Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@03:14:58 GMT

بزرگترین عمده فروشی آنلاین کشور بنک چی

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۵۸۴۷

شما با آشنایی با سایت بنک چی و نکاتی که در این مقاله اطلاع رسانی می‌شود قادر خواهید بود تمامی اقلام مورد نیاز خود از جمله خوراکی و نوشیدنی، آرایشی و بهداشتی و همچنین شوینده‌ها را از بنک چی سفارش دهید و در کمترین زمان اجناس مورد نیاز شما به دستتان خواهد رسید.

عمده فروشی آنلاین چیست؟

به طور کلی عمده فروشی یعنی، تجارت کالا در مقیاس بسیار زیاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و اما عمده فروشی آنلاین یعنی همان تعریف با این تفاوت که دریچه عرضه و توزیع کالا مورد نظر فضای دیجیتال می‌باشد و سامانه‌های ارائه‌دهنده به صورت آنلاین در فضای دیجیتال با کاربران خود ارتباط برقرار می‌کنند و امکاناتی را فراهم می‌کنند تا علاوه بر خرده‌فروشی، عمده فروشی آنلاین نیز بتواند برای رفع نیازهای مشتریان نقشی را ایفا کند.

عمده فروشی آنلاین، کم کردن ریسک ابتلا به کرونا

چند سالی می‌شود که خرید اینترنتی بین اکثر مردم جا افتاده است و استقبال خوبی از این تجارت نوپا شده‌است ولی در چند ماه اخیر با گسترش ویروس کرونا و محدودیت‌های رفت‌وآمدی که پیش آمده اهمیت عمده فروشی آنلاین بسیار بیشتر از قبل شده است.

عمده فروشی آنلاین شاید در گذشته نه چندان دور کاری غیرممکن به نظر می‌آمد و حتی در صورت امکان و وجود سامانه‌های آنلاین، مسئولان خرید و یا صاحبان کسب و کارهای کوچک در استفاده از این روش مردد بودند اما امروزه با وجود سایت‌هایی مانند بنک‌چی این امکان فراهم شده‌است تا کاربران بدون دغدغه بتوانند خرید عمده خود را به صورت آنلاین ثبت کنند و خرید موفقی را تجربه کنند.

در خرید عمده حضوری با توجه به اینکه از هر محصول تعداد زیادی را خریداری می‌کنیم برخی عوامل مانند: هزینه‌های رفت‌وآمد، عبور و مرور از مکان‌های شلوغ و پرتردد، اتلاف وقت، خستگی و کلافگی وجود دارد که کار را دشوار می‌کنند. حال شما فرض کنید به راحتی و تنها با چند کلیک با سفارش از سایت بنک چی می‌توانید همه این موانع را از سر راه بردارید.

در صورت عدم دسترسی به اینترنت، امکان ثبت سفارش تلفنی

سامانه عمده فروشی بنک چی علاوه بر ثبت سفارش به صورت آنلاین، ثبت سفارش به صورت تلفنی را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است که در صورت تمایل برای سفارش به صورت تلفنی کافیست عدد 3 را به شماره 100057746 ارسال کنید تا پشتیبان مربوطه با شما تماس بگیرد یا با شماره تلفن 57746-021 تماس بگیریدکه همکاران ما مشتاقانه مایل به کمک و همراهی شما می‌باشند.

کاهش هزینه‌های رفت و آمد

از آنجایی که اکثر عمده‌فروشی‌ها حداقل در شهر بزرگی مانند تهران، در مرکز شهر و یا اکثر عمده‌فروشی‌های حوزه خوراکی در خارج از شهر می‌باشند عواملی مانند دوری مسیر و یا طرح ترافیک مشکل ساز است که همه این موارد خود زمینه‌ساز هزینه‌های گزاف برای یک خرید عمده می‌باشند .

با توجه به این که سامانه عمده فروشی آنلاین بنک‌چی در زمینه عمده‌فروشی تخصص دارد و همچنین با تکیه بر ارتباطات گسترده در حوزه حمل و نقل خریدهای عمده، تمامی مشکلات مرتبط با حمل و نقل را حل کرده است و باعث کاهش هزینه‌های اضافی در رابطه با این موضوع شده است. همچنین به تمامی مشتریانی که سفارش خود را ثبت کرده‌اند یک کد رهگیری سفارش تعلق می‌گیرد که با مراجعه به لینک مربوطه در سایت می‌توانند از جزئیات سفارش خود و زمان رسیدن مرسوله آگاه شوند.

همانطور که ذکر شد اکثر عمده‌فروشی‌ها در مکان‌های شلوغ واقع شده‌اند شاید شما هم مثل من اولین جایی که از بازارهای عمده فروشی به ذهنتان برسد بازار بزرگ تهران باشد. بنابراین قرار گرفتن در چنین مکان هایی یعنی قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا.

اگر با مسئولان خرید و یا صاحبان کسب و کار های کوچک به خصوص در زمینه مواد خوراکی و آرایشی بهداشتی صحبت کنید به این نکته پی می‌برید که مشکل اصلی آنها با عمده فروشی آنلاین مطلع نبودن از اطلاعات درج شده روی بسته‌بندی و یا تاریخ انقضا می‌باشد سامانه عمده فروشی آنلاین بنک‌چی با ایجاد دسترسی‌هایی در سایت به شما این امکان را می‌دهد تا تنها با یک کلیک به تاریخ انقضا و اطلاعات روی بسته دسترسی پیدا کنید و خیالتان از این بابت راحت شود و تنها با یک حساب سر انگشتی بتوانید تعداد اقلام مورد نیاز خود را حساب کنید و سفارش دهید.

این یک بازی برد برد است

سامانه عمده فروشی آنلاین بنک‌چی یک فرصت استثنایی برای مشتریان خود فراهم کرده است و به این شکل که با خرید هر نوع کالایی مقداری تخفیف به شما تعلق می‌گیرد حالا هرچه تعداد کالاهایی که سفارش می‌دهید بیشتر شود درصد این تخفیف نیز بیشتر می‌گردد و حتی سودی بیشتر از آنچه که در خرید‌های حضوری برای خود پیش‌بینی کرده‌اید نصیب شما خواهد شد و این بدان معناست که برنده اصلی این بازی مشتری است.

منبع: الف

کلیدواژه: عمده فروشی آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ حجت امانی به خبرگزاری صدا و سیما گفت‌: این میزان صادرات از نظر ارزش دلاری ۹ درصد و از لحاظ تناژ کالا نیز ۱۵ درصد  درمقایسه بامدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
وی افزود: عمده محصولات صادرشده از طریق گمرک شامل محصولات پتروشیمی (کود اوره و آمونیاک)، محصولات فولادی، مصنوعات پلاستیکی، رب گوجه فرنگی، الکترود و سایر محصولات بوده که به کشور‌های ترکمنستان، آلمان، عراق  و سایر کشور‌ها صادر شد.
کاهش ۶۳ درصدی واردات به استان
سرپرست گمرک استان در ادامه با اشاره به کاهش واردات کالا در فرودین ماه نیز افزود: در این مدت   بیش از ۳۰۰ تن کالا به ارزش ۶۹۵ میلیون دلار از طریق گمرک وارد استان شد که با کاهش ۶۳ درصدی حجم کالای وارداتی و همچنین کاهش ۷۶ درصدی ارزش دلاری کالا‌ها  درمقایسه بامدت مشابه سال قبل مواجه بوده است.
عمده محصولات وارداتی الیاف شیشه بود که از کشور‌هایی شامل چین، و برزیل به کشور وارد شده است.

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • اختصاص عمده کشت نهال در کشور به خوزستان
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • استاندار: عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • آذربایجان شرقی مبدأ صادرات به ۱۰۳ کشور دنیا
  • افزایش ۱۱.۱۵ درصدی مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی
  • مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی ۱۱.۱۵ درصد افزایش یافت