Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@03:20:28 GMT

پشت صحنه انیمیشن منجمد 2

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۵۵۶۱

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 انیمیشن سینمایی «منجمد ۲ / Frozen II» به کارگردانی کریس باک و جنیفر لی محصول سال 2019 است. قسمت دوم این انیمیشن در ادامه قسمت اول بوده و داستان با فلاش‌بکی به دوران کودکی آنا و السا دارد، شروع می‌شود و خاطره کوتاهی از پدر و مادرشان که خبر از وجود جنگلی اسرار آمیز را دارد که توسط مه پوشیده شده‌است و این اتفاق بعد از توطئه اهالی جنگل بر علیه پادشاه آن زمان که پدربزرگ السا و آنا بوده‌است در خلال جشنی که در جنگل بوده‌است اتفاق افتاده، این جشن به منظور قدردانی اهالی جنگل از پدر بزرگ‌شان بعد از احداث سدی بزرگ است، ضمناً این جنگل هم توسط چهار روح باد، آب، آتش و زمین محافظت می‌شود و تنها کسی که از آن جنگل و از آن جنگ رهایی یافته‌است پدرِ السا و آناست و بعد از این ماجرا نه کسی به آن جنگل وارد شده و نه کسی از آن خارج شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. . ایدینا منزل، کریستن بل، جاناتان گروف و جاش گد در این فیلم صداپیشگی کردند. رابرت لوپز و کریستن اندرسون-لوپز موسیقی این انیمیشن را ساختند و جف دریم این اثر را تدوین کرد. پشت صحنه این انیمیشن را در تابناک می‌بینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دارا دوم روستای ابوالفضل شام غریبان مصطفی ادیب مهدی تاج سینما ویدیو فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) کاشت نهال به‌جای درختان قطع شده در جنگل‌های هیرکانی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) کاشت نهال به‌جای درختان قطع شده در جنگل‌های هیرکانی
  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد
  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • اگر حیوانات جنگل زندگی اشرافی داشتند! (عکس)
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم