Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی شهرکرد با بیان اینکه با شیوع بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی استان در ۳ فاز برنامه ریزی‌های لازم را برای پذیرش بیماران کرونایی در نظر گرفته است اظهار داشت: در حال حاضر استان به فاز دوم استفاده از ظرفیت‌های پیش بینی شده نزدیک می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سه فاز خوش بینانه، فاز واقع بینانه و فاز بد بینانه برای وضعیت شیوع بیماری کرونا پیش بینی و در هر فاز تعداد تخت‌هایی از هر بیمارستان برای درمان بیماران مبتلا به کرونا در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید

اوج کرونا در چهارمحال و بختیاری/وضعیت قرمز در تمام شهرستان‌ها

شیرانی اضافه کرد: با افزایش شیوع بیماری بویژه در برخی شهرستان‌ها مانند شهرستان بروجن با تکمیل شدن این بخش، ظرفیت‌های مراحل بعد در نظر گرفته شده و این به معنای این نیست که ظرفیت‌های این بیمارستان به کلی تکمیل شده است.

او ادامه داد: با توجه به نزدیک شده به اتمام ظرفیت‌های مرحله اول مرکز آموزشی و درمانی هاجر (س) شهرکرد، ظرفیت‌های پیش بینی شده در مرحله دوم و سوم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شیرانی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۹ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد ۴۰ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شدند.

او افزود: طی شبانه روز گذشته، علاوه بر موارد سرپایی، تست ۲۰ مراجعه کننده بیمارستانی با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید ۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.

شیرانی اضافه کرد: هم اکنون ۱۵۸ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۱۲۵ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

او با ابراز تاسف از اینکه، طی ۲۴ساعت گذشته دو مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید ۱۹ در استان گزارش شده است، مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری را ۱۶۵ نفر اعلام کرد.

شیرانی در پایان، تعداد بیماران بدحال مبتلا به بیماری کرونا و تحت مراقبت در بخش‌های ویژه مراکز درمانی استان را در حال حاضر ۳۸ نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بیماران کرونایی مراکز بهداشتی و درمانی دستورالعمل های بهداشتی بیماری کرونا مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۵۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در سطح شهرستان لردگان تعهد ایجاد یک هزار و ۵۰۷ فرصت شغلی جدید در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان