Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-05@02:14:10 GMT

مرگ مرموز پسر ۸ ساله و مسمومیت برادرش

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۷۷۹۱

مرگ مرموز پسر ۸ ساله و مسمومیت برادرش

روزنامه ایران نوشت: ساعت ۱۰:۳۰ صبح شنبه ۸ شهریور مأموران کلانتری ۱۲۰ سیدخندان در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ مرموز پسر ۸ ساله‌ای خبر دادند. باتوجه به حساسیت موضوع تحقیقات به دستور بازپرس مصطفی واحدی آغاز شد.

در بررسی‌های اولیه و تحقیق از خانواده پسربچه مشخص شد که علاوه بر او برادر ۶ ساله‌اش نیز حالش بد بوده و بی‌هوش شده که برای درمان به بیمارستان لقمان منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به مشکوک بودن علت مرگ، دستور انتقال جسد کودک به پزشکی قانونی صادر و انجام آزمایشات روی پسربچه بی‌هوش نیز آغاز شد.

همچنین در نخستین بررسی‌ها از خانواده دو کودک مشخص شد که پدر و مادر بچه‌ها حدود ۶ سال قبل از هم جدا شده‌اند و مدتی بعد پدرشان با زن جوانی ازدواج کرده است و سرپرستی بچه‌ها نیز با پدر بوده و مادرشان فقط در هفته ۴۸ ساعت حق ملاقات با فرزندانش را داشته است.

در ادامه تحقیقات تیم جنایی دریافت پنجشنبه گذشته جشن تولد یکی از پسرها بوده و مادرشان به‌دنبال بچه‌ها آمده و آنها را با خود به کرج برده تا برایشان جشن بگیرد. ساعت ۴ عصر جمعه نیز بچه‌ها را به خانه پدرشان برگردانده است در حالی که حالشان خوب بوده و مشکلی نداشته‌اند. همان شب نیز بچه‌ها با پدر و نامادری خود بیرون رفته‌اند اما آخر شب که به خانه برگشتند بچه‌ها اظهار خستگی و بی‌حالی کرده و به اتاقشان رفته‌اند تا بخوابند. تا اینکه صبح روز بعد که پدر و نامادری به سراغ بچه‌ها رفته‌اند متوجه حال وخیم آنها شده و بچه‌ها را به بیمارستان برده‌اند. اما برادر بزرگتر مدت زیادی زنده نماند و هردو جان باخت.

پدر دو کودک با احتمال اینکه زمانی که بچه‌ها با مادرشان بوده‌اند اتفاقی برایشان رخ داده باشد، از همسر اول خود شکایت کرده و خواهان بررسی ماجرا شده است. اما مادر این دو پسربچه با بیان اینکه بچه‌ها هنگام تحویل به پدرشان در سلامت کامل بوده‌اند، با شکایت علیه نامادری بچه‌ها مدعی شد که ساعت ۴ بعدازظهر روز جمعه زمانی که بچه‌ها را برگردانده، حالشان خوب بوده و احتمالاً بعد از تحویل بچه‌ها به نامادری و پدرشان این اتفاق برای آنها رخ داده است.

تحقیقات نشان می‌دهد که نامادری رابطه خوبی با بچه‌ها داشته است. هرچند تحقیقات اولیه احتمال مسمومیت دو کودک را تقویت می‌کند اما بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران اعلام نظر نهایی را به نتیجه آزمایش‌های سم‌شناسی پزشکی قانونی درباره علت مرگ موکول کرده است.

منبع: الف

کلیدواژه: بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت نخبه کنکوری مازندران به همراه پدرش بر اثر مسمومیت گاز

سید اسماعیل نصرالهی نخبه کنکور انسانی و پدرش بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان باختند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ زکریا اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: در ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، خبر گازگرفتگی حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد داده شد که بلافاصله بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه دکتر سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

این مسئول تصریح کرد: همسر دکتر نصرالهی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود ولی با انجام لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازیگر سینما و پیشنهاد کتابی مرموز
  • دو گل اینیاکی ویلیامز مقابل ختافه روی دو پاس گل برادرش نیکو ویلیامز (ختافه 0-2 اتلتیک بیلبائو)
  • جزئیات جدید از مسمومیت پزشکان در مهمانی شیراز
  • نخبه کنکور بر اثر مسمومیت گاز گرفتگی جان باخت‌
  • نخبه مازندران براثر گازگرفتگی جان باخت
  • فوت نخبه کنکوری مازندران به همراه پدرش بر اثر مسمومیت گاز
  • ۲ نفر در ساری براثر مسمومیت با گاز جان باختند
  • بیماری مرموز؛ بلای جان نظامیان اسرائیلی
  • مفقود شدن مرموز «یسنای» ۴ ساله در زمین کشاورزی +تصویر
  • کتاب‌هایی که می توانند سمی باشند | چیزی که درباره کتاب ها نمی دانید