Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از توزیع ۸۰۰۰ بسته تحصیلی در بین دانش‌آموزان تحت حمایت خبرداد.

رضا سلم‌آبادی، در مراسم آغاز نهضت کمک مومنانه در خراسان جنوبی گفت: پس از تاکید رهبر انقلاب بر رزمایش کمک مومنانه موج وسیعی از لبیک به این رزمایش در سراسر کشور به خصوص خراسان جنوبی ایجاد شد و گروه‌های  مختلف از مردم مثل همیشه آستین همت را برای کمک به افراد نیازمند بالا زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: در گام دوم رزمایش کمک مومنانه تاکنون ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی در استان جمع‌آوری شده است.
 

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از توزیع ۵۹ سری جهیزیه در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه در استان خبر داد و بیان کرد: برای تهیه این جهیزیه‌ها برای زوج های نیازمند استان مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

سلم آبادی با بیان اینکه طی دو مرحله تاکنون ۶۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است، تصریح کرد: در ماه محرم و در این مرحله از رزمایش ۴۰۰ هزار غذای گرم در قالب طرح اطعام حسینی طبخ و بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع خواهد شد که تاکنون ۱۳۵ هزار پرس غذای گرم توزیع شده است.
 

وی ادامه داد: همچنین در آستانه سال تحصیلی جدید توزیع هشت هزار بسته تحصیلی با اعتبار بیش از ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در بین دانش آموزان نیازمند استان پیش بینی شده است.
 

وی با بیان اینکه بالغ بر ۴۰ هزار بسته بهداشتی(ماسک) و ۱۱۰۰ بسته لباس و کفش توزیع می‌شود، یادآور : از عید غدیر تاکنون  ۴۶۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی و اشتغال با مبلغ بیش از پنج میلیارد تومان به مددجویان پرداخت شده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کمک به نیازمندان خراسان جنوبی کمک مومنانه هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۶۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در طراحی سوالات امتحانات نهایی ارزشیابی از یادگیری مورد توجه است به طوری که دانش‌آموزان از حفظیات دور باشند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو محسن زارعی، معاون وزیر آموزش و پرورش درباره افت تحصیلی دانش‌آموزان در امتحانات نهایی اظهار داشت: این موضوع را نباید به صورت مقطعی و برشی بررسی کرد، شاید برداشت جامعه و آنچه که اتفاق افتاد، پس از اعلام میانگین نمرات آزمون نهایی پایه دوازدهم به این بود که این میانگین نشانگر افت تحصیلی است.

وی افزود: آموزش و پرورش بر این موضوع اصرار دارد که مبتنی بر شفافیت، وضعیت کنونی و نمای واقعی آموزش و پرورش را به نمایش بگذارد تا برای جبران کاستی‌ها برنامه‌ریزی کند.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش وپرورش اضافه کرد: شرایط مبتنی بر کیفیت آموزشی این‌گونه است که وضعیت فعلی را به خوبی بشناسیم و با اعلام به جامعه برای رسیدن به وضعیت مطلوب برنامه‌ریزی لازم و جبران صورت گیرد.

زارعی ادامه داد: آموزش و پرورش در این موضوع نمرات را شفاف اعلام کرد تا برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود و معلمان دست به دست هم دهند و شاهد ارتقای کیفیت آموزشی باشیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: در موضوع افت تحصیلی دانش‌آموزان باید عوامل سهیم را در نظر بگیریم که بخشی به انگیزه دانش‌آموزان و بخشی هم به دوره‌های آموزشی گذشته مربوط می‌شود، زیرا این موضوع در یک دوره اتفاق نیفتاده است.

وی یادآور شد: اشکالی هم که وجود دارد این است که در دوره‌های مختلف تحصیلی، بازخوردی از وضعیت آموزش نداریم و یکباره این بازخورد را در پایان دوران تحصیل انجام می‌دهیم. این موضوع باید در دوره‌های مختلف بررسی شود که در زمان خود مداخلات لازم صورت گیرد.

زارعی درباره تاثیر دشواری سوالات در امتحانات نهایی بر افت تحصیلی دانش‌آموزان اظهار داشت: سوالات سخت شاخص دارد و شاخص هم ضریب دشواری است که در تحلیل آزمون‌ها، شاهد دشواری سوالات نبودیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: آنچه در طراحی سوالات مبنا قرار دادیم این است که توجه و ارزشیابی از یادگیری صورت گیرد و توجه به مفاهیم باشد و دانش آموزان و کل فرایند آموزش جهت‌دهی به سمت یادگیری داشته و از حفظیات و محفوظات دور باشند.

زارعی یادآور شد: در نوبت‌های قبل هم درصدی از سوالات مربوط به همین ارزشیابی از یادگیری متناسب با سطوح شناختی مختلف در سوالات امتحانات نهایی بوده است؛ بنابراین جمع‌بندی این نیست که سوالات سخت بوده است.

دیگر خبرها

  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد