Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@20:55:39 GMT

ترامپ:جنگی علیه ماموران قانون در آمریکا وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۵۵۱۹

ترامپ:جنگی علیه ماموران قانون در آمریکا وجود دارد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، دونالد ترامپ عصر دوشنبه در نشست خبری روزانه که به منظور اطلاع رسانی درباره کرونا در آمریکا برگزار شد، افزود: ما نزدیک به ۲۰۰ نفر از کسانی که شورشیان را دستگیر کردیم، آنها در شهرهای مختلفی از آمریکا دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه در همه این شهرها، دموکرات‌ها قدرت را در دست دارند، با اشاره به وقایع پورتلند، ادامه داد: ما می‌توانیم در مدت تقریبا یک ساعت آنها را حل کنیم اما شهردار به دلایل سیاسی آن را نمی‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم چرا داشتن شهری تحت محاصره برای او خوب است. آیا می‌دانید که پورتلند برای سالها تحت محاصره بوده است.

رئیس جمهوری آمریکا افزود: ما به شهردار گفتیم اگر آماده باشید می‌توانیم مشکل خشونت پورتلند را حل کنیم تا یک عصر خوبی داشته باشید. وزارت امنیت داخلی و وزارت دادگستری در حال تحقیق بر روی خشونت‌های جناح چپ در ناآرامی‌هایی هستند که از پورتلند شروع شد.

ترامپ ادامه داد: موج خشونت و تخریبی که ما در هفته‌های اخیر دیده‌ایم با تسلط حزب جو بایدن انجام شده‌اند. تقریبا هر ۱۰ شهر به وسیله دموکرات‌ها اداره می‌شوند. این شرم‌آور است در حالیکه می‌تواند بسیار خوب حل شود. ما باید به پلیس اجازه دهیم کاری که به خوبی انجام می‌دهند را به کار گیرند.

وی با اشاره به اعتراض‌های انجام شده علیه کنوانسیون ملی جمهوریخواهان و سناتور راند پال و همسرش اضافه کرد: خوشبختانه مردم می‌بینند و خردمند هستند. اینها سیاستمداران دموکرات هستند. نمی‌دانم آنها حمایت می‌کنند یا می‌ترسند که آن را متوقف کنند.آنچه که آنها شامگاه پنج‌شنبه در خارج از کاخ سفید انجام دادند، زننده بود.

رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: شهردار دموکرات باید وظیفه‌اش را به بهترین شکل انجام دهد. ما پلیسی داریم که خیلی شجاعند. اگر باور داشته باشید می‌توانند آنها را شکست دهند.

ترامپ با انتقاد از بایدن که در سخنرانی امروز خود از جناح چپ نام نبرده است، اضافه کرد: باور نمی‌کنم که او به کلمه آنتیفا توجه داده باشد، آنتیفا یک سازمان جنایی است. او از اوباش آنتیفا نام نبرد. در حالیکه پلیس و ماموران اجرای قانون را سرزنش کرد.

وی ادامه داد: بایدن حتی درباره راستگرایان صحبت کرد اما درباره چپگرایان حرفی نزد. چپگرایان و آنتیفا مشکل هستند. برای ماه‌ها بایدن این دروغ بزرگ را تکرار کرده است که این اعتراض‌ها مسالمت‌آمیز است. این طور نیست، این هرج‌ومرج است.

رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: این آتش‌افروزی، غارتگری و شورش است نه اعتراض مسالمت‌آمیز. ۱۳ نفر از اهداکنندگان کارزار انتخاباتی بایدن، شورشیان را از زندان آزاد کرده‌اند. کامالا هریس همتای انتخاباتی بایدن از آنها خواسته است اقدام مشابه انجام دهند.

ترامپ اظهار کرد: یک جنگ علیه ماموران اجرای قانون در این کشور وجود دارد. بدون ماموران اجرای قانون، کشور هرج و مرج خواهد بود. اگر دموکرات‌ها به قدرت برسند، هر شهر این کشور پورتلند دیگری خواهد شد. ما باید قانون‌شکنان را به زندان بیندازیم و ایدئولوژی نفرت‌انگیزشان را نسبت به این کشور شکست دهیم.

وی تاکید کرد: آنها می‌خواهند حومه شهرهای ما را ویران سازند. حومه‌ها از تغییر مقررات محافظت می‌شوند. من آنها را از دست دولت اوباما خارج می‌کنم.

رئیس جمهوری آمریکا، بایدن و حزب دموکرات را به دروغ‌گویی درباره نژادپرستی در آمریکا متهم کرد و گفت: آنها در کنوانسیون ملی وقت خود را صرف نفرت‌پراکنی و پیام مخرب کردند در حالیکه از گفتن یک کلمه درباره خشونت امتناع ورزیدند.

ترامپ به واژه نظم و قانون که شعار کنوانسیون ملی جمهوریخواهان بود، افزود: دموکرات‌ها به این دو واژه اشاره نکردند، دو کلمه‌ای که از سوی خدا آمده است. ما هرگز این کلمه بزرگ خدا را از هیچ چیز جدا نمی‌سازیم.

وی با تاکید بر اینکه چپگراها می‌خواهد این کشور را از هم جدا کنند، ادامه داد: آنها قادر به کنترل این حرکت رادیکالی و دیوانه وار چپ نیستند. ما می‌توانیم آن را خیلی سریع کنترل کنیم. ما باید قانون خود را به طور کامل اجرا کنیم و هرج و مرج تحمل نمی‌شود، تحمل برای خشونت صفر است.

رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: دستور کار بایدن سیاست چپگرایان است. اگر این اتفاق بیفتد، ما دیگر هیچ کشوری نداریم. اگر به افراط گرایان خشونت‌آمیز آنچه را که می‌خواهند بدهید، خشونت از بین نمی‌رود. آنها قدرت جدیدی را برای گسترش ترور در سراسر کشور به دست می‌آورند.

ترامپ در حالی به بایدن حمله کرد و تلاش داشت تا خشونت‌ها و اعتراض‌ها را نمادی از ناتوانی دموکرات نشان دهد که جو بایدن در سخنرانی روز دوشنبه خود گفت: "من می خواهم در مورد همه اینها کاملا واضح بگویم: شورش، اعتراض نیست. غارت، اعتراض نیست. به آتش کشیدن، اعتراض نیست. این بی قانونی، صاف و ساده است و کسانی که این کار را می‌کنند باید مورد پیگرد قانونی قرار گیرند. "

منبع: تابناک

کلیدواژه: دارا دوم روستای ابوالفضل شام غریبان مصطفی ادیب مهدی تاج ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعتراضات پورتلند خشونت دارا دوم روستای ابوالفضل شام غریبان مصطفی ادیب مهدی تاج رئیس جمهوری آمریکا دموکرات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن خطاب به نتانیاهو: عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش الجزیره، تارنمای آکسیوس گزارش داد که بلینکن به نتانیاهو اطلاع داده است که عملیات نظامی احتمالی در رفح در جنوب نوار غزه با مخالفت واشنگتن مواجه خواهد شد و بر روابط ایالات متحده و رژیم صهیونیستی تأثیر منفی خواهد گذاشت.

در همین رابطه آکسیوس پیش‌تر به نقل از ۲ مقام رژیم صهیونیستی خبر داده است که دولت جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا، هفته گذشته ارسال یک محموله مهمات ساخت ایالات متحده به این رژیم را به تعویق انداخته است.

مقامات رژیم صهیونیستی به آکسیوس گفته‌اند که این موضوع نگرانی‌های جدی در میان مقامات اسرائیل به وجود آورده و آن‌ها را به تکاپو انداخته است تا از دلیل جلوگیری از ارسال این محموله مطلع شوند.

طبق این گزارش، کاخ سفید از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است و وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، وزارت خارجه آمریکا و دفتر نخست وزیر رژیم اسرائیل نیز به پرسش‌ها در این باره پاسخ نداده‌اند.

این گزارش خاطرنشان می‌کند که بایدن با انتقاد شدیدی در میان آمریکایی‌هایی که مخالف حمایت وی از رژیم اسرائیل هستند، روبه‌رو است. در همین حال دولت بایدن در ماه فوریه (بهمن/اسفند) از اسرائیل خواست تا تضمین دهد که نیروهایش در غزه از تسلیحات ساخت ایالات متحده مطابق با قوانین بین‌المللی استفاده کنند. اسرائیل در ماه مارس (اسفند/فروردین) یک تضمین‌نامه را امضا و ارائه کرد.

 تارنمای «هیل» به تازگی با اشاره به اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه جنگ غزه و کمک ۲۶ میلیارد دلاری جدید برای رژیم اسرائیل که در کنگره ایالات متحده تصویب شد، نوشت: رئیس جمهور آمریکا این قانون را در بحبوحه تشدید بحران انسانی در غزه و حمله قریب الوقوع اسرائیل به شهر رفح، جایی که بیش از یک میلیون غیرنظامی فلسطینی آنجا پناه گرفته‌اند، امضا کرد.

بر اساس این گزارش، منتقدان سیاست متداول ایالات متحده در قبال اسرائیل، از بایدن خواسته‌اند که از تمایل اسرائیل به سلاح‌های آمریکایی به عنوان اهرم فشار (علیه این رژیم) برای کاهش رنج مردم غزه استفاده کند، جایی که بیش از ۳۴ هزار فلسطینی در طول حدود هفت ماه جنگ جان خود را از دست داده‌اند.

از سوی دیگر، بیش از ۵۰ عضو دموکرات کنگره آمریکا به تازگی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور این کشور درباره تداوم حمایت تسلیحاتی واشنگتن از تل‌آویو در آستانه عملیات نظامی رژیم اشغالگر در رفح هشدار داده‌اند.

بایدن هفته گذشته قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری به اوکراین، رژیم اسرائیل و تایوان و ارسال سلاح و تجهیزات نظامی به تل آویو و کی‌یف را امضا کرد و مدعی شد که این قانون جهان را امن‌تر می‌کند.

حمایت از مردم غزه و اعتراض‌ها به سیاست‌های دولت بایدن، این بار از سوی اقشار مختلف دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا آغاز شده است. از زمان شروع اعتراض‌ها به جنگ اسرائیل در غزه با عنوان «جنبش همبستگی با غزه» از دانشگاه کلمبیای نیویورک آمریکا و سرایت آن به سایر دانشگاه‌های آمریکا، تاکنون بیش از یک هزار دانشجو دستگیر شده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اعتراض دانشجویان دنیا علیه جنایات اسراییل نشان از بیداری آنان است
  • واکنش شولتز به حملات علیه سیاستمداران آلمانی
  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا