Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@00:55:22 GMT

کشف محموله ۲۴ تنی برنج قاچاق در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۵۷۲۰

کشف محموله ۲۴ تنی برنج قاچاق در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۴ تن برنج قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال از یک دستگاه کامیون در شهرستان میناب خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز(۱۱ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی "شهید چغازردی" شهرستان میناب در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی خودرو را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی از کامیون مقدار ۲۴ تن برنج قاچاق فاقد مجوز کشف ودر این رابطه راننده خودرو دستگیر شد.
این مقام انتظامی ارزش ریالی این محموله قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال دانست و اظهار کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه توسط قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد

به گزارش قدس خراسان، سرتیپ محمدکاظم تقوی اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان در اقدامی اطلاعاتی، یک محموله موادمخدر را ردزنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه، خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را در یکی از خیابان‌های شهر مشهد متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در بازرسی از خودرو ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم زن و یک متهم مرد تبعه خارجی را نیز دستگیر کردند.

به گفته وی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان در بلوار توس نیز ۱۹۷ کیلوگرم حشیش کشف شد.

تقوی گفت: ۲متهم دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود