Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@17:15:04 GMT

خداحافظی «فرشاد مهدی پور» با «صبح نو»

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۶۱۵۶

خداحافظی «فرشاد مهدی پور» با «صبح نو»

«فرشاد مهدی پور» که پیش از این مدیرمسئولی روزنامه «صبح نو» را برعهده داشت، با این روزنامه خداحافظی کرد.

به گزارش مشرق، «فرشاد مهدی پور» که صاحب‌امتیاز و مدیر مسئولی روزنامه «صبح نو» را برعهده داشت، از این سمت کناره گیری کرد.

بنا بر این گزارش، «سعید آجرلو» که از مدتی پیش جانشین مهدی پور در روزنامه بود، بناست مدیرمسئول «صبح نو» شود و مراسم تودیع و معارفه نیز امروز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه «صبح نو» با شعار «روزنامه زمانه دانایی؛ آرمانخواهی، عقلانیت، روشنگری» منتشر می شود و راهبرد اصلی خود را «تبیین عقلانی از اسلام انقلابی» تعیین کرده و در سه حوزه اصلی «سیاست، زندگی، فرهنگ» موضوع‌های روز را مورد کنکاش و ارزیابی قرار می‌دهد و دیدگاه‌ها و دغدغه‌های مخاطبان را در این حوزه‌ها در فضایی تعاملی دنبال می‌کند.

صبح نو خود را درون جریانی تعریف می‌کند که نسبتی روشن با نظام و حاکمیت اسلامی دارد و بر آن است که روایت‌گر نوانقلابی‌گری در عرصه زیست اجتماعی ایرانیان باشد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین صبح نو خداحافظی روزنامه فرشاد مهدی پور مهدی پور صبح نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد

هافبک بوسنیایی دیگر برای تیم ملی خود به میدان نخواهد رفت.

طرفداری | میرالم پیانیچ، هافبک سابق رم، یوونتوس و بارسلونا دیگر قصد پوشیدن پیراهن تیم ملی بوسنی و هرزگوین را ندارد.

میرالم پیانیچ که به تازگی 34 ساله شده است، در صفحه های شخصی خود در شبکه های اجتماعی اعلام کرد از فوتبال ملی خداحافظی کرده و دیگر برای تیم ملی بوسنی و هرزگوین به میدان نخواهد رفت. هافبک الشارجه امارات در طول 16 سال حضور خود در تیم ملی بزرگسالان، 115 بازی برای بوسنی و هرزگوین انجام داد و 17 گل و 29 پاس گل نیز ثبت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • خداحافظی تلخ مارکو رویس از دورتموند پس از ۱۲ سال + ویدئو
  • هشدار فرشاد مومنی به روسای قوا : تا کار به فاجعه نکشیده رویه‌ها را تغییر دهید
  • (ویدئو) پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران
  • عکس| واکنش فرشاد احمدزاده به انتقاد پیشکسوت استقلالی
  • انتقاد تند هاشم بیک‌زاده از رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده + ویدئو
  • سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است
  • حوزهٔ انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • افشاگری سلیمی نمین علیه مهدی نصیری
  • مهدی نصیری، جزئیات زندگی خصوصی محسن مخملباف و مادرش را منتشر کرد که خلاف اخلاق بود /او به سیدمحمد خاتمی توهین و بی ادبی می کرد