Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار قزوین گفت:‌ با توجه به ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی قزوین قصد داریم که این استان را به قطب تولید در ۳ حوزه لوازم خانگی، قطعات خودرو و پوشاک تبدیل کنیم. - اخبار استانها -

هدایت‌الله جمالی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با اشاره به وجود ظرفیت‌های بزرگ صنعتی استان در زمینه تولید برخی کالاها و محصولات اظهار داشت:‌ با توجه به ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی قزوین قصد داریم که این استان را به قطب تولید در 3 حوزه لوازم خانگی، قطعات خودرو و پوشاک تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: 2 شرکت بزرگ تولید لوازم خانگی ایران که در گذشته محصولات سامسونگ و ال‌جی را تحت لیسانس تولید می‌کردند، علاقه‌مند به حضور و سرمایه‌گذاری در استان قزوین هستند. ضمن اینکه مشغول رایزنی با شرکت‌های بزرگ دیگر تولید لوازم خانگی در کشور هستیم تا بتوانیم یک شهرک مجزای صنعتی برای تولید لوازم خانگی در قزوین داشته باشیم.

جمالی‌پور با بیان اینکه قزوین در حال حاضر جایگاه ویژه‌ای در حوزه تولید قطعات و لوازم یدکی خودرو دارد، ادامه داد: با انجام سرمایه‌گذاری بیشتر و ایجاد یک سری تغییرات از جمله افزایش تنوع محصولات تولیدی می‌توانیم قزوین را قطب تولید قطعات خودرو تبدیل کنیم و در این زمینه ساخت و احداث شهرک صنعتی قطعه‌سازی خودرو در استان شروع شده است.

استاندار قزوین: عملکرد مدیران استان در حال ارزیابی است/ برخورد قاطع با غیرمتعهدان به اقتصاد مقاومتیاستاندار قزوین: مدیران کشور نگاه خود را نسبت به تولید اصلاح کنندانتقاد استاندار قزوین از بی‌تعهدی برخی مسئولان / مدیران هنوز اهمیت تولید را باور نکرده‌اند

استاندار قزوین در ادامه به موقعیت راهبردی قزوین و قرار گرفتن آن در در چهارراه ورودی 11 استان اشاره کرد و گفت: از آنجایی که این موقعیت راهبردی با افتتاح آزادراه آبیک به چرمشهر تقویت خواهد شد، بنا داریم شهرک تولید و عرضه پوشاک را در کنار شهرستان آبیک ایجاد کرده و قزوین را به قطب تولید پوشاک در کشور تبدیل کنیم.

جمالی‌پور با ذکر اینکه قزوین یکی از قطب‌ها و پایگاه‌های اصلی تولید مواد شوینده و پاک‌کننده در کشور است، افزود: از زمانی که بحران کرونا در کشور پیش آمد، برای تامین مواد ضدعفونی‌کننده کمک زیادی به سایر استان‌ها کردیم و بنا داریم با سرمایه‌گذاری بیشتر این جایگاه را روز به روز تقویت کنیم.

