Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی طارمی از پیوستن به تیم پورتوی پرتغال ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه Abola پرتغال، مهدی طارمی پس از امضای قراردادش با تیم قهرمان لیگ برتر پرتغال گفت: از امضای این قرارداد بسیار هیجان‌زده‌ام، زیرا پورتو باشگاه بزرگی است و مرا با این انتقال خوشحال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم جدید پورتو در ادامه افزود: پیوستن به پورتو برای من خیلی خوب بود و رویایم برآورده شد. همه هواداران و بازیکنانی که فوتبال را دنبال می‌کنند پورتو را به خوبی می‌شناسند. پورتو یکی از بزرگترین باشگاه‌های فوتبال جهان است.

مهدی طارمی افزود: همیشه رویای بازی در لیگ قهرمانان اروپا  و باشگاه‌های بزرگ را داشتم. من از شرایط کنونی‌ام بسیار راضی‌ام. من نخستین بازیکن ایرانی پورتو هستم.

مهدی طارمی رسما به پورتو پیوست

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مهدی طارمی بیشتر بخوانید... رکورد: طارمی قراردادش با پورتو را امضا کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رکورد: طارمی قراردادش با پورتو را امضا کرد واژه های کاربردی مرتبط مهدی طارمی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ رسول‌پناه: ترابی گفت مشکلم حل شود در پرسپولیس می‌مانم/ متمم بیرانوند روند قانونی را طی نکرده است ۲ رکورد: طارمی قراردادش با پورتو را امضا کرد ۳ بیرانوند: باشگاه پرسپولیس برای رسول‌‌پناه خیلی بزرگ است/ به من کم‌لطفی و بی‌احترامی کردند ۴ فدراسیون فوتبال: استقلال نمی‌تواند با استراماچونی قرارداد ببندد ۵ مهدی طارمی رسما به پورتو پیوست ۶ کمپین ۹۰۰ میلیون یورویی هواداران اشتوتگارت برای خرید مسی/ تکذیب گرفتن پیراهن کاپیتان از سوی برایت‌ویت ۷ خواهش هواداران استقلال از سعادتمند / استقلال با استراماچونی پیشرفت می‌کند ۸ توافق ۷۲ میلیون پوندی چلسی و بایرلورکوزن برای خرید هاورتس مهمترین اخبار ورزشی ساعی: یک میلیارد از غرامت ویلموتس سرنوشت ورزشکاران را در المپیک تغییر می‌دهد/ باید پول را از امضاکنندگان قرارداد بگیرند فدراسیون فوتبال: استقلال نمی‌تواند با استراماچونی قرارداد ببندد سعادتمند در واکنش به خداحافظی مجیدی پس از فینال حذفی: هر طور صلاح می‌‌داند! بیرانوند: باشگاه پرسپولیس برای رسول‌‌پناه خیلی بزرگ است/ به من کم‌لطفی و بی‌احترامی کردند مهمترین اخبار تسنیم حمله موشکی رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق/ ۹ نیروی ارتش سوریه شهید و مجروح شدند قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم رکود در ۱۳ هزار پروژه با پیشرفت بالای ۶۰درصد تاکید سناتور جمهوری خواه کنگره بر لزوم خروج تروریست های آمریکایی از عراق/ آمریکا میلیون ها بی گناه را کشت! واردات برنج ممنوع است اما.../فولادی‌های متخلف تهدید قضایی شدند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی طارمی مهدی طارمی مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر

به گزارش "ورزش سه"، دیرو خبر مهمی در آرژانتین منتشر شد. به گفته لئو پارادیزو، خبرنگار ESPN، اینتر میامی مذاکرات را با آنخل دی ماریا برای عقد قرارداد احتمالی با او آغاز کرده است. این باشگاه آمریکایی می‌خواهد وینگر آرژانتینی بنفیکا را برای تقویت تیمش بخرد اما طبق ادعای منابع پرتغالی، دی ماریا احتمالا با بنفیکا یک سال دیگر تمدید خواهد کرد.

پارادیزو ادعا کرده بود که ماریا به طور جدی در حال بررسی این پیشنهاد و هم تیمی شدن دوباره با لیونل مسی است. 

ال ‌فیدئو 36 ساله که تا پایان فصل با بنفیکا قرارداد دارد، پیشنهاد تمدید دریافت کرده ولی فعلا به آن پاسخ نداده است. او قصد دارد با اتمام فصل، همه گزینه های خود را ارزیابی کند. در اینتر میامی همچنان امیدوارند رفاقت و صمیمیت دیرینه او با مسی در این انتقال تعیین کننده باشد. 

لازم به ذکر است که دی ماریا سخت علاقه داشت سال های پایانی فوتبالش را در روساریو سنترال سپری کند ولی بعد از اینکه او و خانواده اش تهدید شدند، قید بازگشت به فوتبال آرژانتین را زد.

دیگر خبرها

  • پورتو فریاد مهدی طارمی را قاب گرفت |‌ عکس
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • فریاد مهدی طارمی در پورتو قاب شد
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • خلبانی، رویای کودکی هرکول طلایی ایران!
  • گلایه امری از لیگ برتر: جلوی رویای تیم‌ها را می‌گیرند!
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)