Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی رئیس جمهور از برگزاری جلسه حقوقی برای بررسی جزئیات قرارداد مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی و چگونگی دفاع از منافع ایران در ادامه رسیدگی به شکایت این مربی بلژیکی در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس جمهور در مورد این جلسه که با توجه به ارجاع این موضوع به معاونت حقوقی رئیس جمهور، در این معاونت برگزار شد گفت: وزیر ورزش و جوانان، معاون حقوقی وزیر امور خارجه، معاون ورزش قهرمانی وزیر ورزش و جوانان، مدیرکل دفتر حقوق بین الملل دفتر رئیس جمهور، معاون امور حقوقی دولت، رئیس امور توافق های بین المللی معاونت حقوقی رئیس جمهور، رئیس سابق، سرپرست، دبیر و جمعی از مدیران فدراسیون فوتبال در این جسله حضور داشتند و قرارداد آقای ویلموتس با فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس نتایج حاصل از مباحث جلسه، تمهیدات لازم برای دفاع مستدل از منافع فدراسیون فوتبال و مصالح ورزش کشور در دادگاه حکمیت ورزش پیش بینی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه همه بخش های حقوقی مرتبط دولت پس از بررسی قرارداد بر این باور هستند که با دفاع متقن می توان این پرونده را به سرانجام خوبی رساند افزود: ما امید زیادی داریم با توجه به مستندات مطروحه در این جلسه که قرار شد در اختیار تیم حقوقی قرار گیرد، ان شاءالله پرونده را به خوبی مدیریت و هدایت کنیم و برای این کار سازمان حقوقی دولت در مقام کمک به فدراسیون همه تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

لعیا جنیدی با اشاره به نقش تحریم ها در فسخ قرارداد مارک ویلموتس گفت: فیفا در نامه ای به فدراسیون فوتبال بر اینکه به دلیل تحریم ها نمی تواند پول های فدراسیون فوتبال را پرداخت کند تاکید کرده و این نامه نشان می دهد پرداخت حقوق سرمربی سابق تیم ملی فوتبال از کانال های بانکی مقرر، با توجه به محدودیت های ناشی از تحریم کار آسانی نبوده و لذا نباید از این موضوع به سادگی گذشت./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: لعیا جنیدی هیات دولت دولت حقوقی رئیس جمهور فدراسیون فوتبال معاون حقوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نامه مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال به کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان آمده است:


جناب آقای مهندس هاشمی
مقام عالی وزارت ورزش و جوانان


با سلام

احتراماً به استحضار میرساند، با عنایت به دستور حضرتعالی مبنی برساماندهی فرهنگی برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و در پی آن تشکیل کارگروه مربوطه در فدراسیون فوتبال با حضور مسئولان مرتبط و مراجع ذیربط، مقرر گردید الزامات و مقررات بالادستی درحوزه برگزاری مسابقات در فصل آتی به شرح ذیل به مرحله اجرا در بیاید؛
• تدوین و اجرای آیین نامه کانون هواداران باشگاه‌ها و رعایت الزامات مرتبط
• اختصاص بلیط مسابقات به خریداران بر اساس مشخصات هویتی و لزوم آماده سازی صندلی ورزشگاه‌ها توسط شرکت تجهیز بر اساس طی فرایند حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها به صورت هوشمند.


همچنین مطابق برنامه ریزی، جلسات هماهنگی کلیه مسابقات لیگ برتر در فصل آتی وفق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور مسولان LOC و LMO در کلیه بازی‌ها به انجام خواهد رسید و گزارش‌ها به صورت برخط در سیستم مربوطه آپلود و به کمیته‌های ذیربط و ارکان قضایی ارسال تا متعاقباً در مهلت مقرر به فوریت اتخاذ تصمیم گردد.

بدیهی است در صورت عدم آماده سازی موارد صدر الاشاره امکان آغاز لیگ برتر در فصل جدید وجود نخواهد داشت و بر این اساس دستورات مساعد حضرتعالی، باعث تسهیل فرایند مرتبط خواهد بود.

لازم به ذکر است، در بازی‌های باقیمانده فصل جدید لیگ برتر به کلیه باشگاه‌ها ابلاغ شده که مسولیت مربوط به هواداران خود را برعهده داشته باشند. همچنین تا حل مشکلات زیرساختی جهت حضور بانوان محترم، دو ورزشگاه تا اطلاع ثانوی امکان میزبانی از تماشاگران خانم را نخواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توضیح اسبقیان درباره حواشی پرسپولیس - سپاهان و قهر منصوریان
  • معاون حقوقی رئیس جمهور اعلام کرد؛ استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای محکومیت جنایات اسرائیل
  • رفتار عجیب شهربانو منصوریان 
  • حاشیه شهربانو منصوریان روی آنتن زنده/ رفتار عجیب در قامت یک مدال‌آور!
  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • دبیر: درباره یزدانی به وقتش صحبت می‌کنم/مهم این است بدنه دولت ورزش را در حد قرمز و آبی نبینند
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال