Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: در بحث عدم وفاداری در باشگاه ها از سوی بازیکنان و کادر فنی می‌بینیم که یک سری افراد اخلاق مدار و معتقد به معنویات هم دچار چالش هایی می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پیکان و مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس درباره موضوع اهمیت وفاداری در فوتبال حرفه ای اظهار داشت: ما در کشورمان علاوه بر قوانین و مقررات حرفه ای گری که موجود است با شرایط ویژه تری مواجه هستیم؛ زیرا ادعا داریم مسلمان  وشیعه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحث وفاداری دوطرفه است و کفه سنگین ترازو به سمت باشگاه و مدیران است. مدیر اگر صادقانه رفتار کند، قطعاً درجه وفاداری طرف مقابل را بالا خواهد برد.

 گرشاسبی افزود: دلایل عدم وفاداری باید ریشه یابی شود. به خصوص در بحث عدم وفاداری  در باشگاه ها از سوی بازیکنان و کادر فنی می‌بینیم که یک سری افراد اخلاق مدار و معتقد به معنویات هم دچار چالش هایی می شوند.    وی در پاسخ به این سوال که آیا  شما از نظر اخلاقی درست می دانید بازیکنانی که دو ماه دستمزدش را نگرفته به یکباره   قراردادش را فسخ کند و به دنبال تیم دیگری برود، گفت: این مسئله دو حالت دارد. با توجه به شرایط خاصی که بر ما  حاکم است و  مسائل و مشکلات اقتصادی که ناخواسته  گلوی این باشگاه ها را می فشارد،  به نظر من تصمیم گیرندگان در فدراسیون فوتبال باید یکسری تمهیداتی را در نظر بگیرند تا فرصتی به باشگاه ها داده شود. بحث دوم این است که باید ببینیم باشگاه چقدر  بدقولی کرده است؛ چک هایی را در اختیار بازیکنان و کادرفنی قرار داده و به تعهدات خود عمل نکرده است تا بازیکنان و کادرفنی مجبور به جدایی شوند.    گرشاسبی که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، در پاسخ به این سوال که با توجه به تورمی که وجود داشته، بازیکنان ارقام عجیب و غریبی را مطرح می‌کنند؛ در این خصوص چه باید کرد آیا باشگاه های ما توانایی پرداخت چنین مبالغی را دارند، بیان کرد: یکسری باشگاه ها وجود دارند که فشار هواداری و  شبکه های مجازی را ندارند و کمتر دچار این چالش‌ها هستند. در بعضی از باشگاه‌ها به لحاظ این فشارها، مدیر به یک سری کارهایی تن می دهد که  باشگاه در آینده دچار چالش و عدم پرداخت خواهد شد. سیاست شان این است که فعلا از روی خاکریز به هرشکلی عبور کنند. این نوع تفکر قطعاً باشگاه و هیئت مدیره را با چالش مواجه خواهد کرد.       انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۷۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با تاکید بر اینکه آواربرداری از یک خرابی ۱۰ ساله زمانبر است، گفت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود و چند سال متمادی تورم بالای ۴۰ درصد را تجربه کرد، اما با روی کار آمدن دولتِ مردمی تمام این ها ساماندهی شد و نرخ تورم و رشد نقدینگی به شدت کاهش یافت.

«سپهر خلجی» رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به سخن‌پراکنی برخی رسانه‌ها که با بیان عباراتی همچون «دولت کجاست؟» سعی در کمرنگ نشان دادن دستاوردهای دولت سیزدهم دارند، تصریح کرد: آنها که می‌گویند دولت کجاست باید به این اقدامات توجه داشته باشند که تورم کشور در فروردین ماه وارد کانال ۳۰ درصد شد، این در حالی است که در سال گذشته هم شاهد کاهش تورم بودیم، اما کاهش آن به کانال ۳۰ درصد دستاورد بزرگی است که نشان می‌دهد سیاست‌های دولت در حال به بار نشستن است.

آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

وی با تاکید بر اینکه آواربرداری از یک خرابی ۱۰ ساله زمانبر است، تصریح کرد: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود و چند سال متمادی تورم بالای ۴۰ درصد را تجربه کرد، اما با روی کار آمدن دولتِ مردمی تمام این ها ساماندهی شد و نرخ تورم و رشد نقدینگی به شدت کاهش یافت و از بیش از ۴۰ درصد به ۲۴ درصد رسید.

سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده است

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با تاکید بر اینکه نیم نگاهی به این دستاوردها نشان می‌دهد که دولت نقش سیاستگذاری و اجرایی خود را به خوبی انجام داده، بیان کرد: سیاست‌های تبیین شده با همین رویکرد فعلی در حوزه‌های اقتصادی و بین‌المللی و با قوت در حال پیش رفتن است. نمونه آن سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکاست که اتفاق بسیار مهمی است پاکستان یکی از همسایگان مهم ما محسوب می شود که پیوندهای فرهنگی بسیار و ناگسستنی با یکدیگر داریم. در پاکستان شاهد استقبال بی نظیر از رئیس‌جمهور بودیم که این نیز پیام مهمی به همگان مخابره کرد.

قادریم در تحولات منطقه‌ای سیاست‌های خود را اجرا و اعمال کنیم

خلجی افزود: پروژه عظیمی که در سریلانکا رقم خورد نیز نشان داد که جمهوری اسلامی این توان را دارد که در حوزه تحولات منطقه‌ای سیاست‌های خود را اجرا و حتی اعمال کند.

اعلام کرد: در طول ۲ تا سه هفته گذشته اقدامات بسیار مهمی در سطح ملی و بین‌المللی انجام دادیم که اینها به اتکا پشتوانه ی مردم بود، شما دیدید که جمهوری اسلامی ایران در مسائل منطقه‌ای‌ با اتکا به ظرفیت مردم و به اعتماد و پشتوانه مردم در مقابل زورگویی و جریان سلطه با اقتدار ایستاد.

وی با تاکید بر اینکه اقدام نیروهای مسلح کشورمان بسیاری از مناسبات و تحلیل‌های مرتبط با موضوعات بین‌المللی را تغییر داد، افزود: تمام دنیا، اعم از دوست و دشمن پیام پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را دریافت کردند و این نتیجه یک انسجام و وحدت کلمه است که امروز در ارکان مختلف نظام وجود دارد و به حمدالله دولت نقش مهمی در کمک به همه این مباحث دارد.

خلجی تصریح کرد: در همین ایام که شرایط بین‌المللی دستخوش تغییراتی بود، رئیس جمهور به استان سمنان رفتند؛ این موضوع حاکی از این است که همه چیز در حال تدبیر است و بعد استقبال مردم را می‌بینید و ادامه پیدا کردن سفر ایشان از یک روز به دو روز و ادامه سفر به شهرستان دامغان، یک پیام روشنی برای همه طرف‌ها داشت. در بسیاری از کشورها با اتفاق کمترین مسائل امنیتی سفرها را لغو می‌کنند اما اینجا در اوج اقتدارآفرینی ارکان نظام علیه دشمن، آقای رئیسی به توسعه و پیشرفت استان سمنان و کشور توجه دارند و لذا تمام سفرهای از قبل پیش‌بینی شده مطابق برنامه انجام می‌شود.

مردم پشتوانه نظام هستند

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: درهمین ایامی که جمهوری اسلامی اراده کرد که پاسخ دشمن را قاطع و اثربخش بدهد، بسیاری از مسافرت‌های مسئولان و سران کشورها لغو شد. اینها همه پیام است و نشان می دهد که جمهوری اسلامی مطابق فرمایش حضرت آقا از نظر ساخت درونی نظام و ظرفیت‌های بزرگ و اعتمادی که نظام به پشتوانه مردم دارد کارها در حال جلو رفتن است.

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • بازیکنان خودی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از وجود سیاست‌های غلط در حوزه دارویی
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی بعد از سوت بازی
  • آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند