.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ۱۰ دلیل برای بی خوابی در زنان | یک زن چقدر به خواب نیاز دارد؟
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • در فوتبال ایران، مردان فحاشی می‌کنند اما زنان‌ محروم می‌شوند!
  • خطا از مردان، تنبیه برای زنان! از تغییر قانون مهریه تا محرومیت از حضور در ورزشگاه
  • توهین در آزادی، فرصتی دوباره برای احیای حقوق زنان در ورزشگاه‌ها
  • انتقاد عباس عبدی از ممنوعیت دوباره ورود زنان به ورزشگاه ها/اگر جرات دارید مردان را محروم کنید/ آنها فحاشی می‌کنند، زنان‌ محروم می‌شوند؟!
  • فرهنگ سازی به زمان نیاز دارد
  • نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود
  • پنجمین قهرمانی متوالی بارسلونا در لیگ زنان اسپانیا؛ شکست ناپذیران جور تیم مردان را می‌کشند
  • مردان بایرن نگاه کنند: اینطوری قهرمان می‌شوند