Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌طور منظم صورت‌های مالی خود را روی وب‌سایت بانک منتشر کرده و این اطلاعات در دسترس عموم مردم قرار دارد.

به‌ گزارش ایسنا، بنابراعلام روابط عمومی بانک مهر ایران، صفحه مربوط به صورت‌های مالی بانک از طریق بخش «درباره بانک»، پنجره «گزارشات و شفافیت مالی» و صفحه «استانداردهای شفافیت اطلاعات» در دسترس عموم مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین می‌توانید با وارد کردن آدرس این صفحه در نوار آدرس مرورگر خود به نشانی

https://qmb.ir/index.aspx?tempname=Transparency&lang=۱&sub=۰#tabcontrol_۱۷&epageId=۱۱۴۲&isPopUp=false

مستقیماً وارد آن شده و در بخش «صورت‌های مالی و اظهار نظر حسابرس مستقل» صورت‌های مالی حسابرسی شده سال‌های گذشته از جمله سال ۱۳۹۸ را مطالعه کنید.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ابتدای هر سال صورت‌های مالی حسابرسی نشده سال گذشته را روی وب‌سایت بانک منتشر کرده و پس از انجام حسابرسی نیز صورت‌های مالی حسابرسی شده را روی وب‌سایت خود منتشر می‌کند.

شفافیت مالی بانک مهر ایران و انتشار منظم اطلاعات یکی از دلایلی بود که در سال گذشته این بانک مورد توجه نهادهای بین‌المللی قرار گرفت. از جمله اینکه از سوی نشریه بنکر به‌عنوان سومین بانک برتر جهان از نظر رشد دارایی‌های منطبق بر شریعت انتخاب شد و دیگر اینکه سازمان همکاری اسلامی (OIC) جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام را به‌دلیل تلاش‌های قابل توجه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ترویج بانکداری اسلامی، حمایت از توسعه تولید صنعتی، اقتصادی، اجتماعی و اشتغال‌زایی و کارآفرینی، به مدیرعامل این بانک اعطا کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران صورت های مالی درباره بانک بانک قرض الحسنه مهر ایران صورت های مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن

امتداد - بانک مسکن به عنوان بانک پیشرو و متخصصص درحوزه مسکن به خوبی توانسته است در تامین مالی نهضت ملی مسکن ایفای نقش کند و به همین دلیل از تلاش مدیران و کارکنان بانک مسکن در تحقق اهداف این طرح قدردانی می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان با بیان این مطلب افزود: بانک مسکن تلاش مضاعفی در تامین مالی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن داشته است تا با ایجاد سرپناه برای هم استانی شریف و برطرف کردن نگرانی آنها، ضمن جلب رضایت پروردگار متعال، بستر امیدآفرینی در جامعه را فراهم کند.

حسن خطیب زاده مدیر شعب بانک مسکن استان همدان نیز طی سخنانی با قدردانی از حمایت های استاندار در پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن افزود: بانک مسکن با تامین مالی بیش از چهار هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، رتبه نخست معرفی و انعقاد قرارداد را در استان به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت وصول مطالبات به عنوان منبعی برای پرداخت تسهیلات به پروژه های طرح نهضت ملی مسکن، از ابتکار عمل استاندار در تعیین تکلیف قریب به هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • مدل جدید اعتبار سنجی بانک ها برای دریافت وام ؛ خلافی خودرو هم تاثیرگذار شد؟
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • چرا انتشار اوراق رهنی مسکن در ایران گره گشا نبود؟
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم