Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@18:08:34 GMT

رزمایش مواسات و همدلی جامعه را برای ظهور آماده می کند

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۷۱۸۳

رزمایش مواسات و همدلی جامعه را برای ظهور آماده می کند

امام جمعه بندرعباس رزمایش مواسات و همدلی را زمینه‌ساز ظهور دانست و گفت: این طرح پربرکت امتحانی برای ورود حضرت ولی عصر (عج) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام «محمد عبادی زاده» در مراسم اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی در بندرعباس اظهار کرد: مرحله اول طرح مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان آغاز شد که مورد استقبال گسترده مردم عزیز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح در مراحل مختلف انجام شد و اکنون نیز تا پایان صفر ادامه خواهد داشت.


امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان اجرای طرح مواسات و همدلی را زمینه‌ساز ظهور دانست و بیان داشت: این طرح پربرکت امتحانی برای ورود حضرت ولی عصر (عج) است.


حجت‌الاسلام عبادی‌زاده با ذکر این نکته که جوانانی که در این رزمایش شرکت کرده اند باید قدر خود را بدانند، خاطر نشان کرد: این اتفاق معجزه و پدیده‌ای برای جامعه اسلامی محسوب می‌شود.

 

رزمایش مواسات و همدلی متناسب با نیازهای جامعه حرکت خواهد کرد


وی اظهار داشت: رزمایش مواسات و همدلی متناسب با نیازهای جامعه حرکت خواهد کرد. به طور مثال در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم و نیازمندان به لوازم تحریر و لباس مدرسه احتیاج دارند.

 


وی ابراز داشت: در برنامه های صورت گرفته به زودی علاوه بر بسته های معیشتی کمک های مومنانه دیگری در قالب های مختلف ارائه می شود.

 

22 هزار بسته معیشتی و 10 هزار بسته دانس‌اموزی آماده توزیع در استان هرمزگان است

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: اکنون ۲۲ هزار بسته معیشتی آماده توزیع بین نیازمندان استان است و همچنین ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۱۰ هزار بسته در قالب لوازم موردنیاز دانش آموزان تهیه کرده است.


حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده عنوان کرد: گرچه بدخواهان و رسانه های مزدور غربی سعی دارند اعتماد مردم را از نهاد های وابسته به رهبری سلب کنند اما همواره نشان داده ایم در کنار مردم هستیم.


وی بیان داشت: باید مراقب باشیم ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنیم و جلوی توطئه های آنان را بگیریم.

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در هرمزگان رزمایش مواسات و همدلی حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده رزمایش مواسات و همدلی هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۷۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| میثم مطیعی هشدار داد: کربلا رخ می‌دهد، نه ظهور

میثم مطیعی در جدیدترین توییت خود به مردم هشدار داد و نوشت: اگر شیعیان نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی بی‌تفاوت باشند، کربلا رخ خواهد داد نه ظهور!

توییتر میثم مطیعی

دیگر خبرها

  • آماده باش تایوان برای رزمایش احتمالی چین
  • آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند
  • عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح فوق العاده نگران کننده ای رسیده است /نباید با ذهنیت‌های بسته به سراغ امور پیچیده کشور رفت
  • عکس| میثم مطیعی هشدار داد: کربلا رخ می‌دهد، نه ظهور
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است