Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@19:08:37 GMT

جزئیات پذیرش دانشجو در پردیس بین المللی دانشگاه تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۷۲۶۹

جزئیات پذیرش دانشجو در پردیس بین المللی دانشگاه تهران

‍‍‍‍‍‍

معاونت علمی پردیس بین­ المللی کیش دانشگاه تهران جزئیات ثبت نام در این دانشگاه را اعلام کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، معاونت علمی پردیس بین­ المللی کیش دانشگاه تهران گفت: ثبت نام  و پذیرش دانشجو از طریق شیوه نامه تحصیلی ( بررسی سوابق تحصیلی و مصاحبه تخصصی) در سه مقطع در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: داوطلبین ثبت نام برای مقطع کارشناسی  تا تاریخ هفتم مهرماه سال 1399 و متقاضیان شرکت در مقاطع کارشناسی ارشد، دکترای تخصصی، و همچنین کارشناسی ارشد بین الملل (مجازی) و دکترای بین الملل (به زبان انگلیسی) که از پانزدهم مردادماه آغاز شده است تا روز شنبه پانزدهم شهریور ادامه  خواهد داشت.

مراسم سوگواری اباعبدالله (ع) در مصلی دانشگاه تهران برگزار می‌شود

 

بنابر این گزارش، واجدان شرایط می توانند تا روز شنبه 15 شهریور برای انجام مراحل ثبت نام الکترونیکی و کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر به وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه تهران به نشانی: academics.ut.ac.ir و یا به وبگاه پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران به نشانی: kish.u.a.ir مراجعه کنند.

مصاحبه اختصاصی در نیمه دوم شهریورماه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R1011173/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دانشگاه تهران بیشتر بخوانید... آکادمی ملی المپیک و دانشگاه آزاد تفاهم‌نامه همکاری امضاء می‌کنند مراسم سوگواری اباعبدالله (ع) در مصلی دانشگاه تهران برگزار می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آکادمی ملی المپیک و دانشگاه آزاد تفاهم‌نامه همکاری امضاء می‌کنند مراسم سوگواری اباعبدالله (ع) در مصلی دانشگاه تهران برگزار می‌شود واژه های کاربردی مرتبط دانشگاه تهران پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ روحانی: نیجر از سوءاستفاده از شورای امنیت برای یکجانبه‌گرایی آمریکا جلوگیری خواهد کرد ۲ سلطان عبدالله به ایران سفر می‌کند؟ ۳ فرمانده ارتش درگذشت پدر همسر سرلشکر رشید را تسلیت گفت ۴ گزارش تاریخ| سخنرانی آیت‌الله خامنه‌ای در زیمباوه و شکست هیاهوی حامیان صدام ۵ امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است ۶ اختصاصی|متن طرح مجلس برای ساماندهی فضای مجازی ۷ روحانی: توسعه روابط راهبردی با همسایگان بویژه در حوزه اقتصادی از اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است ۸ یادداشت جمشیدی|آیت‌الله خامنه‌ای؛ امامِ دورۀ تاریخیِ «انتقال» مهمترین اخبار سیاسی گزارش| چهاردهه بلاتکلیفی؛ چرا سرنوشت پرونده‌ی «امام موسی صدر» مشخص نمی‌شود؟ امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است گفت‌و‌گو| ابتکار: دولت روحانی از نظر اقتصادی کاستی ندارد/ نشنیدم اصلاح‌طلبان از لاریجانی برای انتخابات ۱۴۰۰ حمایت کنند اختصاصی|متن طرح مجلس برای ساماندهی فضای مجازی مهمترین اخبار تسنیم حمله موشکی رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق/ ۹ نیروی ارتش سوریه شهید ویا مجروح شدند قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم رکود در ۱۳هزار پروژه با پیشرفت بالای ۶۰درصد تأکید سناتور جمهوری‌خواه کنگره بر لزوم خروج تروریست‌های آمریکایی از عراق/ آمریکا میلیون‌ها بی‌گناه را کشت! ناگفته‌هایی از ‌اهتمام ویژه‌‌ "شهید سلیمانی" به حضور در گلزار شهدا‌ / حاج قاسم کدام شهید را مستجاب الدعوه می‌دانست؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه تهران دانشگاه تهران دانشگاه تهران پردیس بین خامنه ای ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود

محمد آدیگوزل‌زاده، دبیر برگزاری کنگره شهدا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در دهم خرداد خبر داد و اظهار کرد: این کنگره مهم‌ترین راه خنثی‌سازی تهدیدات دشمنان در محیط‌های دانشگاهی بوده و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب نیز همواره تأکید دارند؛ باید شهدا را به‌عنوان الگوی جوانان معرفی کرد.

وی افزود:‌ در هفته‌های اخیر در راستای اجرای برنامه‌های«سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران» به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، اقدامات مؤثری صورت گرفته ازجمله یادواره‌ها، همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی و دیدار با خانواده معظم شهدای دانشگاه که با مدیریت کنگره در سطح استان در حال اجرا است.

دبیر برگزاری کنگره شهدا عنوان کرد: اقدامات مختلفی از قبیل ساخت یادمان شهدای استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، فضاسازی، دیوارنگاره‌ها، نصب عکس شهدا، نامگذاری اماکن به نام شهدا، تبلیغات شهری به مناسبت کنگره شهدا انجام و پیش‌بینی شده و به همین منظور هماهنگی‌هایی درباره ساخت تیزر تبلیغاتی اجلاسیه، تولید و پخش مستند روایی از شهدای استان تهران، ضبط مستند شفاهی خانواده شهدا و منسوبین و پادکست زندگینامه شهدا در دست اقدام است.

آدیگوزل‌زاده بیان کرد: جلسات استانی با مجموعه اعضای دست‌اندرکار این کنگره بزرگ در حال انجام بوده و آمادگی لازم برای برگزاری«سومین کنگره دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران» در روز دهم خرداد وجود دارد. بخش زیادی از اسناد و آثار شهدا در راستای اجرای کنگره جمع‌آوری و مستندسازی و تعداد زیادی از زندگینامه‌ها و آثار شهدا تبدیل به کتاب شده است.

وی تأکید کرد: پیش از این تولیداتی با محور شهدا شامل ابعاد مختلف زندگی و وصیت‌نامه‌های شهیدان تولید و در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده؛ البته با برگزاری این کنگره ۲۰ مستند از مجموعه ۷۰ شهید گرامی، تولید و آماده پخش است و به نحو ویژه‌تری تولیدات در حوزه شهدا استمرار می‌یابد.

 دبیر برگزاری کنگره شهدا گفت: همه ارکان و تولیدات کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران همانند دو دوره قبل با محور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در حال انجام بوده و این یکی از دستاورد‌های بزرگ کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی است. پیش از این نیز شورای سیاست‌گذاری و کمیته‌های این کنگره ازجمله کمیته مالی، فرهنگی، تدارکات و پشتیبانی، فناوری و فضای مجازی، روابط عمومی و تبلیغات، انتظامات و نظارت و بازرسی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. همچنین به‌زودی اهم فعالیت‌های کمیته اجرایی اعلام و در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان