Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@15:01:40 GMT

افت ۳۸ هزار واحدی شاخص بورس در هفته نخست شهریور

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۶۹۶۹

افت ۳۸ هزار واحدی شاخص بورس در هفته نخست شهریور

‍‍‍‍‍‍

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۳۸ هزار و ۴۴۶واحد کاهش روبرو شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در هفته‌ای که گذشت تعداد 40 میلیارد و 623میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش 605 هزار و 178میلیارد ریال در بیش از 5میلیون و 752هزار و 49دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب 7 درصد کاهش، 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

35 درصد افزایش و 10 درصد کاهش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.
این درحالی است که تعداد 2میلیون و 117 هزار واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از 30 هزار و 506 میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با 24 و 15درصد افت همراه شدند.
این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به هفتم شهریورماه با 38 هزار و 446واحد کاهش، معادل 2 درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و 718 هزار و 783 واحد رسید.
شاخص بازار اول هم با 9425 واحد کاهش در این مدت به رقم یک میلیون و 252هزار و 718 واحد و شاخص بازار دوم با 153 هزار و 337واحد کاهش به عدد 3 میلیون و 490 هزار و 369 واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با یک درصد کاهش و شاخص بازار دوم با 4 درصد افت همراه شدند.

رشد 25 و 32 درصدی حجم و ارزش معاملات بورس کالا

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT12 بیشتر بخوانید... اوراق جدید در فرابورس با سود ۱۸ درصدی عرضه می‌شود رشد ۲۵ و ۳۲ درصدی حجم و ارزش معاملات بورس کالا اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۶/۱۰ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اوراق جدید در فرابورس با سود ۱۸ درصدی عرضه می‌شود رشد ۲۵ و ۳۲ درصدی حجم و ارزش معاملات بورس کالا اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۶/۱۰ پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ میانگین حقوق کارمندان دولت از ۶ میلیون تومان فراتر رفت/ تورم گریبان حقوق بگیران بخش خصوصی را گرفت ۲ اراده ای برای حفظ ارزش پول ملی نیست/ امکان کاهش نرخ ارز تا ۵ هزار تومان ۳ بزرگترین وارد کننده نفت دنیا به عربستان سعودی پشت کرده است ۴ تکرار/ هشدار درباره شوک جدید ارزی و افزایش شدید تورم با تک نرخی شدن ارز ۵ قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۶/۱۰؛افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شد ۶ عرضه ۵ محصول ایران‌خودرو در طرح پیش فروش شهریور+اسامی خودروها و شرایط ثبت‌نام ۷ اعلام برندگان قرعه‌کشی پیش‌فروش ۵ محصول ایران خودرو طی امروز ۸ پرونده ۵۰ هزار مستأجر در کارتابل بانک‌ها/گروه‌های جدید مشمول وام ودیعه مسکن می‌شوند مهمترین اخبار اقتصادی رکود در ۱۳هزار پروژه با پیشرفت بالای ۶۰درصد واردات برنج ممنوع است اما.../ فولادی‌های متخلف تهدید قضایی شدند اعلام برندگان قرعه‌کشی پیش‌فروش ۵ محصول ایران خودرو طی امروز حذف چرای دام در مراتع خطرناک است؟ مهمترین اخبار تسنیم حمله موشکی رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق/ ۹ نیروی ارتش سوریه شهید ویا مجروح شدند قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم رکود در ۱۳هزار پروژه با پیشرفت بالای ۶۰درصد تأکید سناتور جمهوری‌خواه کنگره بر لزوم خروج تروریست‌های آمریکایی از عراق/ آمریکا میلیون‌ها بی‌گناه را کشت! واردات برنج ممنوع است اما.../ فولادی‌های متخلف تهدید قضایی شدند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شاخص بازار ترین اخبار واحد کاهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۷۸۵.۹۳ واحدی به ۲,۲۶۵,۷۰۳ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با رشد ۷۸۵.۹۳ واحدی به ۲,۲۶۵,۷۰۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۲۷۶.۴۴ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۶۲۹.۹۸۴ میلیارد سهم بود که طی ۲۸,۹۶۲ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۵,۰۰۲.۵۸۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۲۶۲,۰۵۴.۲۶۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 750635

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل
  • کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل بورس
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