انتهای پیام/ح

R7541/P/S6,63/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین لوازم یدکی خودرو کارگاه تولیدی تولید ملی بیشتر بخوانید... فروش لوازم خانگی قاچاق در اپلیکشین‌ های معروف/ عرضه محصولات فاقد شناسه غیرقانونی است گزارش|گرانی سرسام‌آور در بازار لوازم خانگی/ کالا گران و مشتری کمیاب قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فروش لوازم خانگی قاچاق در اپلیکشین‌ های معروف/ عرضه محصولات فاقد شناسه غیرقانونی است گزارش|گرانی سرسام‌آور در بازار لوازم خانگی/ کالا گران و مشتری کمیاب واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین لوازم یدکی خودرو کارگاه تولیدی تولید ملی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ کردستان| تصادف خونین در جاده پالنگان به کامیاران ۴ کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت+علت سانحه ۲ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۳ نماینده آستارا در مجلس: جمهوری آذربایجان به تعهداتش در احداث بارانداز ریلی «آستارا ـ آستارا» عمل نکرد ۴ رحمتی: اگر گلری جذب نشود، خودم در لیگ آتی ‌به میدان خواهم‌ رفت‌/ تا روزی که بتوانم بازی می‌کنم ۵ بندر امام خمینی(ره) استان خوزستان ‌شهرستان ‌می‌شود ۶ رئیس کمیسیون آموزش مجلس: ۱۵ شهریور زمان درستی برای بازگشایی مدارس نیست / نامه‌نگاری با رئیس جمهور برای دو درخواست ۷ فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) سپاه: آمریکایی‌ها جرأت نزدیک شدن به ایران را ندارند / داعش قصد ورود به ایران را داشت ۸ مراسم روز تاسوعای حسینی مطالبه‌گران اهوازی در روستای ابوالفضل اهواز برگزار شد + تصاویر مهمترین اخبار استانها قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم رئیس ‌مجلس با پرواز عادی وارد فرودگاه آبادان شد + فیلم رئیس کمیسیون آموزش مجلس: ۱۵ شهریور زمان درستی برای بازگشایی مدارس نیست / نامه‌نگاری با رئیس جمهور برای دو درخواست نماینده آستارا در مجلس: جمهوری آذربایجان به تعهداتش در احداث بارانداز ریلی «آستارا ـ آستارا» عمل نکرد مهمترین اخبار تسنیم حمله موشکی رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق/ ۹ نیروی ارتش سوریه شهید ویا مجروح شدند قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم رکود در ۱۳ هزار پروژه با پیشرفت بالای ۶۰درصد تاکید سناتور جمهوری خواه کنگره بر لزوم خروج تروریست های آمریکایی از عراق/ آمریکا میلیون ها بی گناه را کشت! واردات برنج ممنوع است اما.../فولادی‌های متخلف تهدید قضایی شدند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین لوازم یدکی خودرو کارگاه تولیدی تولید ملی استانداری قزوین لوازم یدکی خودرو کارگاه تولیدی تولید ملی تولید لوازم خانگی قطب تولید قطعات خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد

میترا عقیلی مدیر کل استاندارد قزوین گفت: به منظور صدور گواهینامه تایید نوع خودرو، تولید کننده علاوه بر رعایت الزامات مربوط به تایید نوع محصول، ملزم به رعایت سیستم تطابق تولید بوده و بسته به نوع محصول تولیدی، متقاضی باید تایید نوع، روش و برنامه مناسب تطابق تولید را تهیه کند.

وی اضافه کرد: شرکت‌های بازرسی اداره استاندارد از برقراری سیستم اعمال کنترل‌های لازم و کافی به منظور تضمین تطابق تمامی محصولات با نوع تایید شده و اثر بخشی سیستم‌های مدیریت کیفیت در طول مدت اعتبار تاییدیه را نظارت خواهند کرد.

مدیرکل استاندارد قزوین بیان کرد: در بازرسی از واحد‌های تولیدی استان قزوین پس از بررسی مدارک و مستندات و همچنین انجام آزمون‌های تایید نوع خودرو، در کمیته علایم نخستین تایید نوع استان برای شرکت بهمن دیزل و خودرو‌های کشنده صادر شد.

عقیلی یادآور شد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل تایید نوع وسایل نقلیه، صدور تایید نوع از تاریخ یکم دی ماه ۱۴۰۲ به ادارات کل استان‌ها واگذار شده است.

هدف از تدوین این دستورالعمل تعیین رویه‌ای برای صدور گواهینامه تایید نوع و کنترل تطابق تولید وسایل نقلیه تولید داخل به منظور حصول اطمینان از تداوم تولید طبق شرایط و ویژگی‌های تایید شده براساس استاندارد ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی