Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس بیانگر دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است، گفت: زمینه‌سازی، تشریح، جنگ سخت، جنگ نرم و دفاع در این درس مهم و باارزش گنجانده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، محمد دوستار در نشست هم‌اندیشی با استادان گروه علوم و معارف دفاع مقدس که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، اظهار کرد: درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس، زبان گفتاری برای نسل جدیدی است که جنگ را به چشم ندیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس صرفاً به منزله گذراندن دو واحد درسی نیست و محتوای این درس بسیار ارزشمند است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تأکید بر اینکه آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس بیانگر دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است، افزود: زمینه‌سازی، تشریح، جنگ سخت، جنگ نرم و دفاع در این درس مهم و باارزش گنجانده شده است.

دوستار، پاسخ به ابهامات و شبهات دانشجویان را امری مهم دانست و خاطرنشان کرد: استادان درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس از فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس هستند و اطلاعات کافی و درستی از جنگ دارند.

وی با تأکید بر اینکه باید به ابهامات و شبهات دانشجویان پاسخ داده شود، تصریح کرد: اگر ابهام رها شود، قطعاً دچار معضل می‌شویم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه تحریف از تحریم سخت‌تر است و تحریف تاریخ، رخدادها و مناسبت‌ها حاصل بسیار سوئی دارد، خاطرنشان کرد: ارائه اطلاعات درست توسط استادان جلوگیری از تحریف است.

انتهای پیام/4078/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان استان گیلان آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی سال دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم

سه نماینده استان زنجان در بهارستان با برگزاری انتخابات یازدهم اسفند مشخص شدند و تعیین تکلیف دو نماینده دیگر در حوزه‌های انتخابیه زنجان- طارم و خدابنده به دور دوم کشیده شد و نبی‌الله محمدی و سیدمحمد اسماعیلی در دور دوم انتخابات مجلس به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند روز دیگر بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم نمانده است، در حوزه انتخابیه زنجان و طارم دو کاندید رقابت می‌کنند و فضای رقابتی بین این دو نماینده حکم‌فرماست، در این گزارش بر آن شدیم تا به معرفی نامزدهای راه پیدا کرده به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه بپردازیم.

نبی‌الله محمدی متولد ۱۳۵۷ است، مقطع ابتدایی را در مدرسه اسرافیل گنجی و راهنمایی را در مدرسه حافظ و دبیرستان را در مدرسه قدس زنجان سپری کرد و بعد از گذراندن دوره کارشناسی در ابهر رشته مدیریت دولتی در قزوین را در مقطع ارشد ادامه داد و مقطع دکتری را در دانشگاه آزاد اسلامی علوم تحقیقات تهران در رشته مدیریت دولتی با معدل الف به پایان رساند.

وی تدریس را از سال ۱۳۸۱ به عنوان دبیر در هنرستان‌های کار و دانش هفتم تیر و ابوریحان و خوارزمی شهر خدابنده آغاز کرد و در سوابق کاری‌اش رئیس اداره اداره ورزش و جوانان، رئیس دانشگاه پیام نور دیده می‌شود، سال ۱۳۹۳ از وزارت ورزش و جوانان و دانشگاه پیام نور به دانشگاه آزاد اسلامی منتقل می‌شود و به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه در رشته مدیریت دولتی مشغول امر پژوهش و تدریس است.

ارائه بیش از ۶۰ مقاله علمی در مجلات معتبر علمی داخلی و خارجی با موضوعات مدیریتی و سیاسی و خط مشی‌گذاری و بودجه‌ریزی و تألیف کتاب‌های کارآفرینی سازمانی و مدیریت امور استخدامی با رویکرد راهبردی بخشی از فعالیت‌های علمی وی است، این داوطلب یازدهمین دوره انتخابات حوزه انتخابیه زنجان و طارم در دور اول ۲۶۶۷۰ رأی را کسب کرد.

محمد اسماعیلی، نیز کارشناس علوم سیاسی کارشناس ارشد مدیریت استراتژیک دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب کشور در مجلس نهم و فرمانده گروهان و جانشین گردان (جانشین شهید حمید باکری) در دوران دفاع مقدس را در کارنامه خود دارد.

وی رئیس ستاد تیپ ٣۶ انصار المهدی استان زنجان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه منطقه زنجان، فرمانده ناحیه مقاومت زنجان و جانشین سپاه استان زنجان نیز از دیگر سوابق کاری‌اش است، میزان آرای این کاندید در دور اول ۱۹۱۶۶ بود.

کد خبر 750362

دیگر خبرها

  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • تشریح دستاوردهای نیروهای روسی از زبان شویگو
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • دزفول، دارای خاستگاه فرهنگی و تمدنی عمیق
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل