Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: برگزاری مراسم‌های روضه با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی نشان از فرهنگ بالای اجتماعی مردم استان داشت که جای تقدیر و تشکر دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، غلامعلی دهشیری در دیدار با استاندار یزد به مناسبت هفته دولت، ضمن عرض خداقوت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: عرض خداقوت و خسته نباشید به دولتمردان، فقط منحصر به هفته دولت نیست و خدمات و تلاش‌های مجموعه اجرایی استان در طول سال، جاری و ساری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهشیری تصریح کرد: باید با تعامل، همفکری و هم افزایی نمایندگان قوای مجریه، مقننه و قضاییه در استان، سلامت، امنیت، عدالت، رفاه و آسایش را در جامعه تا سرحد مقدور و مطلوب اجرا کرد.

وی گفت: با توجه به دستور العمل جامع امور نمایندگان قوه قضاییه و نظارت بر مراجع شبه قضایی صادره از ناحیه ریاست قوه قضاییه مصوب نهم فروردین سال جاری، در حال حاضر در  راستای ساماندهی و نظامند کردن امور نمایندگان قوه و ارتقا کارایی، اثر بخشی و نظارت بر مراجع شبه قضایی با تعیین بازرسانی، بازرسی از کمیسیون‌های شبه قضایی آغاز شده ‌و این آمادگی وجود دارد تا با همکاری سایر نهادهای مرتبط، آموزش‌های لازم به اعضای این کمیسیون‌ها ارائه شود.

رئیس کل دادگستری استان یزد در ادامه ضمن تقدیر از شور و شعور حسینی هیئت‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین (ع) در ایام دهه اول محرم، افزود: برگزاری مراسم‌های روضه با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی نشان از فرهنگ بالای اجتماعی مردم استان داشت که جای تقدیر و تشکر دارد.

خوزستان| درخواست فعالان حوزه و دانشگاه از رئیس دستگاه قضا برای تعیین تکلیف 36000 کولر قاچاقمرکزی| دستگاه قضا در موضوع "پلاک 84" اجازه تضییع حق مردم ساوه را نمی‌دهدبسیج دانشجویی استان خوزستان خواستار ورود رئیس دستگاه قضا به پرونده 36 هزار کولر قاچاق شد

دهشیری به وجود تعداد اندکی تخلف از دستورالعمل در مواردی اشاره کرد و گفت: آسیب شناسی، شناسایی و برخورد با آن دسته از افرادی که به هر دلیل قصد تخلف از موارد اعلام شده را داشته‌اند در دستور کار است.

وی افزود: التزام به رعایت نکات بهداشتی، احترام به خدمات، زحمات، ایثار و از خودگذشتگی جامعه بهداشتی و پزشکی است که در سنگر تأمین سلامت مردم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/781/ش

R41376/P/S6,76/CT11 بیشتر بخوانید... دستگاه قضائی اردبیل برای تحقق عدالت نیازمند اهرم‌های قانونی است القاصی مهر در دیدار با دانشجویان: در دستگاه قضایی هیچ خط قرمزی نداریم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دستگاه قضائی اردبیل برای تحقق عدالت نیازمند اهرم‌های قانونی است القاصی مهر در دیدار با دانشجویان: در دستگاه قضایی هیچ خط قرمزی نداریم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ کردستان| تصادف خونین در جاده پالنگان به کامیاران ۴ کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت+علت سانحه ۲ رئیس ‌مجلس با پرواز عادی وارد فرودگاه آبادان شد + فیلم ۳ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۴ قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم ۵ نماینده آستارا در مجلس: جمهوری آذربایجان به تعهداتش در احداث بارانداز ریلی «آستارا ـ آستارا» عمل نکرد ۶ بندر امام خمینی(ره) استان خوزستان ‌شهرستان ‌می‌شود ۷ رحمتی: اگر گلری جذب نشود، خودم در لیگ آتی ‌به میدان خواهم‌ رفت‌/ تا روزی که بتوانم بازی می‌کنم ۸ خوزستان| عزاداری دهه دوم محرم با مداحی حاج‌صادق آهنگران در دزفول به روایت تصاویر مهمترین اخبار استانها واکنش صریح رئیس مجلس به نامگذاری پلی در خرمشهر با نام برادر شهیدش + فیلم ناگفته‌هایی از ‌اهتمام ویژه‌‌ "شهید سلیمانی" به حضور در گلزار شهدا‌ / حاج قاسم کدام شهید را مستجاب الدعوه می‌دانست؟ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از سبک جدید گروه‌های جهادی شهرستان قرچک در خدمت‌رسانی / جهادگرانی که مدارس فرسوده را آباد می‌کنند مصوبه‌ای از ستاد کرونای چهارمحال و بختیاری که بر روی کاغذ ماند؛ مسئولان همتی برای مبارزه با کرونا ندارند مهمترین اخبار تسنیم حمله موشکی رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق/ ۹ نیروی ارتش سوریه شهید ویا مجروح شدند قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم رکود در ۱۳هزار پروژه با پیشرفت بالای ۶۰درصد تأکید سناتور جمهوری‌خواه کنگره بر لزوم خروج تروریست‌های آمریکایی از عراق/ آمریکا میلیون‌ها بی‌گناه را کشت! واردات برنج ممنوع است اما.../ فولادی‌های متخلف تهدید قضایی شدند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۷۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت حج عربستان دستورالعمل‌های بهداشتی حج ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بنابر اعلام وزارت حج و عمره عربستان، زائر بیت الله الحرام باید واکسن مننژیت را دریافت کرده باشد، به طوری که مدت زمان دریافت آن از ۱۰ روز کمتر و از ۵ سال بیشتر نباشد.

همچنین، مقامات بهداشتی کشوری که زائر بیت الله الحرام به سرزمین وحی اعزام می‌کنند، باید از دریافت واکسن به موقع وی اطمینان حاصل کنند و نام واکسن مصرفی و تاریخ دریافت آن را در گواهی واکسیناسیون بنویسند.

زائر باید واکسنی متشکل از حداقل یک دوز واکسن فلج اطفال خوراکی دو ظرفیتی یا واکسن فلج اطفال غیرفعال دریافت کند.

وزارت بهداشت عربستان توصیه کرد کشور‌هایی که زائران آن‌ها عازم سرزمین وحی هستند، توجه داشته باشند که وی از بیماری‌هایی که با حداقل سلامت جسمانی منافات دارد و زائر نمی‌تواند با آنها مناسک را انجام دهد، عاری باشد.

وزارت بهداشت عربستان به مواردی مانند نارسایی پیشرفته کلیه که نیاز به همودیالیز یا دیالیز صفاقی دارد، نارسایی قلبی پیشرفته که علائم آن در حالت استراحت یا با حداقل فشار فیزیکی ظاهر می‌شود، بیماری‌های مزمن ریوی که نیاز به استفاده متناوب یا مداوم از اکسیژن دارند، سیروز پیشرفته کبدی همراه با علائم نارسایی کبد مانند: آسیت، خونریزی واریس، یا تشنج یا از دست دادن هوشیاری و بیماری‌های عصبی شدید که شناخت را مختل می‌کنند یا با ناتوانی‌های حرکتی شدید همراه هستند و پیری همراه با زوال عقل اشاره کرده است.

براساس اعلام وزارت بهداشت عربستان؛ زائران مبتلا به بیماری‌های مزمن، علاوه بر مقدار کافی از دارو‌هایی که مصرف می‌کنند، مدارک مربوط به وضعیت سلامتی خود را به همراه داشته باشند، علاوه بر این، در برابر بیماری‌های مورد هدف واکسیناسیون‌های اولیه مانند دیفتری، کزاز، سیاه سرفه، فلج اطفال، سرخک و آبله ایمن شوند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مهردشت +فیلم
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • دستورالعمل بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌های بهداشتی حج ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند