Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@21:19:17 GMT

استخدام در پلیس کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۶۸۹۴

استخدام در پلیس کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری مهر؛ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در نظر دارد به منظور تأمین کادر مورد نیاز خود در مقطع درجه داری از بین داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم رشته‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش نیرو استخدام کند.

متولدین سال ۷۴ به بعد که دارای مدرک تحصیلی دیپلم با معدل حداقل ۱۲ و کاردانی هستند می‌توانند برای استخدام نام‌نویسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر شروطی که در اطلاعیه برای علاقه‌مندان به جذب آمده است، نداشتن مشکل نظام وظیفه برای ثبت‌نام افراد متقاضی است.

متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به مرکز گزینش انتظامی کرمانشاه واقع در شهرک فرهنگیان فاز ۲ ایستگاه اول مراجعه کنند.

کد خبر 5012710

منبع: مهر

کلیدواژه: استخدام کرمانشاه نیروی انتظامی محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری ماه محرم شیراز عاشورا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین گرگان تاسوعا و عاشورا شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۶۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در این آزمون ۲۶۱ حافظ گلستانی در دو حوزه گرگان و گنبدکاووس با هم رقابت کردند.

محمد قدوسی زاده رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم با حضور ۲۶۱  خواهر و برادر در دو حوزه  گنبدکاووس و گرگان همزمان با ۳۱ استان کشور در رشته های ۱٠ و ۲٠ جزء و حفظ کل قرآن برگزار شد.

وی افزود : حافظانی که حد نصاب نمره ارزشیابی را کسب کنند مدارک معادل همتراز دیپلم برای ۱٠ جزء ، فوق دیپلم برای ۲٠ جزء و سه مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و معادل دکتری به حافظان کل قرآن کریم اعطاء می شود.

وی افزود : در حوزه آزمون گرگان ۱٠٠ حافظ و در حوزه امتحانی گنبدکاووس ۱۶۱  نفر شرکت دارند که از این تعداد ۱۱۳ زن و ۱۴۸ مرد هستند.

 

 

دیگر خبرها

  • ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می شوند
  • استخدام ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان
  • افشای نمرات تحصیلی رائفی پور؛ نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات
  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • معلم، متحول کننده انسان‌ها در طول تاریخ