Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@10:43:06 GMT

بایدن: ترامپ سالهاست که به خشونت دامن می‌زند

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۵۷۷۴

بایدن: ترامپ سالهاست که به خشونت دامن می‌زند

به گزارش افکارنیوز،

جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا از دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور انتقاد کرد.

اخبار بین الملل- بر این اساس، بایدن گفت:"این رئیس جمهور مدت‌ها پیش رهبری اخلاقی در این کشور را از دست داده است. او نمی‌تواند جلوی خشونت را بگیرد، زیرا سالهاست که به آن دامن می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ممکن است اعتقاد داشته باشد که بیان کلمات "قانون و نظم"، او را قدرتمند می‌کند، اما ناکامی وی در دعوت از طرفداران خود برای دست کشیدن از اقدامات و رفتار‌های شبیه شبه نظامی‌های مسلح“ او را به رئیس جمهوری ”ضعیف“ تبدیل کرده است. آیا کسی معتقد است در صورت انتخاب مجدد دونالد ترامپ ، خشونت در آمریکا کمتر خواهد شد؟ "

وی افزود:" خشونت بی معنی، غارت و سوزاندن و تخریب اموال غیرقابل پذیرش است. من می‌خواهم این را کاملاً روشن کنم. می‌خواهم در مورد همه این‌ها صریح بگویم. شورش یک اقدام اعتراضی مسالمت آمیز نیست. غارت اعتراض ندارد. آتش زدن اقدامی اعتراضی نیست. هیچکدام از این‌ها اعتراض نیستند. این بی قانونی است و کسانی که این کار را می‌کنند باید مورد پیگرد قانونی قرار گیرند. خشونت تغییری ایجاد نمی‌کند؛ فقط ویرانی به همراه خواهد داشت و از هر لحاظ اشتباه است. خشونت به جای اتحاد، تفرقه و شکاف ایجاد می‌کند، تجارت را از بین می‌برد، و فقط به کارگران و خانواده‌هایی که به جامعه خدمت می‌کنند، آسیب می‌رساند. این باعث می‌شود اوضاع در سراسر کشور بدتر شود، نه بهتر. ترامپ نمی‌تواند کشور را متحد کند. "

بایدن گفت:"کرونا امسال همه جا را در بر گرفته است، درست بیش از ۱۰۰ سال طول کشیده است تا شاهد این بیماری جدید باشیم. اینجا موضوع زندگی مطرح است. در مدت ۶ ماه ۱۸۰ هزار نفر جان باخته اند".

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس جمهور ترامپ خشونت خشونت رئیس جمهور جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کاخ سفید شامگاه یکشنبه از گفت‌وگوی تلفنی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل خبر داد.
بایدن در این گفت‌وگوی تلفنی بار دیگر بر پایبندی قاطع آمریکا به امنیت اسرائیل تاکید کرد.

رئیس جمهور آمریکا از نتانیاهو خواست تا در موضوع افزایش کمک‌های بشردوستانه به غزه، همکاری با سازمان‌های بین‌المللی را افزایش دهد.

بایدن و نتانیاهو درباره عملیات ارتش اسرائیل در رفح نیز گفت‌وگو کرده و رئیس جمهور آمریکا بار دیگر موضع خود در خصوص این عملیات را ابراز داشت.

بر اساس گزارش کاخ سفید، دو طرف همچنین در خصوص مذاکرات آزادی گروگان‌ها در کنار آتش‌بس فوری در باریکه غزه نیز صحبت کردند.

کد خبر 847915 منبع: فارس برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو خبر ویژه جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد