Web Analytics Made Easy - Statcounter

لایحه نحوه مدیریت تعارض منافع در انجام وظایف قانونی و ارائه خدمات عمومی اوایل آذرماه پارسال از سوی دولت به مجلس ارسال شد. مجلس دهم فرصت پیدا نکرد آن را بررسی کند و مجلس یازدهم هم فعلا گویا دستورکارهای مهم‌تری دارد.

روسای مجالس ایران و پاکستان در گفت وگویی تلفنی بر توسعه همکاری دوجانبه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، تجاری و پارلمانی تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد صادق سنجرانی رییس مجلس سنای پاکستان در تماس تلفنی عصر امروز (دوشنبه دهم شهریور) با محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی گفت وگو کرد.

قالیباف در این گفت وگو با اشاره به روابط دوستانه و برادرانه دو کشور گفت: جمهوری اسلامی پاکستان به عنوان کشور دوست و همسایه، جایگاه ویژه ای نزد جمهوری اسلامی ایران دارد و توسعه روابط دو کشور از اهمیت خاصی برخوردار است.

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت توسعه مراودات پارلمانی میان مجالس دو کشور، اظهار کرد: خوشبختانه گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان در مجلس یازدهم تشکیل شده که با رایزنی و همکاری دوجانبه و همچنین در مجامع منطقه ای و بین المللی به تحکیم و تقویت ارتباطات میان دو کشور کمک قابل توجهی خواهد کرد.

قالیباف با تاکید بر مرز مشترک و طولانی دو کشور ایران و پاکستان افزود: همکاری های متنوع مرزی تاثیر ویژه ای در ارتقاء امنیت مرزهای دو کشور خواهد داشت.

رییس مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام آمادگی برای توسعه همکاری های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، تجاری و پارلمانی بر تبادل تجارب میان بخش‌های بهداشتی و درمانی و مقابله با کرونا تاکید کرد.

همچنین در این گفت وگو محمد صادق سنجرانی رییس مجلس سنای پاکستان بر تداوم گفت وگوها و رایزنی های پارلمانی دو کشور تاکید کرد و گفت: وحدت میان کشورهای اسلامی در مجامع بین المللی تاثیرات مهمی در عرصه های جهانی خواهد داشت.

سنجرانی توسعه همه جانبه مراودات از جمله همکاری های مرزی و اقتصادی میان پاکستان و ایران را از اولویت های کشورش خواند.

رییس مجلس سنای پاکستان همچنین اقدامات پیشگیرانه و اجرای دستورالعمل های بهداشتی جمهوری اسلامی ایران در امر مبارزه با بیماری کرونا قابل توجه و مهم توصیف کرد./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رییس مجلس سنای پاکستان دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی ارشاد لرستان، «سید غلامرضا نعمت‌پور» با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، به‌عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود معرفی شد.

در بخشی از حکم اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برای این انتصاب جدید، آمده است: نظر به تجارب ارزشمند جنابعالی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دینی، فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، به‌عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود منصوب می‌شوید.

«نعمت‌پور» دارای مدرک کارشناسی‌ارشد تهیه‌کنندگی مستند از دانشگاه صداوسیما تهران، عضو انجمن فیلم کوتاه خانه سینما و انجمن سینمای جوان خرم‌آباد و عضو انجمن عکاسان ایران است و مشارکت‌درساخت بیش از سی فیلم کوتاه به‌عنوان تصویربردار، صدابردار، تدوینگر و... در کارنامه او قرار دارد.

دریافت سیمرغ بلورین جشنواره بین‌المللی فجر و کسب چندین جایزه ملی و بین‌المللی دیگر در کارنامه این هنرمند جوان و انقلابی وجود دارد.

ازجمله سوابق وی می‌توان معاون امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلاممی لرستان کارشناس امور سینمایی اداره کل، معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد، مسئول روابط‌عمومی و واحد فیلم و عکس حوزه هنری لرستان به مدت ۴ سال، مسئول واحد فیلم بسیج هنرمندان اشاره کرد.

کد خبر 6093836

دیگر خبرها

  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • تاکید ایران و قطر بر توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری
  • شهید مطهری صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود
  • خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس