Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی می‌گوید که در صورت مشخص شدن ابعاد پرونده مارک ویلموتس، فیفا از اقدامات ایران حمایت خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر، رئیس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در خصوص نامه تهدیدآمیز فیفا مبنی بر اینکه ورود سازمان بازرسی برای محاکمه مدیران ارشد فدراسیون فوتبال در پرونده مارک ویلموتس می‌تواند باعث تعلیق فوتبال ایران شود، گفت: به نظر می‌رسد فیفا در این موضوع دقت لازم را نداشته و نوع پیگیری‌هایی که سازمان بازرسی کل کشور انجام داده را به خوبی رصد نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین مسئله باعث قضاوت همراه با عجله فیفا شده و موضوع مطرح شده در ایران را مداخله شخص سوم در مسئله فوتبال می‌داند.

وی افزود: فیفا به این مسئله اشاره کرده که چند تن از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال از سوی سازمان بازرسی کل کشور متهم به اهمال در انجام وظیفه شده‌اند، در حالی که سازمان بازرسی در پیگیری پرونده مارک ویلموتس و متهم دانستن 8 نفر در این پرونده به اتهام اهمال کاری، هیچ نامی از افراد حقیقی یا حقوقی نبرده است. پس نقطه نظر فیفا و وارد کردن این اتهام به مدیران ارشد فدراسیون فوتبال، نکته‌ای بوده که برداشت فیفاست و اطلاع‌رسانی سازمان بازرسی کل کشور روی سایت خود اشاره‌ای به هیچ شخصی نداشت.

رئیس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مسئله مطرح شده در ایران، ابعاد پیچیده‌ای دارد که در حال بررسی است. مسلماً در صورت مشخص شدن تمام ابعاد این پرونده، فیفا همانطور که به خودش اجازه نداده در بعضی پرونده‌ها در کشورهای مختلف از جمله «کالچوپولی» ایتالیا ورود کند، در این مسئله هم مداخله‌ای نخواهد داشت و حتی برای مبارزه با فساد در فوتبال از اقدامات صورت گرفته در داخل ایران نیز حمایت خواهد کرد.

 این اقدام مشترک فیفا و AFC در حالی صورت گرفته است که فدراسیون فوتبال ایران در این خصوص اعلام کرد؛ همچون گذشته و همیشه ضمن احترام به قوانین فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، خود را مقید و ملتزم به رعایت قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می‌داند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دارا دوم روستای ابوالفضل شام غریبان مصطفی ادیب مهدی تاج فیفا فدراسیون فوتبال قرارداد ویلموتس ویلموتس تعلیق فوتبال تابناک ورزشی دارا دوم روستای ابوالفضل شام غریبان مصطفی ادیب مهدی تاج فدراسیون فوتبال سازمان بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی ناظران ویژه انضباطی هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما فدراسیون فوتبال، اسامی ناظران ویژه انضباطی را به شرح زیر اعلام کرد.   یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ گل گهرسیرجان- شمس آذر قزوین ناظر ویژه انضباطی: مجید زید آبادی   دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان ناظر ویژه انضباطی: احمد راوش   پیکان تهران - آلومینیوم اراک ناظر ویژه انضباطی: مرتضی مدیحی   سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان ناظر ویژه انضباطی: عباس عابدی   نساجی مازندران - پرسپولیس ناظر ویژه انضباطی: عبداله قطبی   ملوان بندر انزلی - هوادار تهران ناظر ویژه انضباطی: هادی تلاوتی   فولاد خوزستان - تراکتور تبریز ناظر ویژه انضباطی: رحیم حمزه فر   استقلال - ذوب آهن اصفهان ناظر ویژه انضباطی: علی شرکتی

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • نباید صحبت‌های پیرمرد هوادار بازتاب داده می‌شد
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • اسامی ناظران ویژه انضباطی هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • ترکیه: مسئله فلسطین نباید قربانی رقابت‌های منطقه‌ای شود
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز