Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@22:55:27 GMT

افزایش مجدد تنش میان هند و چین در مرز لداخ

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۷۶۰۹

افزایش مجدد تنش میان هند و چین در مرز لداخ

‍‍‍‍‍‍

دولت هند از تحرکات تازه چین در مرز مشترک دو کشور خبر داده و آن را عامل افزایش مجدد تنش‌های دو کشور دانست. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از هندوستان تایمز؛ نیروهای نظامی چین تحرکات تازه‌ای در مرزهای مشترک با هند داشته‌اند که سبب نگرانی های جدی دهلی نو شده است.

گزارش ها حاکی است نظامیان چین ضمن ورود به منطقه‌ای نزدیک به مرز مشترک دو کشور نیروهای خود را به یک مکان استراتژیک منتقل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهلی نو مدعی است: این اقدام چین زنگ خطری برای هند است و ممکن است شروع دور جدیدی از حملات پکن به خاک هند باشد.

از سوی دیگر مذاکرات میان سران نظامی دو کشور برای مهار مشکلات و کم کردن اختلافات همچنان ادامه دارد ولی دو طرف خواسته هایی دارند که خط قرمز دیگری محسوب می شود و به این دلیل طی 2 ماه گذشته مذاکرات سودی به دنبال نداشته است.

وزارت دفاع هند نیز ضمن تائید اخبار منتشر شده اعلام کرد: چین تحرکات تازه‌ای در مرزهای مشترک داشته که با اقدام به موقع نظامیان هندی دفع شده است.

گفته می شود دسته های بزرگی از نظامیان چینی به سوی ساحل جنوبی دریاچه پنگونگ واقع در مرز لداخ حرکت کرده‌اند که هند نیز با استقرار نظامیان خود به این تحرکات پاسخ گفته است.

هند و چین یکدیگر را به نقض تفاهمنامه های گذشته متهم می کنند و اخیرا با باهم رویارویی نظامی نیز داشته‌اند که به مرگ 20 سرباز هندی ختم شده است.

هند و چین بیش از 100 هزار نیروی نظامی در منطقه مورد مناقشه مستقر کردندشروط سخت هند و چین برای یکدیگر در طول مذاکره به منظور کاهش تنش‌هاسرما و یخبندان عامل جدید تعیین دست برتر در تنش‌های نظامی هند و چین

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط جنگ اخبار "چین" اخبار"هند" بیشتر بخوانید... آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۴۸۰۰۰ هندی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول تغییرات درگذشت رئیس‌جمهور سابق هند سروزیر سابق کشمیر: هند در تلاش برای به اقلیت کشاندن مسلمانان کشمیر است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۴۸۰۰۰ هندی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول تغییرات درگذشت رئیس‌جمهور سابق هند سروزیر سابق کشمیر: هند در تلاش برای به اقلیت کشاندن مسلمانان کشمیر است واژه های کاربردی مرتبط جنگ اخبار "چین" اخبار"هند" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ امارات|سه کشته در انفجارهای «ابوظبی» و «دبی» / پیام به هیئت آمریکایی صهیونیستی! ۲ درپی بی‌ حرمتی به ایام سوگواری؛ عراقی‌های خشمگین دفتر شبکه تلویزیونی دجله را به آتش کشیدند+عکس ۳ حمله موشکی رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق/ ۹ نیروی ارتش سوریه شهید ویا مجروح شدند ۴ فرمان جدید پادشاه عربستان برای برکناری تعدادی از مسئولان و افسران وزارت دفاع ۵ تخت روانچی: آمریکا صلاحیت استفاده از مکانیسم بازگشت خودکار تحریم‌ها را ندارد ۶ حضور شمخانی در روستای ابوالفضل اهواز و دلجویی از اهالی ۷ دیدار سعد الحریری و ماکرون در بیروت ۸ امارات|بسته شدن خیابان‌های ابوظبی بر اثر یک انفجار+عکس مهمترین اخبار بین الملل رژیم صهیونیستی ــ حزب‌الله| وقتی یک تهدید سید حسن نصرالله به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل می‌شود وال استریت ژورنال: ترامپ به دنبال انحرف افکار عمومی آمریکا از کرونا به «اغتشاش و اعتراضات» است عراقچی: کمیسیون مشترک برجام برای مقابله با یکجانبه گرایی آمریکا مواضع یکسانی اتخاذ کند گزارش|چشم‌انداز تشکیل دولت جدید لبنان پس از توافق درباره نخست‌وزیری «مصطفی ادیب» مهمترین اخبار تسنیم رژیم صهیونیستی ــ حزب‌الله| وقتی یک تهدید سید حسن نصرالله به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل می‌شود قالیباف: امیدو‌اریم با فهم بدون واسطه مشکلات ‌‌‌بتوانیم برای حل مشکلات مردم خوزستان اقدام‌ کنیم تحلیل ‌رئیس کمیسیون عمران مجلس از آشفته بازار مسکن / دولت توجهی به پیش‌بینی بحران مسکن نداشت / ۳ عامل گرانی مسکن رکود در ۱۳هزار پروژه با پیشرفت بالای ۶۰درصد ناگفته‌هایی از ‌اهتمام ویژه‌‌ "شهید سلیمانی" به حضور در گلزار شهدا‌ / حاج قاسم کدام شهید را مستجاب الدعوه می‌دانست؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جنگ اخبار چین اخبار هند جنگ اخبار چین اخبار هند هند و چین دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند

رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند که نظامیان زن صهیونیست پس از مخالفتشان با حضور در جنگ، در معرض بدرفتاری و رفتارهای وحشیانه فرماندهان قرار دارند و مورد ضرب و شتم قرار گرفته و دچار حملات پنیک شده‌اند.

به گزارش ایسنا، وبگاه عبری‌زبان «واللا» گزارش داد که نظامیان زن ارتش صهیونیستی در جریان جنگ علیه غزه به‌دلیل بدرفتاری‌ها و اقدامات وحشیانه و خشونت‌باری که بعد از امتناعشان از حضور در ارتش به دنبال عملیات هفتم اکتبر با آن مواجه شده‌اند دچار حملات پنیک و مشکلات روانی زیادی شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

این سایت عبری‌زبان همچنین گزارش داد که ده‌ها نظامی زن صهیونیست که مجبور هستند در جریان جنگ حضور داشته باشند از هفته‌ها قبل از فرماندهان درخواست کردند که ماموریتشان را به دلیل نگرانی شدید از اینکه ممکن است کشته یا اسیر شوند تغییر دهند.

واللا به نقل از خانواده‌های این نظامیان زن صهیونیست گزارش داد که دختران آنها برای ساعات طولانی در پایگاه «تل هشومیر» زیر آفتاب سوزان قرار دارند و فرماندهان سر آنها فریاد می‌زنند و آنها در معرض تهدید و توهین قرار دارند و به آنها لگد می‌زنند. آنها همچنین مجبور به خوابیدن زیر نور و در یک مکان پر سر و صدا هستند و این اتفاقات برای آنها قبل از انتقال به پایگاه «سیاریم» برای گذراندن یک دوره ویژه رخ داد که درنتیجه آن، آنها در معرض غش کردن و حملات پنیک مداوم قرار گرفته‌اند.

طبق گزارش این وب‌سایت عبری، خانواده‌های این نظامیان زن گفتند که دخترانشان بعد از آزار و اذیت‌ها و روش‌هایی که ارتش علیه آنها اعمال کرده، شوکه شده و بعد از تمامی رخدادهای جنگ حاضر به ماندن در ارتش نیستند.

پیشتر وبگاه عبری‌زبان «وای‌نت» گزارش کرد که ده‌ها نظامی زن از اعزام به پایگاه آموزشی اولیه نیروهای گارد مرزی در پایگاه «سیاریم» در «وادی عربه» واقع در مرز با اردن امتناع کردند و نیروهای زن استخدام شده از اعزام به این پایگاه امتناع کرده چرا که ترس از تکرار اتفاقی دارند که در هفتم اکتبر برای شماری از نظامیان و افسران به‌ویژه در پایگاه نظامی «ناحل عوز» و سایر پایگاه‌ها در غلاف غزه رخ داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم
  • سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس؛ یک نظامی اسرائیلی زخمی شد
  • ضرب و شتم نظامیان زن اسرائیلی بعد از امتناع از حضور در ارتش
  • بازداشت مجدد اسرای فلسطینی تنها چند روز بعد از آزادی آنها
  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه
  • تمرد ده‌ها نظامی صهیونیست از رفتن به غزه
  • محور تحولات و حذف دشمن مشترک